خرید عمده زونکن اداری مرغوب

Home » مقالات » خرید عمده زونکن اداری مرغوب
خرید عمده زونکن اداری
خرید عمده زونکن اداری

خرید زونکن اداری مرغوب

خرید عمده زونکن اداری مرغوب برای هر اداره و سازمانی ضروری است.  نتیجه ی دسته بندی مدارک و اسناد در زونکن اداری داشتن یک بایگانی منظم است. به این ترتیب جای هر مدرکی مشخص است و به راحتی میتوان آن را پیدا کرد. زونکن ها برای مدت طولانی میتوانند از مدارک و اسناد شما محافظت کنند و از این جهت یکی از اصلی ترین ملزومات اداری محسوب میشوند.

جلد زونکن اداری از مقوا یا پلاستیک است و در برابر رطوبت و گرما مقاوم و محکم دوام می آورد. نباید از نقش قفل های محکم در زونکن ها غافل شد. قفل زونکن از فلز است و در نگهداری اوراق نقش زیادی دارد. این قفل به راحتی باز و بست میشود و میتوانید در مواقع لازم به آسانی مدارک مورد نیازتان را خارج کنید. همچنین دسترسی به کاغذ و جابجایی آنها در زونکن اداری آسان است.

مدارک بعد از پانچ شدن درون زونکن قرار میگیرند و میتوانید به راحتی در میان انبوه کاغذ ها مدرک مورد نیازتان را بیابید. زونکن اداری برای ادارت و سازمانها مناسب است و دارای محل مخصوص روی جلد برای چسباندن لیبل می باشد. این ویژگی دسترسی را برای شما آسان تر خواهد کرد.

زونکن اداری کاربردی ترین وسیله برای بایگانی و دسته بندی مدارک است. از مقوای محکم ساخته شده و بین 200 تا 500 برگه را در خود جای میدهد. زونکن برای بایگانی انواع مدرک در سایز A4 مناسب است و تمام نامه ها و قرار دادها را میتوان در آن نگهداری کرد. زونکن اداری جایگاه همیشگی در بایگانی ها دارد و جزء لاینفک هر دفتر کاری می باشد.

خرید زونکن اداری ارزان

بررسی انواع زونکن برای بایگانی

در میان انواع زونکن اداری یکی از پر فروش ترین آنها زونکن فانتزی است. برای این زونکن ویژگی های متفاوتی وجود دارد از جمله تنوع رنگی روی جلد که امکان دسته بندی بایگانی را به وسیله رنگ ها ممکن میکند. میتوانید هر رنگ را به یک موضوع اختصاص دهید.

زونکن فانتزی دارای تنوع رنگی خوبی است و روی جلد مقوایی آن دارای پوشش گالینگوری می باشد. در لبه این زونکن فلز استفاده شده است که از این جهت به ان زونکن لبه فلزی یا لبه دار هم میگویند. وجود فلز در لبه زونکن دوام آنرا بالا میبرد و زونکن اداری در اثر برداشته شدن و گذاشتن از بین نخواهد رفت.

روی جلد زونکن تیگل وجود دارد و جلد را به حلقه زونکن محکم میکند. این مزیت مانع از افتادن کاغذها یا باز شدن آنها از هم خواهد شد. زونکن تیگل دار به دلیل ظاهر زیبا و وجود تیگل طرفدارن زیادی دارد. خرید عمده زونکن اداری مرغوب از نوع تیگل دار بیشتر و محبوب تر است. با پیشرفت تکنولوژی و ساخت دستگاه های جدید کیفیت زونکن ها افزایش پیدا کرده و این محصول همچنان جایگاه خوبی در میان ملزومات اداری دارد.

زونکن ها به دلیل مجموع ویژگی ها مانند ماندگاری بالا و قابلیت نگهداری تعداد زیادی کاغذ توانسته اند جایگزین خوبی برای کاتالوگ ها هم باشند. میتوانید به صورت سفارشی کاتالوگ های خود را در قالب زونکن تبلیغاتی هم داشته باشید. در این صورت روی جلد لوگو و نام تجاری شما چاپ خواهد شد و برای معرفی محصول شما کاربرد دارد.

خرید عمده زونکن اداری تک تحریر

کاربرد انواع زونکن اداری

زونکن ها در انواع و سایز مختلف میتوانند بهترین وسیله برای بایگانی مدارک باشند. میتوانید تمام نامه ها اداری، نقشه ها و قبوض و … را در زونکن اداری به صورت دسته بندی شده داشته باشید. این وسیله از گذشته بسیار پر کاربرد و محبوب می باشد و همچنان کاربرد خود را حفظ کرده است. روکش زونکن ها از کتان است که به راحتی پاره نمیشود و قابل شست و شو می باشد.

میتوانید در صورت لزوم و به آسانی با دستمال آنرا تمیز کنید. قفل زونکن از فلز محکم است و در اثر باز و بست شدن زیاد مقاومت خود را حفظ کند و هرز نخواهد شد. تیگل روی زونکن با قفل به هم چفت میشوند و مانع از باز شدن زونکن اداری هستند. در نتیجه ماندگاری و دوام بایگانی را بالا میبرند. قفل زونکن از فلز آب دیده است و با نیکل ضد زنگ پوشانده شده است. نوع قفل به شکل آرک است و این ورق زدن کاغذ را آسان میکند.

تمام سازمانها و ادارات و حتی دانش اموزان و دانشجویان میتوانند از این وسیله برای نگهداری اوراق استفاده کنند. دوام این محصول و تنوع رنگی و کیفیت آن بسیار بالاست. حتی در منزل هم میتوانید از زونکن برای قبوض و حتی ابزار هم استفاده کنید. خرید عمده زونکن اداری مرغوب برای هم اداره و منزلی واجب است و میتواند مارایی منحصر به فردی داشته باشد.

برای منزل و محل کارتان میتوانید از جامجله ای یا زونکن رومیزی هم استفاده کنید. دور تا دور این زونکن بسته است و روی آن به صورت اریب باز گذاشته شده تا محل خوبی برای گذاشتن مجله و کاتالوگ و … باشد. در همه جای خانه زونکن ها قابل استفاده هستند و میتوان حتی در آشپرخانه هم آنها را استفاده کرد.

خرید عمده زونکن اداری مرغوب

خرید عمده زونکن را از ما بخواهید !

برای هر اداره و سازمانی خرید عمده زونکن لازم و به صرفه است زیرا در عین تامین نیاز بایگانی، هزینه های شما را تا میزان زیادی کاهش میدهد. زونکن ها نقش مهمی در ماندگاری و سلامت اوراق اداری دارند و برای دسترسی آسان به مدارک لازم و ضروری هستند. توصیه ما خرید از تولید کننده با سابقه و مطمئن است تا یک خرید تضمین شده داشته باشید.

برای خرید عمده زونکن اداری مرغوب و باکیفیت، با شرکت تک تحریر تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید. همکاران ما آماده پاسخگویی به شما و مشاوره و ثبت سفارش هستند. برای تماس از طریق لینک زیر اقدام کنید و با ما در ارتباط باشید.

One Reply to “خرید عمده زونکن اداری مرغوب”

  1. اسدی

    پاسخ دادن

    ما یه بار خرید عمده زونکن انجام دادیم از تک تحریر خیلی راضی بودیم حتما برای تکمیل بایگانی بازم از خودتون خرید میکنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 

محصول اضافه شد!
محصول در لیست علاقمندی ها موجود است!
باز کردن چت
به مشاوره نیاز دارید؟
سلام خوش آمدید.
در مورد سفارش محصولات ما هر سوالی دارید همکاران ما در واتس اپ پاسخگوی شما هستند.