خرید زونکن اداری ارزان

Home » مقالات » خرید زونکن اداری ارزان
خرید زونکن اداری
خرید زونکن اداری

خرید زونکن اداری ارزان

خرید زونکن اداری ارزان از ضروریات هر اداره و سازمانی است. زیرا زونکن از پرمصرف ترین ملزومات اداری در بخش بایگانی می باشد. زونکن بهترین وسیله برای بایگانی اسناد و مدارک در حجم زیاد است تا دسترسی به آنها را آسان کند. با وجود زونکن دیگر مدارک و اوراق مهم اداری گم یا پاره نمیشود و همیشه مرتب و در دسترس خواهد بود.

لزوم خرید زونکن با توجه به ویژگی های آن مهم و مورد توجه است. زونکن اداری از مقوا یا پلاسنیک ساخته میشود که ماندگاری و مقاومت بالایی دارد. از این جهت مدارک و اسناد شما را از رطوبت و گرما حفظ خواهد کرد. همچنین امکان تمیز کردن جلد زونکن وجود دارد زیرا زونکن اداری پوشش قابل شست و شو دارد. میتوانید به آسانی زونکن را تمیز کنید بدون اینکه به مدارک آسیبی برسد.

دسته بندی و یافتن مدارک در زونکن اداری آسان است. زیرا روی عطف زونکن جایی برای گذاشتن برچسب و لیبل تعبیه شده می باشد و کار عنوان بندی را آسان کرده است. میتوانید موضوع زونکن را خیلی راحت مشخص کنید تا بعدا آنرا به آسانی بیابید. زونکن اداری دارای عطف 7.5 سانت است و بین 200 تا 500 برگه را میتوان در آن بایگانی کرد.

اگر همیشه میز شما شلوغ است و نیاز به مرتب کردن و دسته بندی مدارک دارید خرید زونکن اداری ارزان بهترین راه حل برای شماست. برای زونکن ها تنوع رنگی خوبی وجود دارد و میتوانید حتی از این ویژگی هم برای دسته بندی مدارک استفاده منید. به طور مثال هر رنگ را به یک موضوع و پروژه اختصاص دهید. این ویژگی ها و مشخصات زونکن را بسیار پرطرفدار و پرکاربرد کرده است.

زونکن اداری

دیگر مشخصات زونکن اداری

برای زونکن اداری انواع مختلفی وجود دارد که بر اساس جنس جلد و متریال آن دسته بندی میشود. معمولا جلد زونکن از جنس مقوا است و دارای روکش سلفون مات یا براق است. برای نوعی از زونکن روی لبه ها فلز نصب میشود تا دوام آنرا در کار بیشتر کند. به این نوع زونکن ها زونکن لبه قلزی هم گفته میشود. با وجود فلز زونکن هم زیباتر است و هم دوام بیشتری خواهد داشت. خرید زونکن اداری ارزان برای هر اداره و سازمانی ضروری است.

سایز استاندارد برای زونکن اداری مطابق با کاغذهای معمول مورد استفاده در ادارات و در سایز A4 است. طراحی و تولید زونکن به گونه ای است که بتوانید از لبه های کاغذ محافظت کند و مانع از پاره شدن آن بشود. میتواند حجم زیادی از کاغذ را به آسانی در زونکن جا بدهید و نگران بازشدن یا بهم ریختن آنها نباشید. زیرا زونکن اداری قفل فلزی محکمی دارد که به آسانی خم یا شکسته نخواهد شد.

روکش مقوای زونکن اداری از گالینگور کتان است و روی جلد دو سوراخ برای محکم نگه داشتن کاغذ تعبیه شده است. اصطلاحا به این شیارها تیگل گفته میشود. وجود تیگل روی جلد باعث میشود تا قفل زونکن و جلد حسابی به هم محکم شوند و کاغذ ها سرجای خود ثابت بمانند. زونکن تیگل دار جای کاغذ ها را محکم میکند و در زمان افتادن زونکن نمیگذارد آنها روی زمین پخش شوند.

زونکن اداری ارزان

قیمت زونکن اداری

خرید زونکن اداری ارزان در خرید تعداد زیاد و عمده مقرون به صرقه می باشد. قیمت ها برای تعداد بالای زونکن اداری در تعداد بالا پایین تر محاسبه میشود و این به نفع شما خواهد بود. زونکن ها مهمترین جزء هر بایگانی به حساب می آیند و مهمترین مدارک و اسناد را میتوان در انها نگهداری کرد.

کیفیت بالا در زونکن اداری به سما این اطمینان را میدهد که در برابر آسیب احتمالی وارده به کاغذها از انها به خوبی محافظت مینماید. زونکن میتواند اسناد و مدارک مهم را برای هر اداره و شرکتی دسته بندی کند تا دسترسی به انها آسان تر باشد. پس اکر به نظم و سهولت دسترسی اهمیت میدهید خرید زونکن باید برای اداره شما انجام گیرد.

مکانیزم گذاشتن برگه ها داخل زونکن بسیار ساده است و با بالا بردن و پایین آوردن اهرم به آسانی امکان پذیر است. میتوانید به راحتی برگه ها را داخل زونکن بگذارید و یا از بیرون بیاورید. این قابلیت زونکن را در مواردی جایگزین خوبی برای کاتالوگ های قطور کرده است. به این نوع زونکن ها، زونکن تبلیغاتی یا سفارشی هم میگویند.

روی جلد زونکن ها حلقه هایی در نظر گرفته شده که برداشتن و گذاشتن آنها را داخل قفسه آسان تر کرده است. زونکن با وجود تعداد زیاد برگه ها سنگین میشود و وجود حلقه جابجایی و حمل را در این جالت آسان مینماید. اگر نیاز به بایگانی برگه ها بدون پانچ و سوراخ کردن دارید میتوانید مدارک را داخل کاور پلاستیکی قرار دهید.

خرید زونکن اداری ارزان

زونکن اداری باکیفیت و ارزان را از تک تحریر بخواهید !

برای هر اداره و سازمانی وجود زونکن لازم و ضروری است. اما مهم است که یک خرید باکیفیت و ارازن داسته باشید. خرید زونکن اداری ارزان و باکیفیت را از شرکت تک تحریر بخواهید. شرکت ما با سابقه و مجرب اماده تامین بایگانی شما در ادرات می باشد. جهت خرید و ثبت سفارش از طریق لینک زیر با ما تماس بگیرید. برای فروش انواع زونکن فانتزی، زونکن تیگل دار و زونکن سفارشی و … با ما در ارتباط باشید.

2 Replies to “خرید زونکن اداری ارزان”

  1. پارسا

    پاسخ دادن

    زونکن اداری تون خیلی محکم و خوب بود خسته نباشید

  2. salami

    پاسخ دادن

    تنوع رنگی و کیفیت زونکن اداری تون عالیه مرسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 

محصول اضافه شد!
محصول در لیست علاقمندی ها موجود است!
باز کردن چت
به مشاوره نیاز دارید؟
سلام خوش آمدید.
در مورد سفارش محصولات ما هر سوالی دارید همکاران ما در واتس اپ پاسخگوی شما هستند.