تولید زونکن اداری برای بایگانی

Home » مقالات » تولید زونکن اداری برای بایگانی
تولید زونکن اداری برای بایگانی زونکن تک تحریرتولید زونکن اداری برای بایگانی زونکن تک تحریر
تولید زونکن اداری برای بایگانی زونکن تک تحریرتولید زونکن اداری برای بایگانی زونکن تک تحریر

تولید زونکن اداری برای بایگانی

اگر کارمند یک اداره یا آموزشگاه هستید و با تعداد زیادی کاغذ و مدرک سروکار دارید، استفاده از زونکن ادرای برای شما اهمیت زیادی دارد. خرید این محصول همیشه از اولویت های اول در هر سازمانی است و بایگانی بدون آن کامل نمیشود. قیمت زونکن معمولا در زمان خرید عمده کمتر میشود و از این جهت همیشه به نفع شما خواهد بود.

در زمان خرید، پس از قیمت زونکن باید استحکام و دوام این وسیله را هم در نظر گرفت. دوام و استحکام بالای زونکن میتواند ضامن سلامت و ماندگاری اسناد و اوراق شما باشد. از این جهت بهتر است از تولید کننده معتبر و با سابقه خرید کنید تا ماندگاری زونکن ها و بایگانی شما تضمین شود.

زونکن اداری میتواند بین 200 تا 700 برگه را در خود جای دهد. از این جهت میتوان تعداد زیادی کاغذ و مدرک را در آن به آسانی دسته بندی کرد. خرید زونکن دسترسی به اوراق را آسان میکند و تنها با نشان گذاری به وسیله لیبل و برچسب میتوانید به راحتی مدرک مورد نیازتان را بیابید.

علاوه بر این جابجایی برگه ها تنها با باز و بست کردن حلقه زونکن به آسانی امکان پذیر است و کار اضافه و کم کردن اوراق را راحت میکند. زونکن ها، کلاسورهای بزرگی هستند  که از مقوا یا پلاستیک ساخته شده و با سلفون روکش میشوند. جلد زونکن در برابر حرارت و رطوبت مقاومت خوبی دارد و ضامن سلامت مدارک شما خواهد بود. جلد محکم زونکن ها مانع خوبی برای فشار و ضربه می باشد. از این جهت تولید زونکن اداری برای بایگانی و خرید آن نقش مهمی در بایگانی دارد.

تولید زونکن تک تحریر

تولید زونکن مرغوب و باکیفیت

تولید زونکن اداری برای بایگانی و عرضه آن در سهولت دسترسی به مدارک نقش مهمی دارد. همچنین مهم است که شما کدام یک از انواع زونکن را برای خرید در نظر داسته باشید و نیازتان با کدام نوع برطرف شود. زونکن ها در رنگ بندی و طرح های مختلف تولید میشوند و برای امور مختلف میتوان هرکدام از انها را مورد استفاده قرار داد. از انواع زونکن میتوانید زونکن فانتزی، زونکن تیگل دار و … را تهیه کنید.

خرید زونکن با توجه به ویژگی آن و نوع نیاز شما انجام میگیرد. تولید زونکن مرغوب و باکیفیت باید ویژگی های خاصی را شامل شود. مانند استفاده از قفل فلزی، جلد محکم، روکش مناسب؛ محل لیبل و …. مجموع این ویژگی ها و مشخصات کیفیت یک زونکن اداری را تضمین خواهد کرد.

برای استفاده از زونکن لازم است تا هربار قفل ها باز و بست شوند. پس باید ابتدا زونکن مناسب را انتخاب کنید و سپس از سلامت قفل ها مطمئن شوید. قفل فلزی دوام بالایی دارد و کارایی خود را حفظ خواهد کرد. برای اینکه به مرور و در اثر جابجایی زونکن به جلد آن آسیبی نرسد در تولید زونکن اداری برای بایگانی از فلز در لبه ها استفاده میشود. زونکن لبه دار یا لبه فلزی برای بایگانی مناسب تر است و در اثر استفاده آسیبی نمی بیند.

روکش زونکن ها معمولا از سلفون است تا مقاومت انرا بیشتر کند و مقوا به آسانی خراب یا مخدوش نشود. میتوانید برای بایگانی اداره و سازمان خود از زونکن فانتزی با تنوع رنگی مناسب در جلد استفاده کنید و برای دسته بندی مدارک و موضوعات بایگانی از این رنگ ها استفاده کنید. تفاوت زونکن فانتزی با انواع دیگر زونکن این است که فاقد لبه فلزی و تیگل می باشد.

قیمت زونکن اداری

ابعاد و استاندارهای زونکن

در تولید زونکن اداری برای بایگانی همیشه ابعاد و سایزهای مختلفی وجود دارد که در زمان خرید باید آنها را مدنظر داشت. معمولا ابعاد زونکن به طور استاندارد به طول 29 سانت و ارتفاع آن 32 سانت است. این اندازه برای کاغذهای نامه و مدارک در سایز معمول A4 تولید میشود. لبه های زونکن قدری از لبه کاغذ بیشتر است تا محافظت از آنرا بیشتر و بهتر کند.

برای نگهداری کاغذ در زونکن لازم است تا کاعذ ها را پانچ کنید و یا درون کاورهای پلاستیکی قرار دهید. کلاسورها و زونکن ها دارای فواصل استاندارد و متفاوتی هستند. معمولا دو تا چهار حلقه در زونکن قرار دارد. برای مشخص کردن موضوعات زونکن لازم است کاغذها دسته بندی شوند و این کار را میتوان به وسیله دیوایدرها انجام داد.

قیمت زونکن اداری برای بایگانی را میتوان از متعلقات و مواد استفاده شده برای ساخت آن مشخص کردو همچنین که طراحی و سایز هم در تعیین قیمت نقش دارد. برای اینکه زونکن اداری مناسب را تهیه کنید حتما از قبل ویژگی های آن را بررسی نمایید تا بعدا دچار دردسر نشوید.

انواع زونکن ها، از جنس مقوایی و پلاستیکی و جامجله ای و … برای استفاده در محل کار و منزل میتواند مورد استفاده قرار بگیرد. سالهاست از این وسیله استقاده میشود و همچنان بهترین محصول جهت بایگانی و نگهداری اوراق و مدارک می باشد. با استقاده از ویژگی های زونکن میتوان به آسانی یک بایگانی مرتب و نظام مند داشت.

تولید زونکن اداری برای بایگانی

فروش زونکن اداری را از تک تحریر بخواهید !

خرید زونکن همیشه جزء اولویت های یک سازمان است تا بتواند به آسانی مدارک و اوراق را دسته بندی و شده و منظم در بایگانی نگه دارد. اما باید تولید زونکن و ویژگی های یک زونکن باکیفیت را همیشه در نظر داشت تا سلامت و ماندگاری بایگانی و مدارک شما تضمین شود. شرکت تک تحریر با سالها سابقه در زمینه تولید انواع زونکن در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد تا بهترین و باکیفیت ترین محصول را در اختیار شما قرار دهد. برای استعلام قیمت زونکن و خرید میتوانید از طریق لینک زیر با همکاران ما در ارتباط باشید.

3 Replies to “تولید زونکن اداری برای بایگانی”

  1. صالحی

    پاسخ دادن

    باید تمام زونکن های قدیمی اداره رو عوض کنیم . برای خرید عمده قیمت چقدر در میاد ؟

    1. فرحزادی

      پاسخ دادن

      سلام دوست عزیز ، لطفا با شماره ی 02155268012 تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را مشاوران ما خدمتتون ارائه بدن.

  2. پیام

    پاسخ دادن

    ما از تک تحریر زونکن اداری خریدیم چند ساله داره کار میکنه واقعا خسته نباشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 

محصول اضافه شد!
محصول در لیست علاقمندی ها موجود است!
باز کردن چت
به مشاوره نیاز دارید؟
سلام خوش آمدید.
در مورد سفارش محصولات ما هر سوالی دارید همکاران ما در واتس اپ پاسخگوی شما هستند.