بررسی انواع زونکن

Home » مقالات » بررسی انواع زونکن
بررسی انواع زونکن
بررسی انواع زونکن

بررسی انواع زونکن

ما در این مقاله به بررسی انواع زونکن خواهیم پرداخت در این مقاله ما را همراهی کنید تا با انواع زونکن بیشتر آشنا شوید تا یک خرید مطمئن تری داشته باشید و خیال خود را از بابت محافظت از اسناد و مدارک خود راحت کنید. زونکن در واقع برای بایگانی کاربرد فراوان دارد اما بهتر است بدانید که یک زونکن تنها در بایگانی کاربرد ندارد بلکه در منزل نیز می توانید از آن استفاده های لازم را ببرید. شما یک کارمند بایگانی را در نظر بگیرید تمام کارش این است که بایگانی برگه های موردنیاز شرکت یا اداره ی خود را انجام دهد اما برای این نیاز به چه ابزاری دارد خب اولین چیزی که به ذهن هر کسی می رسد زونکن است زونکن به کارمند بایگانی کمک می کند تا به راحتی بتواند به اسناد و مدارک شرکت نظم و ترتیب خاصی بدهد.

یک کارمند بایگانی باید بتواند هر زمان که مدیر شرکت به برگه ی خاصی نیاز داشت به سرعت آن را به مدیر برساند اما خیلی از این کارمندها رساندن برگه به مدیر خود را در زمان طولانی انجام می دهند به نظر شما دلیل این امر چیست؟ خب خیلی از شرکت ها این فکر را پیش خود می کنند که زونکن قیمت بالایی دارد و پوشه را جایگزین زونکن می کنند اما مگر در پوشه چه تعداد برگه جای می شود و سوال اصلی اینجاست که دسترسی به برگه های پوشه امری راحت است؟ خیر زمان طولانی می برد تا به برگه ی داخل پوشه دسترسی پیدا کرد البته اگر بتوانید پوشه موردنظر را در میان انبوهی از پوشه ها به راحتی پیدا کرد. اما به کمک زونکن می توانید تمام مشکلات را به راحتی حل کنید.

بررسی انواع زونکن - زونکن اداری

خرید انواع زونکن با کیفیت

اگر به بررسی انواع زونکن بپردازید و از قیمت های آن مطلع شوید به حرف ما می رسید که زونکن گزینه مناسب تری برای بایگانی اسناد و مدارک می باشد. زونکن در انواع مختلفی به تولید می رسد که شما می توانید بر اساس نیاز خود زونکن موردنظر خود را سفارش دهید اما بهتر است بدانید شرکت هایی که دارای بخش بایگانی می باشند عموما خرید عمده زونکن را انجام می دهند تا بتوانند هزینه های خود را کاهش دهند. با خرید عمده زونکن می توانید قیمت زونکن را تا چندین برابر کاهش دهید. پس به درستی تصمیم بگیرید تا ضرر نکنید.

زونکن در انواع زونکن اداری، زونکن لبه دار، زونکن لبه فلزی تولید می شود شما هم می توانید انواع زونکن را به راحتی خریداری کنید اما باید توجه کنید که می خواهید چه تعداد برگه را درون زونکن قرار دهید و به چه تعداد زونکن احتیاج دارید و یا می خواهید از زونکن تا چندسال استفاده کنید اگر که می خواهید اسناد و مدارک شما تا سال ها سالم برای شما باقی بمانند پیشنهاد می کنیم خرید زونکن با کیفیت را انجام دهید و این اطمینان را حاصل کنید زونکن از برگه های شما به خوبی محافظت می کند.

در همین رابطه بخوانید:

ویژکی زونکن با کیفیت

بررسی انواع زونکن - زونکن لبه دار

استفاده از زونکن اداری در بایگانی اسناد و مدارک

در واقع همانطور که گفته شد قصد ما از نوشتن این مقاله بررسی انواع زونکن می باشد. یکی از انواع زونکن، زونکن اداری می باشد. همانطور که از نام این نوع زونکن پیدا می باشد در ادارات از این نوع زونکن برای بایگانی استفاده می کنند. زونکن اداری از کیفیت بالایی برخوردار می باشد و سال ها می باشد که ادارات و سازمان ها برای بایگانی خود از زونکن اداری استفاده می کنند. این نوع زونکن به افراد ثابت کرده است که می تواند تا سال ها از اسناد و مدارک آن ها به راحتی محافظت کند بدون آن که کوچکترین مشکلی برای برگه ها اتفاق بیافتد. بدون هیچ نگرانی می توانید از این نوع زونکن بهره ی لازم را ببرید در زمان خرید مرغوب ترین زونکن اداری را سفارش دهید تا مشکلی برای برگه های شما پیش نیاید.

بررسی انواع زونکن - زونکن لبه دار

خرید زونکن لبه فلزی برای بایگانی برگه ها

یکی دیگر از انواع زونکن، زونکن لبه فلزی می باشد که بررسی آن می پردازیم. از اسمش پیدا می باشد که لبه های آن از جنس فلز می باشد اما چرا؟ زونکن ها به دلیل این که سال ها درون قفسه قرار می گیرند در طی این مدت امکان دارد در اثر فشار،ضربه و رطوبت خراب شود اما با زونکن لبه فلزی هیچوقت این اتفاق نخواهد افتاد. جنس فلز استفاده شده برای لبه های زونکن استیل می باشد و همانطور که میدانید استیل یک فلز ضد زنگ زدن می باشد پس این زونکن در برابر رطوبت نیز بسیار مقاوم می باشد و شما می توانید در جای مرطوب به راحتی از این زونکن استفاده کنید.

این نوع زونکن در بین طرفداران زونکن بسیار پرطرفدار می باشد و در زمان خرید بهترین گزینه برای آن ها زونکن لبه فلزی می باشد. خرید این نوع زونکن به شما کمک می کند مشکلات خود را در نگهداری اسناد و مدارک به راحتی حل کنید.

خرید زونکن را از تک تحریر انجام دهید

به بررسی انواع زونکن پرداختیم تا شما اطلاعات بیشتری درباره ی زونکن به دست آوردید امیدواریم این اطلاعات برای شما مفید بوده باشد و به کمک آن بتوانید خرید زونکن را انجام دهید. برای خرید زونکن با کیفیت می توانید با شرکت تک تحریر در تماس باشید، شرکت ما انواع زونکن از جمله زونکن لبه دار، زونکن لبه فلزی، زونکن اداری و… را می فروشد. برای استعلام قیمت و همچنین خرید زونکن می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید و زونکن موردنظر خود را سفارش دهید.

One Reply to “بررسی انواع زونکن”

  1. salami

    پاسخ دادن

    من همیشه زونکن اداری رو تک میخریدم ولی الان عمده میخرم خیلی بهتره ممنون از تک تحریر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 

محصول اضافه شد!
محصول در لیست علاقمندی ها موجود است!
باز کردن چت
به مشاوره نیاز دارید؟
سلام خوش آمدید.
در مورد سفارش محصولات ما هر سوالی دارید همکاران ما در واتس اپ پاسخگوی شما هستند.