کارایی زونکن اداری

Home » مقالات » کارایی زونکن اداری
خرید زونکن
خرید زونکن

کارایی زونکن اداری

کارایی زونکن اداری برای بایگانی و دسته بندی مدارک و اسناد است. این وسیله به خوبی از عهده نگهداری اسناد شما بر می آید آنها را برای مدت طولانی صحیح و سالم نگه میدارد. از گذشته خرید زونکن به همین منظور انجام میگرفته و همچنان هم کاربرد دارد. جلد زونکن محکم و مقاوم است و از همه مدارک و اسناد به مدت طولانی در برابر رطوبت و گرما محافظت خواهد کرد.

زونکن اداری از مقوای محکم و با دوام ساخته شده و به این راحتی آسیب نمی بیند. میتوانید برای مدت طولانی انواع مدارک را در کاغذها ی مختلف در زونکن بگذارید و از بابت دوام آن مطمئن باشید. برای جلد زونکن از روکش سلقون استقاده میشود تا روی جلد خط و خش باقی نماند و آسیبی نبیند.

معمولا گذاشتن و برداشتن زونکن در قفسه ها به مرور لبه های زونکن را خراب میکند.برای جلوگیری از این مسئله در لبه زونکن اداری از فلز استفاده میشود تا مقاومت و طول عمر آنرا بیشتر کند. زونکن لبه دار را میتوانید بارها جابجا کنید و از دوام لبه ها خیالتان راحت باشد. زیرا فلز مانع از خراب شدن مقوا شده و جلد را سالم نگه میدارد.

زونکن اداری انواع مختلفی دارد و میتوانید برای بایگانی قبوض و مدارک و حتی نقشه ها هم برای شما مناسب باشد. میتوانید از این وسیله برای سایزهای مختلف کاغذ A5 و A4 و … استفاده کرد. مهم ترین نکته در خرید زونکن این است که باید در زمان خرید به برند و سابقه شرکت تولید دقت کنید تا از کارایی و دوام آن مطمئن باشید.

کارایی زونکن اداری

زونکن اداری باکیفیت را بشناسید

برای اینکه کارایی زونکن اداری مفید و یه فایده باشد باید ویژگی ها و مشخصات آنرا بشناسید. یکی از بارزترین ویژگی های یک زونکن مرغوب که دوام بایگانی شما را تضمین میکند قفل ها و حلقه های زونکن است. شما برای استفاده و بایگانی مدارک نباز دارید تا بارها و بارها قفل زونکن را باز و بست کنید. از این جهت باید از جنس و دوام قفل مطمئن باشید.

قفل زونکن اداری از فلز است و و با روکش پوشانده شده است. قفل ها در عین محکم بودن باید به آسانی باز و بسته شوند تا اضافه و کم کردن کاعذ ها آسان شود. به این ترتیب در مواقع ضروری میتوانید به آسانی مدارک را داخل زونکن بگذارید و یا انها را بردارید. این مزیت مهمترین مزیت و ویژگی زونکن است و کارایی زونکن اداری را مشخص میکند.

ابعاد و سایز زونکن میتوانید به خوبی لبه های کاغذ را بپوشاند و مانع از آسیب دیدن آنها شود. لبه ها کمی از سایز کاغذ ها بلندتر هستند و ملنع از آسیب دیدن آنها میشود. ابعاد زونکن اندازه 32 در 29 سانت است و چنین ابعادی برای همه انواع کاغذ مناسب و کابردی است.

حتی میتوانید کاغذهای کوچک را هم در زونکن اداری نگه دارید. برای بایگانی کردن در زونکن میتوان هم آنها را پانچ کرد و هم داخل کاورهای پلاستیکی و شفاف قرار داد. بایگانی کاغذ با کاور بهتر است و کاغذ را سالم و تمیز نگه میدارد. به این ترتین حتی کاغذهای کوچک هم در امان هستند و از زونکن بیرون نمی ریزند.

کارایی زونکن اداری زونکن تک تحریر

 دسترسی آسان به مدارک با زونکن اداری

کارایی زونکن اداری زمانی بیشتر و بهتر میشود که بتوانید به آسانی به مدارک دسترسی داشته باشید. روی جلد زونکن محلی برای چسباندن لیبل تعبیه شده تا بتوان موضوع و عنوان آنرا تعیین کرد. پس میتوانید روی هر زونکن مشخصات برگه ها و مدارک را بنویسید و بعدا راحت تر آنرا بیابید.

زونکن باکیفیت و مناسب قابلیت نگهداری از تعداد زیادی کاغذ را دارد و بایگانی را برای شما آسان تر خواهد کرد. زونکن اداری با داشتن این ویژگی ها به آسانی جای خود را داخل بایگانی باز می کند و دسته بندی مدارک را راحت تر کرده است.

با خرید زونکن میتوانید برای مدت طولانی با سرو سامان دادن برگه ها و مدارک یک بایگانی منظم و ساماندهی شده برای شما ایجاد کند. میتوانید انواع زونکن را برای دسته بندی مدارک خریداری کنید و از این وسیله بهترین استفاده را بنمایید. زونکن اداری دارای تنوع رنگی مناسبی است. از این جهت برای بایگانی میتوان از این رنگ ها و تنوع آن ها هم بهره برد.

روی بدنه برخی زونکن ها از تیگل یا رادو هم استفاده میشود و نقش آن چفت کردن بدنه به قفل می باشد. زمانی که زونکن را میبندیم تیگل آنرا محکم نگه میدارد و مانع از بهم ریختن و بیرون زدن کاغذ ها میشود. این ویژگی عمر زونکن و مدارک را بیشتر خواهد کرد.

همچنین روی جلد زونکن حلقه های انگشتی تعبیه شده تا برداشتن و گذاشتن زونکن اداری را آسان تر نماید. این ویژگی در برخی از زونکن ها وجود دارد و در همه آنها در نظر گرفته نشده است. این خصوصیت تنها برای برخی زونکن ها وجود دارد و به طور مثال در زونکن فانتزی دیده نمیشود.

خرید زونکن اداری زونکن تک تحریر

خرید زونکن اداری فقط از تک تحریر

برای هر بایگانی و اداره ای مهم است که زونکن اداری از دوام و کارایی لازم برخوردار باشد و بتواند برای مدت زمان زیاد از مدارک محافظت نماید. اما مهم است که این محصول را از یک تولید کننده با سابقه خریداری کنید. خرید عمده زونکن میتوانید هزینه های شما را تامیزان زیادی کاهش دهد. شرکت تک تحریر با سابقه و مجرب در زمینه تولید انواع زونکن آماده پذیرش سفارشات شما  می باشد. میتوانید با ما در ارتباط باشید و محصول خود را سفارش دهید. برای تماس از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

One Reply to “کارایی زونکن اداری”

  1. اصغری

    پاسخ دادن

    زونکن را ما همه جا تو اداره استفاده میکنیم و همه زونکن اداری مون را از تک تحریر خرید کردیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 

محصول اضافه شد!
محصول در لیست علاقمندی ها موجود است!
باز کردن چت
به مشاوره نیاز دارید؟
سلام خوش آمدید.
در مورد سفارش محصولات ما هر سوالی دارید همکاران ما در واتس اپ پاسخگوی شما هستند.