بایگانی اسناد با زونکن

Home » مقالات » بایگانی اسناد با زونکن
بایگانی اسناد با زونکن
بایگانی اسناد با زونکن

بایگانی اسناد و مدارک با زونکن

بایگانی اسناد با زونکن چگونه انجام می شود؟ آیا بهترین راه بایگانی اسناد استفاده از زونکن می باشد؟

گاهی در بین تمامی شلوغی های دورمان که وجود دارد می خواهیم از شر همه ی این شلوغی ها خلاص شویم، می خواهیم از تمامی مدارک و اسناد خود را به راحتی محافظت کنیم و نگران آن ها نباشم و هر زمان که به آن ها نیاز داشتیم به راحتی به آن ها دسترسی داشته باشیم. ترفند های زیادی دارید که می توانید به راحتی مدارک و اسناد خود را بایگانی کنید تا از آن ها در برابر بسیاری از عوامل محافظت کنید. شما می توانید برای بایگانی از زونکن استفاده کنید. زونکن به دلیل قیمت مناسبی که دارد باعث شده است مورد توجه افراد زیادی باشد و دست به خرید زونکن بزنند و شرکت های زیادی هم هستند فروش زونکن را انجام می دهند.

انواع زونکن

زونکن ها در انواع مختلفی تولید می شوند، زونکن اداری، زونکن لبه فلزی و زونکن لبه دار از جمله از انواع زونکن می باشدو هر کدام از این زونکن ها در جا های مختلفی کاربرد دارند. عموما ادارات برای بایگانی اسناد با زونکن اداری سرکار دارند و از زونکن اداری برای محافظت از برگه های خود استفاده می کنند. آن ها برای این که خرید زونکن را با قیمت کمتری انجام دهند از خرید عمده زونکن استفاده می کنند که برای آن ها با قیمت کمتری محاسبه می شود.

بایگانی اسناد با زونکن - زونکن اداری - شرکت تک تحریر

انواع زونکن از نظر جنس

انواع زونکن بر اساس جنس به چند دسته ی مقوایی، چوبی، چرمی و پلاستکی تقسیم بندی می شوند. جنس زونکن های پلاستیکی از نوعی پلی پروپلین می باشد که باعث شده است این نوع زونکن ها محبوبیت بیشتری نسبت به جنس های دیگر زونکن داشته باشند. زونکن های مقوایی نیز از محبوبیت زیادی در بین افراد برخوردار است.بایگانی اسناد مدارک با زونکن هایی از این دو جنس بهتر است.

زونکن های مقوایی و پلاستیکی هر دو در برابر فشار، ضربه بسیار مقاوم می باشند. زونکن های پلاستیکی به دلیل این که سبک هستند و در زمان بایگانی اسناد با زونکن پلاستیکی وزن اضافه ای را به شما تحمیل نمی کنند. این خصوصیت به شما کمک میکند در زمان بر داشتن و گذاشتن زونکن اذیت نشوید. فروش زونکن با این دو نوع جنس بسیار در بازار زیاد شده و شما به راحتی می توانید به آن دسترسی داشته باشید.

مطالب پیشنهادی:

زونکن مدارک حسابداری
هر خانه ای به زونکن نیاز دارد
ویژگی های خرید زونکن

انواع زونکن از نظر اندازه

برای آن که بدانید برای بایگانی اسناد با زونکن می توان از چه زونکن با چه اندازه ای استفاده کرد باید به اندازه ی برگه های خود توجه داشته باشید. پر کاربردترین زونکن ها در سایز  A4 تولید می شود اما زونکن در سایزهای مانند  A5، B5، A3 نیز تولید می شود. اندازه ی زونکن ها مشخص می کند که شما تا چه مقدار برگه را می توانید درون یک زونکن جای دهید. در ایران از زونکن هایی استفاده می شود که بیشتر از دو سانتی متر عطف دارند. در زونکن هایی با عطب 8 سانتی متر حدود 800 برگه کاغذ جای میگیرد. اما مهم تر از همه این ها این است که زمانی خرید عمده زونکن انجام می دهید بدانید که زونکن از کیفیت بالایی برخودار است یا نه.

زونکن و انواع حلقه های آن

زونکن در انواع حلقه های آن نیز باهم متفاوت می باشند و باید بدانید برای بایگانی اسناد با زونکن می خواهید از چه نوع قفلی استفاده کنید. نوع حلقه های زونکن تعیین کننده ی این هستند که در انتخاب زونکن به خصوص زونکن قطور با حجم بالا می توانید از چه نوع زونکنی استفاده کنید. زونکن ها دارای حلقه هایی در انواع حلقه ی دایره ای، حلقه ی قوسی، حلقه ی D  می باشند که هرکدام از این حلقه ها دارای کاربردهای مختلفی می باشند و هر کدامشان در تعیین قیمت زونکن نقش موثری نیز دارند. شما می توانید در زمان خرید زونکن به نکات مختلف زونکن توجه داشته باشید.

بایگانی اسناد با زونکن - زونکن اداری

زونکن از چه قسمت هایی تشکیل شده است؟

زونکن ها جز وسایلی هستند که نه تنها د رمحل کار بلکه در منزل نیز می توان از آن استفاده کرد،بایگانی اسناد با زونکن در منزل به شما  کمک می کند تا بتوانید برگه های خود مرتب و منظم در اخیتار داشته باشید و استرس را بین ببرید که ممکن است آیا برای برگه های من له یا پاره می شوند. زونکن به شما کمک می کند تا به راحتی از برگه های خود محافظت کرده و هر زمان که به آن احتیاج داشتید به راحتی به آن ها دسترسی پیدا کنید. در زونکن می توان از مدارک مالی خود محافظت کنید. ضمانت نامه ها و دفترچه های راهنما به راحتی در زونکن جای شده و کارتان را راحت می کند. شما می توانید با خرید عمده زونکن در هزینه صرفه جویی کنید.

در همین رابطه بخوانید:

ویژگی های زونکن فانتزی
راهنمای خرید زونکن با کیفیت

خرید زونکن از شرکت تک تحریر

همانطور که گفته شد شما می توانید به راحتی بایگانی اسناد با زونکن انجام دهید، با نواع زونکن از نظر جنس،ابعاد و حلقه های قفل آن ها آشنا شدید، اگر قصد خرید عمده زونکن را پیدا کرده اید می توانید با شرکت تک تحریر در تماس باشید.

شرکت تک تحریر در زمینه ی تولید انواع زونکن اداری، زونکن پاپکو، زونکن لبه دار، زونکن لبه فلزی فعالیت می کند. این شرکت فروش زونکن ها را با قیمت مناسب انجام می دهد و شما هیچوقت نگران این نخواهید بود که آیا قیمت زونکن بالا است یا نه؟ شرکت ما به دنبال جلب رضایت شما می باشد، برای خرید زونکن عمده با ما در تماس باشید.

2 Replies to “بایگانی اسناد با زونکن”

  1. حنا

    پاسخ دادن

    من بخوام خرید عمده زونکن داشته باشم چقدر تو هزینه هام صرفه جویی میشه؟

    1. فرحزادی

      پاسخ دادن

      سلام ، با شماره های داخل سایت تماس بگیرید تا مشاوره رایگان در اختیارتون قرار بدیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 

محصول اضافه شد!
محصول در لیست علاقمندی ها موجود است!
باز کردن چت
به مشاوره نیاز دارید؟
سلام خوش آمدید.
در مورد سفارش محصولات ما هر سوالی دارید همکاران ما در واتس اپ پاسخگوی شما هستند.