هر خانه ای به زونکن نیاز دارد!

Home » مقالات » هر خانه ای به زونکن نیاز دارد!
هر خانه ای به زونکن نیاز دارد!
هر خانه ای به زونکن نیاز دارد!

هر خانه ای به زونکن نیاز دارد!

همانطور که میدانید زونکن اداری بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد ولی امروز میخواهیم کاربرد زونکن در خانه را برایتان مطرح کنیم. شاید این سوالات برایتان آشنا باشد که : ضمانت نامه تلویزیون کجاست؟ ، سند خونه پیش تو نیست هرجا میگردم نیس، رسید پرداخت وام خونه رو کجا گذاشتی؟ ، یا سوالات دیگری در این زمینه که نشان دهنده ی این است که اسناد مهم در خانه همیشه گم شده است و هیچ کس خبر ندارد که کجاست. تنها کاری که میتوانید انجام دهید این است خرید زونکن را انجام دهید حالا حتما قرار نیست تعداد زیادی بخرید به تعداد بخرید که احتیاج دارید.

با ما همراه باشید تا به شما بگوییم که زونکن مورد استفاده در خانه کدام موارد است و اینکه بهترین شرکت برای خرید زونکن کدام است ؟ با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

زونکن مدارک اصلی شما را سازماندهی می کند!

بارها شده که مدرک مهمی را میخواهیم و همه گوشه به گوشه خانه را میگردیم ولی پیدایش نمیکنیم و خودمان یا دیگران را بابت این موضوع سرزنش میکنیم یا سرزنش میشویم. اما بهترین راه حل این مشکلات خرید زونکن است.

کاربرد زونکن فقط به اداره ها و بایگانی کردن مدارک مهم اداری محدود نمی شود ، به جزء زونکن اداری ، می توان از زونکن هم برای منزل استفاده کنیم که بدانیم مدارکمان را کجا می گذاریم که دیگر این همه سختی برای پیدا کردن مدارک خود نداشته باشیم.

با استفاده از زونکن می توانید تمام اسناد و مدارک مهم خود را مرتب و منظم و دسته بندی کنید و در یک محل مشخص آن ها نگهداری کنید.

شما میتوانید روی زونکن برچسب بچسبانید و هر کدام را جدا کنید که بدانید هر کدام از زونکن ها مخصوص به چه نوع مدارکی است که دیگر در پیدا کردن زونکن خود مشکلی نداشته باشید و به راحتی مدرک مورد نظرتان را پیدا کنید.

مطالب پیشنهادی : 

زونکن اداری و شرکتی

ویژگی های زونکن فانتزی

خرید زونکن برای کاربردهای متفاوت

کاربرد زونکن در خانه- تک تحریر 02155268012

خرید زونکن برای مدارک مهم مالی

مدارک مهم مالی در هر خانه ای از اهمیت زیادی برخوردار است و گم شدن آن برابر است با مشکلات بسیار زیادی که حتی تصورش هم غیر ممکن است. مدارک مهم مالی مثل قبوض آب و برق ، گاز ، عوارض شهرداری ، رسید پرداخت شارژ ساختمان ، رسید تعمیرات آسانسور  و مواردی مثل این که زونکن در اینجا می تواند نقش اساسی ایفا کند.

میتوانید با برچسب های رنگی اوراق مالی را دقیق تر دسته بندی کنید تا دسترسی به آنها سریعتر صورت گیرد. خرید زونکن برای مدارک مالی از اهمیت زیادی برخوردار است.

با خرید زونکن برای سازماندهی مدارک مالی میتوانید وضعیت اقتصاید منزل را هم به طور دقیق بررسی کنید و در صورتی که فراموش کردید چه مقدار خرج کرده اید یا برای برآورد هزینه ای که ماه به ماه خرج می شود را مورد بررسی قرار دهید.

قیمت زونکن آنقدر بالا نیست که شما برای خرید آن شانه خالی کنید و مدارک مالی همیشه در حال گم شدن باشد.

خرید زونکن برای مدارک ضروری

با خرید زونکن میتوانید تمام مدارک بسیار مهم مثل شناسنامه ، عقدنامه ، گذرنامه ، مدارک تحصیلی، اجاره نامه ، کارت ملی ، دفترچه بیمه و … در زونکن نگهداری کنید. هر سند و مدرک را میتوانید در یک کاور بگذارید و روی هر کدام نام آن را بنویسید که دیگر مشکلی از جهت پیدا کردن مدارک اصلی و مهمتان دچار مشکل نشوید.

بعضی وقتها هست که از مدارک اصلیتان مثل کارت ملی و شناسنامه تان کپی تهیه کردید ولی نمیدانید کجاست و مجبورید دوباره هزینه ی کپی بدهید ولی با خرید زونکن و مرتب کردن تمام کپی ها میتوانید از شر گم شدن و پرداخت هزینه ی کپی دوباره خلاص شوید. زونکن در اندازه و ابعاد مختلفی وجود دارد و میتوانید هر اندازه ای که خواستید سفارش دهید مثل زونکن A5 گالینگوری ساده که میتواند برای سازمندهی مدارکی مثل شناسنامه که کپی ها مناسب باشد.

کاربرد زونکن در خانه-تک تحریر

خرید زونکن برای ضمانت نامه ها و دفترچه راهنما

از کاربرد زونکن در خانه می توان به نگهداری ضمانت نامه یا دفترچه های راهنما ، فاکتور خرید کالا ها در یک زونکن اشاره کرد. در اینجا هم استفاده از کاور ها میتواند مفید واقع شود که هرکدام را بسته بندی کنید تا امکان دسترسی به آنها راحت تر باشد.

اطلاع از نشانی دقیقِ مدارک و اسناد مهم، خیالتان را آسوده می کند، وقت و انرژی شما به هدر نمی رود و با آرامش و اطمینان بیشتری کارها را انجام می دهید.

پس فهمیدیم که زونکن اداری فقط مهم نیست میتوانید از زونکن برای منزلتان هم استفاده کنید تا مدارک مهم را دسته بندی کنید برای اینکه تمام محصولات را مشاهده کنید و خرید زونکن متناسب با نیازتان را انجام دهید روی دکمه ی زیر کلیک کنید.

اگر هم دیدید که تنها یک زونکن یا دو زونکن نمی تواند برای شما مفید واقع شود میتوانید خرید عمده زونکن را انجام دهید تا هروقت کسی از مدارک را خواستند شما به راحتی در عرض نیم ثانیه مدرک را به آنها تحویل دهید.

مطالب پر بازدید : 

راهنمای خرید زونکن با کیفیت

ویژگی های خرید زونکن

خرید ارزان ترین قیمت زونکن اداری

چه مارک زونکن برای سازماندهی مدارک مناسب است؟

مارک زونکن برای خرید به وفور پیدا می شود ولی اینکه کدام یک می تواند نیاز شما را برطرف کند و سالهای سال بتوانید بدون اینکه مشکلی برای زونکن پیش بیاید استفاده کنید خیلی مهم است. پس مارک زونکن که برای سازماندهی مدارک استفاده میکنید بسیار مهم است.

در بین شرکت هایی که زونکن تولید می کنند زونکن پاپکو و زونکن تک تحریر بسیار مطرح است. و شما الان با خواندن این دو نام برایتان بسیار آشنا آمده باشد. اما همانطور که میدانید زونکن تک تحریر سابقه ی طولانی تری نسبت به پاپکو دارد و معمولا هرچه تجربه ی یک شرکت تولید کننده بیشتر باشد صد در می تواند در بازار موفق تر جلوه کند و اینکه نیاز مشتریان در زمینه ی کیفیت بالای زونکن را برطرف سازد. پس میتوان نتیجه گرفت که زونکن تک تحریر می تواند برای شمایی که میخواهید در منزل استفاده کنید بهتر باشد.

برای استعلام قیمت زونکن برای خرید همین حالا اقدام کنید! 

کاربرد زونکن در خانه را متوجه شدیم اگر میخواهید قیمت زونکن مورد نظرتان را بدانید کافیست با ما در ارتباط باشید و اینکه راجع به آنها توضیحات بیشتری بدانید. استعلام قیمت زونکن به شما کمک می کند که با قیمت مناسب زونکن مورد نظرتان را خریداری کنید. معمولا خرید آنلاین زونکن به نفع شما تمام می شود.

برای خرید زونکن با کیفیت و با قیمت مناسب می توانید با تک تحریر در ارتباط باشید. شرکت تولید کننده عرضه کننده تک تحریر در زمینه زونکن لبه دار ، زونکن لبه فلزی هم فعالیت دارد برای خرید و سفارش زونکن روی دکمه ی زیر کلیک کنید.

2 Replies to “هر خانه ای به زونکن نیاز دارد!”

  1. ترنم

    پاسخ دادن

    خیلییی مطلب خوبی بود ، همیشه این مشکل را داشتم که اسناد مدارک تو خونه گم میشد حالا با خرید زونکن مشکلم حل میشه.

    1. فرحزادی (Post author)

      پاسخ دادن

      سلام ، ممنون از نظر مفید و مثبتتون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 

محصول اضافه شد!
محصول در لیست علاقمندی ها موجود است!
باز کردن چت
به مشاوره نیاز دارید؟
سلام خوش آمدید.
در مورد سفارش محصولات ما هر سوالی دارید همکاران ما در واتس اپ پاسخگوی شما هستند.