ویژگی های خرید زونکن

Home » مقالات » ویژگی های خرید زونکن
ویژگی های خرید زونکن
ویژگی های خرید زونکن

زونکن چیست؟

ویژگی های خرید زونکن با کیفیت را می شناسید؟ اگر شما از آن دسته افرادی می باشید که همیشه با اسناد و مدارک مهمی سرکار دارید که لازم است آن ها را نگه دارید و جوری نگه دارید که هیچ آسیبی به این اسناد و مدارک وارد نشود بهتر است به فکر خرید زونکن باشید. زونکن ها را می توانید در بازار در جنس های مختلفی پیدا کنید.

این روزها زونکن به کالایی پرطرفدار تبدیل شده است که می تواند گزینه خوبی برای نگهداری از اسناد و مدارک شما باشد، زونکن به شما این امکان را می دهد که از مدارک شما در برابر ضربه و فشار و رطوبت محافظت کند. شما می توانید در هر زونکن حدود 600 برگه را نگهداری کنید اما این مقدار به سایز زونکن که خریده اید بستگی دارد.

زونکن 

زونکن را می توان یک نوع پوشه یا یک پرونده که از اسناد شما محافظت می کند تعریف کرد. زونکن ها در جنس های مختلفی تولید می شوند که می توانید بر اساس نیاز خود یا محلی که قرار است از آن ها نگهداری می کنید خرید زونکن را انجام دهید. زونکن ها از جنس مقوا، چوب، پلاستیک،چرم و… ساخته می شوند.

اما پر طرفدارترین جنس زونکن، زونکن مقوایی و پلاستیکی می باشد، اگر شما در جایی زندگی می کنید که رطوبت در آن زیاد است پیشنهاد می شود خرید زونکن مقوایی نداشته باشید با آن که زونکن های مقوایی در برابر رطوبت مقاوم است اما بهتر است زونکن پلاستیکی بخرید.

در همین رابطه مطالعه کنید:

راهنمای خرید زونکن با کیفیت

خرید زونکن برای کاربردهای متفاوت

اجزای زونکن

برای دانستن ویژگی های خرید زونکن باید به اجزای آن توجه خاصی کرد زیرا هرچقدر این اجزا از کیفیت بالا تری برخوردار باشند شما می توانید سال های بیشتری از زونکن خود استفاده کنید.

اجزای زونکن شامل حلقه های قفل، حلقه های O شکل، حلقه های قوسی شکل، تیگل یا رادو، نوار فلزی لبه، پرچ های نگهدارنده، حلقه انگشتی، مقسم و… می باشند. شما می توانید با خواندن این مقاله بهترین و باکیفیت ترین زونکن ها را خریداری کنید و در زمان استفاده نگران هیچ چیز نباشید.

ویزگی های خرید زونکن - زونکن اداری

جنس قفل های زونکن

قفل های زونکن از جنس فلز می باشند، این دو سر باید به راحتی باهم چفت شوند تا بتوانند برگه های شما محکم درخود حفظ نمایند. اگر این قفل های فلزی به راحتی چفت نشوند امکان دارد تمامی برگه های شما بیرون بریزد و اسناد و مدارک شما گم شود. پس از یکی از ویژگی های خرید زونکن، جنس آن می باشد که از فلز ساخته می شود.

حلقه های قفل زونکن

حلقه های قفل زونکن به شما کمک می کند تا اسناد و مدارک شما به راحتی در زونکن قرار بگیرد. حلقه های زونکن دارای انواع مختلفی می باشند که هر کدام این امکان را به شما می دهد تا از زونکن به راحتی استفاده کنید. ویژگی های خرید زونکن با کفیت را بشناسید. انواع حلقه های زونکن عبارتند از:

1- حلقه O شکل

2- حلقه قوسی

3- حلقه D  شکل

حلقه O شکل زونکن

به کمک این حلقه ها می توان به راحتی اسناد و مدارک داخل زونکن را به طور مرتب و منظم ورق زد. اما بدی این حلقه ها این است که برگه ها به صوت منظم و مرتب و هم ردیف نمی باشند. زونکن هایی با این نوع حلقه، گنجایش کمتری دارند. در زمان خرید زونکن، به ویژگی های خرید زونکن دقت کنید.

ویژگی های خرید زونکن - تک تحریر

حلقه قوسی شکل زونکن

این نوع حلقه ها به شما این امکان را می دهند که اسناد و مدارک خود را به طور هم تراز روی هم قرار دهید. این حلقه های قوسی شکل به شما این امکان را می دهند که یک گیره به زونکن اضافه کنید تا مدارک بیشتری در آن جایی دهید و هم از اسناد و مدارک خود به راحتی محافظت کنید.

تیگل (رادو) زونکن

به زبانه هایی که در وسط زونکن وجود دارد دقت کرده اید این زبانه ها را تیگل می نامند، تگیل جلد زونکن را به حلقه های قفل وصل می کند و مانع از باز شدن زونکن شما می شود. در نتیجه زونکن شما از مدارک و اسناد شما به راحتی محافظت می کند. به ویژگی های خرید زونکن دقت کنید. اگر می خواهید قیمت زونکن برای شما بالا نباشد وضرر نکنید. با ما در تماس باشید.

نوارفلزی لبه زونکن

اگر دقت کرده باشید و با زونکن سرکار داشته باشید میبیند که زونکن ها به شکل ایستاده نگهداری می کنند. به دلیل ایستاده بودن آن با استفاده های مکرر، لبه های پایینی زونکن دچار فرسایش می شوند. اگر ویژگی های خرید زونکن با کیفیت را بدانید متوجه این شده اید از نوار فلزی در لبه های زونکن استفاده شده است. تا زونکن را در برابر فشار و ضربه محافظت کند.

قیمت زونکن زمانی مهم می شود که به دنبال زونکن با کیفیت هستید یا زونکن بی کیفیت.

مقسم زونکن

شما با استفاده از مقسم زونکن می توانید اسناد و مدارک خود را در داخل زونکن دسته بندی کنید. با کمک مقسم دسترسی به اسناد سریع تر و آسان تر خواهد شد. جنس مقسم ها از مقوا و پلاستیک می باشد.

مطالب پر بازدید:

خرید ارزان ترین قیمت زونکن اداری

زونکن اداری و شرکتی

پرچ های نگهدارنده زونکن

پرچ های نگهدارنده مقاومت زونکن را بالا می برد، تا زونکن بتواند بدون تغییر شکل فشارها و ضربات سنگین را تحمل کند. جنس پرچ های نگهدارنده باید از لفزی مهم و ضد زنگ باشد. پرچ های نگهدارنده از دیگر ویژگی های خرید زونکن با کیفیت می باشد.

ویژگی های خرید زونکن - زونکن لبه دار

خرید زونکن باکیفیت

با ویژگی های خرید زونکن با کیفیت آشنا شدید و حالا قصد خرید زونکن دارید، برای خرید زونکن باید از جاهایی خرید انجام دهید که زونکن با کیفیت می فروشند و قیمت زونکن های آن ها مناسب است. برای خرید زونکن می توانید با شرکت تک تحریر در تماس باشید.

شرکت تک تحریر در زمینه ی تولید زونکن در انواع زونکن اداری، زونکن لبه دار، زونکن لبه فلزی و… فعالیت می می کند. برای خرید زونکن عمده می توانید با تک تحریر در تماس باشید.

One Reply to “ویژگی های خرید زونکن”

  1. سیمین

    پاسخ دادن

    چه جالب!! من نمی دونستم که زونکن انقدر انواع داره و فکر می کردم همیشه پلاستیکی ن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 

محصول اضافه شد!
محصول در لیست علاقمندی ها موجود است!
باز کردن چت
به مشاوره نیاز دارید؟
سلام خوش آمدید.
در مورد سفارش محصولات ما هر سوالی دارید همکاران ما در واتس اپ پاسخگوی شما هستند.