راهنمای خرید زونکن با کیفیت

Home » مقالات » راهنمای خرید زونکن با کیفیت
راهنمای خرید زونکن
راهنمای خرید زونکن

زونکن

راهنمای خرید زونکن به شما این کمک را می کند که زونکن با کیفیت خریداری کنید. اگر برای شما هم این مهم است که زونکن با کیفیت داشته باشید باید فاکتور های مهم یک زونکن با کیفیت را بدانید.اگر نمی دانید مدل های زونکن با هم فرقی می کند؟ از زونکن امقوایی استفاده کنید یا از زونکن پلاستیکی؟ دلیل تفاوت قیمت زونکن ها در چیست و از کجا بدانیم چه نوع زونکنی به کار ما می آید مقاله زیر را مطالعه کنید.

زونکن در واقع پوشه ای  مقوایی یا پلاستیکی می باشد که معمولا سایز آن A4 می باشد اما در سایزهای دیگری نیز تولید می شود. زونکن دارای گیره ای فلزی می باشد که به وسیله ی آن ها کاغذ را در زونکن نگهداری می کند.

انواع زونکن

برای داشتن یک زونکن با کیفیت و مناسب باید به ویژگی های زونکن توجه داشته باشید. زونکن ها در انواع مختلفی تولید می شوند که هر کدام مناسب کاری هستند. زونکن در انواع زونکن اداری، زونکن لبه دار، زونکن لبه فلزی و… تولید می شود. شما می توانید بر اساس نیازی که به زونکن دارید خرید زونکن انجام دهید.

راهنمای خرید زونکن

شما می خواهید زونکن با کفیت داشته باشید؟ اما نمی دانید چگونه تفاوت یک زونکن با کیفیت را از دیگر زونکن ها تشخیص دهید. شما می توانید برایخرید زونکن با کیفیت به موارد زیر توجه داشته باشید.

مطالب پیشنهادی:

خرید زونکن برای کاربردهای متفاوت

ویژگی های زونکن فانتزی

زونکن اداری و شرکتی

جنس بدنه زونکن با کیفیت

شما می توانید بر اساس نیاز خود خرید زونکن را انجام دهید. برای داشتن یک زونکن با کیفیت باید به جنس بدنه آن توجه داشته باشید. جنس بدنه زونکن بر کیفیت زونکن تاثیر گذار می باشد. بدنه زونکن ها از جنس: مقوایی، پلاستیکی، چوبی، چرمی و ورنی ساخته می شوند. اما در میان تمام این جنس بدنه ها، زونکن های مقوایی و پلاستیکی از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند.

زونکن مقوایی

بدنه این زونکن ها از جنس مقوا لمینت شده می باشد و رویه ی داخلی آن از آستر می باشد. زونکن مقوایی می تواند بدون روکش یا روکش شده با کاغذ ساده و یا سلفونی باشند. این نوع زونکن ها در برابر فشار بسیار مقاوم است و همچنین زونکن مقوایی کاربرد تبلیغاتی دارد شما می توانید بر روی جلد و روی آستر آن تبلیغات چاپ کنید. اگر شما در بایگانی اداره ای کار می کنید و تعداد بالایی زونکن احتیاج شما می شود می توانید خرید عمده زونکن داشته باشید. به راهنمای خرید زونکن توجه کنید تا زونکن باکیفیت داشته باشید.

راهنمای خرید زونکن - تک تحریر

زونکن پلاستیکی

به راهنمای خرید زونکن با کبفیت توجه داشته باشید. زونکن های پلاستیکی از جنس نوعی پلاستیک به نام پلی پروپلین ساخته می شود. این جنس از پلاستیک سبک، بادوام و مقاوم در برابر فشار،ضربه و حرارت می باشد. اگر شما به دنبال زونکن مقاوم می گردید گزینه ی خوبی برای شما می باشد.

راهنمای خرید زونکن های مختلف

شما برای داشتن زونکن های مختلف باید به ویژگی های آن نیز توجه داشته باشید. برای مثال در محیط های مربوط نباید از زونکن مقوایی استفاده کنید، این نوع از زونکن ها رطوبت را به خود جذب کرده و امکان از بین رفتن اسناد ومدارک شما را بالا می برد. شاید زونکن مقوایی با کیفیت باشد اما شاید مناسب شرایط و نیازهای شما نباشد. در هنگام خرید عمده زونکن به شرایط آب و هوایی محل زندگی خود نیز توجه داشته باشید.

سایز زونکن

شما برای داشتن یک زونکن مناسب باید به راهنمای خرید زونکن توجه داشته باشید. سایز زونکن یکی دیگر از مواردی است که در انتخاب زونکن مهم است. منظور از سایر زونکن، طول و عرض آن می باشد. زونکن در سایزهای A4, A3,B5,A5 تولید می شود. شما می توانید بر اساس نیاز خود خرید زونکن را انجام دهید.

قفل زونکن

یکی دیگر از مواردی که می توان در راهنمای خرید زونکن به آن اشاره کرد قفل زونکن می باشد. قفل زونکن معمولا از جنس فلز می باشد و این نوع فلز مقاوم، بادوام و ضد زنگ می باشد. قبل زونکن های مرغوب از جنس استیل یا فلز آبکاری شده با نیکل می باشد. قفل زونکن نباید در اثر باز و بسته شدن های مکرر هرز شود. دوسرقفل باید خیلی راحت باهم چفت شوند.

مطالب پیشنهادی:

جلوگیری از گم شدن اسناد با زونکن

زونکن چیست؟

خرید ارزان ترین قیمت زونکن اداری

حلقه انگشتی زونکن

راهنمای خرید زونکن به شما کمک می کند شما بهترین زونکن را داشته باشید، حلقه انگشتی زوکن یکی از راه هایی است که شما می توانید به راحتی به زونکن دسترسی داشته باشید. این حلقه به شما کمک می کند زونکن را راحت تر از قفسه بیرون بگشید. این حلقه می تواند از جنس فلز یا پلاستیک باشد. کسانی که در بایگانی کار می کنند از حلقه های انگشتی رنگی برای کدبندی اسناد و مدارک خود استفاده می کنند.

راهنمای خرید زونکن - زونکن اداری - تک تحریر

طراحی ارگونومیک زونکن

طراحی ارگونومیک زونکن به شما کمک می کند تا سلامت شما به خطر نیافتد. طراحی ارگونومیک به معنای این است که لوازم کاری شما طوری طراحی شود که سلامت نیروی کار در خطر نباشد. برای شما هم پیش آمده که لبه های یک زونکن، کاغذ یا هر چیز دیگری که برنده است دست شما ببرد. زونکن هایی که در شرکت تک تحریر تولید می شود ارگونومیک بوده است و لبه های جلد زونکن برنده نیستند که موجب خراشیدگی دست شما بشوند. در هنگام خرید زونکن به راهنمای خرید زونکن توجه داشته باشید.

خرید زونکن با کیفیت 

راهنمای خرید زونکن را مطالعه کردید. با نکات خرید زونکن آشنا شدید و به فکر خرید زونکن هستید. برای خرید زونکن با کیفیت می توانید با شرکت تک تحریر در تماس باشید. شرکت تک تحریر با سال ها تجربه در زمینه ی تولید زونکن در انواع زونکن اداری، زونکن لبه دار، زونکن لبه فلزی فعالیت می کند. تک تحریر با تلاش فراوان در زمینه ی تولید زونکن قصد دارد رضایت مشتریان خود را به دست آورد تا مشتریان بتوانند تجربه خرید خوبی از تک تحریر داشته باشند. برای خرید زونکن عمده با ما تک تحریر در تماس باشید.

One Reply to “راهنمای خرید زونکن با کیفیت”

  1. اصغری

    پاسخ دادن

    مطلب خوبی بود. استفاده کردیم. ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 

محصول اضافه شد!
محصول در لیست علاقمندی ها موجود است!
باز کردن چت
به مشاوره نیاز دارید؟
سلام خوش آمدید.
در مورد سفارش محصولات ما هر سوالی دارید همکاران ما در واتس اپ پاسخگوی شما هستند.