بایگانی مرتب با زونکن

Home » مقالات » بایگانی مرتب با زونکن
تک تحریر زونکن لبه فلزی
تک تحریر زونکن لبه فلزی

بایگانی مرتب با زونکن

اگر از صاحبین کسب و کار هستید حتما سروکارتان به زونکن افتاده است. برای هر مدیر و مسئول بایگانی داشتن بایگانی مرتب با زونکن دلخواه و مورد نظر است. پس در این مقاله همراه ما باشید و چگونگی مرتب کردن مدارک به وسیله زونکن را ببینید.

زونکن ها از ارکان اصلی بایگانی هستند. هم در خانه و هم در محل کار از این لوازم استفاده میشود تا برگه ها و قبوض را گم نکنیم یا کاغذهای مهم خراب و پاره نشوند. میتوانید با زونکن قفسه های شاد و مرتبی داشته باشید. به شرطی که به خوبی آنها را سازمان دهی کنید.

مرتب کردن زونکن اداری چندان آسان نیست. به ویزه اگر تعداد پرونده ها و اوارق زیاد باشد. اما نگران نباشید زیرا ما در ادامه راهکار داشتن یک بایگانی مرتب با زونکن را به شما خواهیم گفت.

مزیت زونکن ها چیست؟

سهولت استفاده از زونکن برای بایگانی 

ساده ترین راه برای نظم دادن به برگه ها و اوراق بایگانی که هرروز با انها سروکار دارید استفاده از زونکن اداری است. کافی است آنرا بازکنید و سند و مدرک خود را بر اساس ترتیب در نظر گرفته شده بیرون بکشید.

آسانی حمل و نقل 

اگر نیاز به حمل اوراق و جابجایی بایگانی دارید، زونکن به شما این امکان را میدهد تا به آسانی اینکار را انجام دهید. برگه ها به صورت یکجا و مرتب به محل جدید منتقل میشوند و هرگز بهم نخواهند ریخت.

بایگانی آسان با زونکن

دسترسی به زونکن در هر فضایی آسان است. میتوانید در کمد، قفسه یا کشو بایگانی آنرا قرار دهید. پس بایگانی مرتب با زونکن به این ترتیب ممکن خواهد بود. زونکن نیاز به کتابخانه یا قفسه خاص ندارد و چون محکم است میتوانید آنرا روی میز و سطح دلخواه خود بگذارید.

قیمت ارزان زونکن ها

هزینه خرید زونکن زیاد نیست و میتوانید بارها از آن استفاده کنید. در مواردی برای ادارات لازم است تا خرید عمده زونکن انجام دهند. در این صورت قمیت خرید مقرون به صرفه تر خواهد بود.

مطالب مرتبط :

بایگانی به کمک زونکن

چاپ تبلیغات برروی زونکن 

بایگانی مرتب با زونکن

اصول بایگانی مدارک با زونکن 

ابتدا لازم است تا برای پرونده های خود یک دسته بندی خاص در نظر بگیرید. دسته بندی میتواند بر اساس موضوع کار، پروژه ها، تاریخ و سال یا حروف الفبا انجام بگیرد. دسته بندی و شیوه آن به زمینه فعالیت و استفاده شما از بایگانی بستگی دارد. قدم بعدی مشخص کردن زیر مجموعه هاست. هر دسته بندی لازم است که چند زیر مجموعه داشته باشد. شما باید لیستی از مجموعه کلی و زیر مجموعه ها تهیه کنید تا برای بایگانی  سردرگم نشوید. به طور مثال برای بایگانی امور مالی باید اسناد پرداختی، اسناد دریافتی و تنخواه و … هرکدام زونکن اداری مخصوص به خود را داشته باشند.

بایگانی مرتب با زونکن کار شما را برای دسترسی به مدارک آسان میکند. هر زمان که نیاز دارید میتوانید اوراق را جابجا کنید یا مدرکی را به بایگانی بیافزایید. بهتر است مدارک تکراری را دور بریزید و زونکن را سبک کنید. برای بایگانی بهتر است کدگذاری صورت بگیرد. میتوانید این کد را براساس رنگ زونکن ها مشخص کنید. اگر زونکن رنگی نیست برای هر جلد امکان زدن برچسب روی عطف وجود دارد. میتوانید حتی از زونکن را جلد کنید و به این ترتیب بایگانی مرتب با زونکن را خواهید داشت.

هر پرونده یک موضوع دارد و متعلق به مورد خاصی است. پس بهتر است روی هر زونکن یک برچسب داسته باشید و موضوع را روی آن درج کنید. برچسب گذاری باید براساس موضوع کلی زونکن باشد تا نظم آن حفظ شود و دسترسی به آن آسان شود.

مطالب مرتبط :

اطلاعات مربوط به انواع زونکن

کارایی زونکن 

تک تحریر زونکن اداری

ویژگی زونکن ها چیست؟

جنس بدنه زونکن اداری از پلی پروپلین است و بسیار مقاوم می باشد. این ماده به خوبی موجب استحکام زونکن میشود و از آسیب به اوراق بایگانی جلوگیری میکند. مانع از نفوذ گرد و غبار به کاغذها و همچنین رسیدن نم و رطوبت به انها میگردد. میتوانید با خیال آسوده تا سالها از زونکن استفاده کنید. زونکن ها برگه های زیادی را در خود جای میدهند. تعداد برگه ها به عطف زونکن بستگی دارد. میتوانید برای داشتن بایگانی مرتب با زونکن به جای پانچ برگه ها از کاور یا پوشه پلاستیکی استفاده کنید. این مزیت باعث میشود تا کاغذها کمتر آسیب ببینند و یا پاره شوند.

حلقه زونکن برگه ها را محکم در جای خود نگه میدارد. همچنین بازو بست کردن زونکن به وسیله اهرم امکان پذیر است. با فشار اهرم کاغذها فشرده میشوند و جای کمتری در زونکن میگیرند. روی جلد زونکن یک حلقه انگشتی برای سهولت در جابجایی آن وجود دارد. جنس این حلقه ها از فلز یا پلاستیک است. برای بایگانی اداری میتوانید از زونکن لبه فلزی استفاده کنید چون طول عمر بیشتری دارد. لبه زونکن ها دارای فلز است و براثر کشیده شدن روی سطح کمد یا کتابخانه لبه زونکن محفوظ می ماند.

خرید زونکن اداری با کیفیت 

برای داشتن یک بایگانی مرتب با زونکن باید بهترین و با کیفیت ترین زونکن را خریداری کنید. زونکن تک تحریر با سابقه طولانی و کارمندان حرفه ای ارائه دهنده انواع زونکن فانتزی، زونکن لبه فلزی و زونکن تبلیغاتی و … می باشد. برای سفارش خرید میتوانید از طریق لینک زیر با ما در ارتباط باشید. همجنین امکان مشاهده محصولات ما در فروشگاه وجود دارد. به این منظور روی لینک مربوطه کلیک کنید.

2 Replies to “بایگانی مرتب با زونکن”

  1. خسروی

    پاسخ دادن

    زونکن هاتون خیلی متنوع و با کیفیت بود. من دوبار خرید کردم راضی بودم. خسته نباشید.

  2. قادری

    پاسخ دادن

    ما برای شرکت زونکن فانتزی خریدیم خیلی شیک و زیبا شده دفترمون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 

محصول اضافه شد!
محصول در لیست علاقمندی ها موجود است!
باز کردن چت
به مشاوره نیاز دارید؟
سلام خوش آمدید.
در مورد سفارش محصولات ما هر سوالی دارید همکاران ما در واتس اپ پاسخگوی شما هستند.