بایگانی به کمک زونکن

Home » مقالات » بایگانی به کمک زونکن
بایگانی به کمک زونکن

نیاز بایگانی به کمک زونکن اسناد و مدارک امری ناگزیر در زندگی امروزه ما است. با افزایش تعداد شرکت ها و اداره های مختلف که هر کدام در زمینه خاص خودشان فعالیت می نمایند تعداد مدارکی که در اختیار آن ها قرار می گیرد نیز به طور روز افزون افزایش پیدا می کند.

این جاست که بایگانی اهمیت خود را نشان می دهد. در قسمت های مختلف یک اداره، سازمان و یا موسسه همواره باید قسمت وجود داشته باشد که وظیفه اصلی آن بایگانی کردن سند ها، نامه ها، مدارک و غیره باشد؛ در غیر این صورت هرج و مرج در امور امری است که قطعا برای اداره یا سارمان ایجاد خواهد شد.

از مهم ترین وسایلی که در بایگانی نقش بسزایی ایفا می کند زونکن اداری است. زونکن ها با ویژگی های منحصر به فرد خود شرایط مناسب را برای بایگانی به کمک زونکن انواع برگه ها فراهم می کنند و نظم و ترتیب را با خود به ارمغان می آورند.

چرا بایگانی کردن با زونکن باید های یک اداره یا شرکت است؟

رد و بدل شدن نامه ها و کاغذ ها در هر مکانی امری واضح و بدون نیاز به توضیح است. قطعا در هر شرکت، اداره و یا موسسه ای که مشغول به فعالیت بوده اید با انبوه نامه ها و کاغذ هایی که مدام از اتاقی به اتاق دیگر می روند رو به رو شده اید.

موضوع این کاغذ ها می تواند مشابه یک دیگر و یا بسیار متفاوت از هم باشند از این رو در صورتی که بایگانی مناسب برای آن ها انجام نشود گم شدن آن ها بسیار محتمل می باشد و در این صورت در آینده دردسر های زیادی برای شرکت، ادراره و یا موسسه ایجاد خواهد شد.

قرار دادن صحیح اطلاعات بر طبق یک الگوی مشخص عملی نمی شود مگر با استفاده از زونکن مناسب. زونکن با قابلیت کم نظیری که برای بایگانی ارائه می دهد می تواند تا حد بسیار زیادی مشکل بایگانی را بر طرف نماید و خیال افراد مسئول را راحت کند.

در همین رابطه بخوانید:

رعایت اصول بایگانی به کمک زونکن

بایگانی به کمک زونکن - شرکت تک تحریر - زونکن

نقش سایز کاغذ برای بایگانی توسط زونکن

از آن جایی که سایز کاغذ ها یکسان نیست و می توانند در ابعاد مختلفی مثل A4، A3 و یا A5 تولید و استفاده شوند، زونکن ها نیز باید برای استفاده در این سایز ها آماده ی استفاده باشند.

رایج ترین سایز زونکن ها A4 می باشد که اکثر مدارک از این سایز تبعیت می کنند اما زونکن اداری ها دارای اندازه هایی مثل A5، A3 و B5 نیز می باشند که در صورت نیاز می توان از آن ها استفاده کرد.

زونکن های A3 بیش تر برای قرار دادن کاغذ های بزرگ مثل کاغذ طراحی یا نقشه کشی استفاده می شوند تا نیازی به تا کردن آن ها و در نتیجه صدمه دیدن آن ها نباشد. سایر کاغذ ها را می توان در سایز A4 به خوبی جای داد و از همین رو این سایز بیشترین طرفدار را در بین استفاده کنندگان دارد.

زونکن ها در ابعاد کوچک تر نیز تولید می شوند که بیشتر مناسب قرار دادن نامه ها و فاکتور ها می باشند، اگرچه با کمی دقت می توان از زونکن های سایز A4 برای این موضوع نیز بهره برد.

اگر قصد خرید انواع زونکن را در شهر مشهد دارید کافیست با نمایندگی تک تحریر در شهر مشهد در ارتباط باشید.

نقش جنس زونکن برای انجام فرایند بایگانی

زونکن ها دارای جنس های متنوعی هستند و بنا بر کاربردی که قرار است داشته باشند جنسشان از یک دیگر تمییز پیدا می کند. انتخاب جنس صحیح برای زونکن می تواند ماندگاری اسناد و مدارک شما را تضمین کند تا سال ها بتوانید از آن ها در سلامت کامل نگه داری نمایید.

زونکن ها معمولا در دو جنس پلاستیکی و مقوایی تولید می شوند. زونکن های پلاستیکی دارای جنس بسیار خوبی می باشند و از برترین ویژگی های آن ها می توان به مقاومت در برابر رطوبت، غبار، آسیب های فیزیکی و برخورد مستقیم آب اشاره کرد.

زونکن های پلاستیکی از لحاظ دوام و طول عمر بسیار مناسب هستند و می توانید سالیان سال از آن ها با خیال آسوده استفاده کنید. جنس دیگر زونکن که به آن اشاره شد مقوایی است؛ زونکن های مقوایی از چند لایه مقوای به هم فشرده شده تشکیل می شوند که یک لایه محافظ نیز روی آن ها قرار می گیرد.

این لایه محافظ از جنس بسیار خوبی برخوردار است تا به خوبی از مقوای زیر خود محافظت نماید.

تک تحریر در همین راستا خواندن مقاله زیر را به شما پیشنهاد می دهد:

کاربردهای مختلف زونکن

بایگانی به کمک زونکن - شرکت تک تحریر
محافظت بیشتر از زونکن جهت بایگانی بهتر

برخی از زونکن ها هستند که به زونکن های لبه فلزی و زونکن های لبه دار معروف شده اند. این زونکن لبه دار ها با محافظت بیشتر از لبه ها مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می دهند و در مواقعی که مدارک و اسناد حساسی در اختیار دارید و می خواهید بیش ترین محافظت ممکن را از آن ها بکنید بهترین گزینه برای شما می باشند.

خرید زونکن و سفارش زونکن مناسب با کاربری که از آن انتظار دارید جزو مهم ترین نکات در تهیه زونکن است. استفاده از زونکن فقط به زونکن اداری محدود نمی شود و در بسیاری از مکان ها کاربرد زیادی دارد.

شما می توانید برای خرید زونکن در عسلویه و پارسیان با نمایندگی تک تحریر در این شهرها در ارتباط باشید.

دسته بندی بی دردسر با خرید زونکن

در عصر حاضر می بینیم که استفاده از کاغذ مدام رو به افزایش است و این کاغذ ها به شکل انواع نامه ها، مدرک ها، سند ها، فاکتور ها و بسیاری از اشکال دیگر در حال منتقل شدن از جایی به جای دیگری هستند.

جمع آوری این کاغذ ها و بایگانی کردن آن ها بدون استفاده از وسیله ای خاص را می توان امری غیر ممکن نامید چرا که امکان گم شدن در میان انبوهی از کاغذ ها با موضوعات مختلف بسیار بالا می رود.

این جاست که زونکن به کمک شما می آید؛ زونکن با ارائه ویژگی های خاصی که در اختیار دارد به شما کمک می کند که طبقه بندی و بایگانی سند ها و مدارک مورد نظرتان را به بهترین نحو ممکن انجام دهید و از رسیدن آسیب به آن ها جلو گیری به عمل آورید.

با استفاده از زونکن نظم و ترتیب وارد زندگی شما می شود و نه تنها کارهایتان ساده تر انجام می شود بلکه از این نظم به وجود آمده در زندگی و راحتی ای که به دلیل آن ایجاد شده نیز لذت خواهید برد.

2 Replies to “بایگانی به کمک زونکن”

  1. حامد

    پاسخ دادن

    این زونکن انقدر کاربرد داشت ما نمی دونستیم :))

  2. homa

    پاسخ دادن

    خیلی ممنون که انقدر کامل توضیح دادین کاربرد زونکن برای بایگانی را

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 

محصول اضافه شد!
محصول در لیست علاقمندی ها موجود است!
باز کردن چت
به مشاوره نیاز دارید؟
سلام خوش آمدید.
در مورد سفارش محصولات ما هر سوالی دارید همکاران ما در واتس اپ پاسخگوی شما هستند.