چاپ تبلیغات بر روی زونکن

Home » مقالات » چاپ تبلیغات بر روی زونکن
چاپ تبلیغات بر روی زونکن
چاپ تبلیغات بر روی زونکن

زونکن اختصاصی

چاپ تبلیغات بر روی زونکن مزایای بسیاری دارد که می توانید با خواندن این مقاله با مزایای آن آشنا شوید. همانطور که می دانید زونکن پرونده ای محکم می باشد که برای بایگانی برگه، اسناد و مدارک از آن استفاده می شود. شما زونکن می خرید که مدارک شرکت یا اداره، فاکتورها، رزومه و… را در آن نگهداری کنید بدون آن که استرس  این را داشته باشید اتفاقی برای اسناد و مدارک شما پیش آید. بعضی از شرکت ها از زونکن اختصاصی برای ارائه کاتالوگ، بروشور و رزومه خود به مشتریان استفاده می کنند. زونکن اختصاصی به شما کمک می کند از دیگر رقبای خود بهتر دیده شوید و بتوانید درآمد اداره خود را به کمک زونکن بالا ببرید.

با خرید عمده زونکن می توانید هزینه های خود را کاهش دهید. چاپ تبلیغات بر روی زونکن این امکان را برای شما ایجاد خواهد کرد که بتوانید روی زونکن تبلیغات چاپ کنید و در زمان نیاز به برگه های موردنیاز خود به راحتی آن را پیدا کنید. شرکت تک تحریر فروش زونکن اختصاصی را با قیمت بسیار مناسبی انجام می دهد شما هم می توانید تبلیغات انجام دهید و هم زونکن با کیفیت داشته باشید.

زونکن اختصاصی داشته باشید

زونکن ها در انواع مختلفی در شرکت تک تحریر تولید می شود، زونکن در انواع زونکن اداری، زونکن پاپکو، زونکن لبه دار، زونکن لبه فلزی تولید می شود که شما می توانید چاپ تبلیغات بر روی زونکن ها داشته باشید. ابعاد این زونکن ها هم نیز با یک دیگر متفاوت می باشد و شما می توانید بر اساس نیاز خود زونکن را در ابعاد مورد نظر خود سفارش دهید. این زونکن ها عطفی بین 6 سانتی متر تا 8 سانتی متر دارند و شما طبق نیاز خود می توانید زونکن را سفارش دهید. زونکن تبلیغاتی و اختصاصی یا هر نوع زونکن دیگر باید قفل های متناسب با زونکن را داشته باشند شما در زمان خرید زونکن به قفل آن توجه بسیاری داشته باشید تا بتوانید از زونکن سال های زیادی به راحتی استفاده کنید.

قفل زونکن ها در انواع قفل کوچک 5 سانتی متری و قفل 7 سانتی متری تقسیم بندی می شوند و شما می توانید بر اساس عطف زونکن موردنظر خود قفل زونکن را انتخاب کنید. محل قرار گیری قفل ثابت می باشد و نمی توان آن را تغییر داد. چاپ تبلیغات بر روی زونکن برای شما امکان پذیر است اما چاپ را با توجه به خدمات خود انجام دهید.

چاپ تبلیغات بر روی زونکن- شرکت تح تحریر

چاپ تبلیغات بر روی زونکن

چاپ تبلیغات بر روی زونکن دارای مزایای بسیاری می باشد، چاپ  تبلیغات را می توان در بخش داخلی زونکن که همان آستر زونکن است نیز انجام دهید. برای آن که زونکن اختصاصی شما آسیبی نبیند شما می توانید از روکش سلفون برای زونکن خود استفاده کنید. خرید زونکن اختصاصی می تواند شما نسبت به دیگران بهتر نشان دهد.

شما در قیمت بایگانی اسناد و مدارک خود دیگر کارتان راحت است و به راحتی می توانید از درون زونکن اختصاصی خود برگه موردنظر را پیدا کنید. اگر به فکر این هستید که بهتر از رقبای خود دیده شوید و بتوانید مشتری های بیشتری را برای خود جذب کنید زونکن اختصاصی خریداری کنید. برخلاف تصور افراد قیمت زونکن اختصاصی مناسب با بودجه شما می باشد و شما می توانید با توجه به بودجه ی خود چاپ زونکن اختصاصی را انجا دهید.

مطالب پیشنهادی:

بایگانی به کمک زونکن

کارایی زونکن

چاپ تبلیغات بر روی زونکن - زونکن اختصاصی

مزایای چاپ تبلیغات بر روی زونکن

از مزایای چاپ تبلیغات بر روی زونکن می توان به این اشاره کرد که شما علاوه بر زیبایی زونکن می توانید هر زمان که خواستید یک  محصول یا خدمات را به کارهای خود اضافه یا کم کنید. شما می توانید به راحتی برگه ای را از روی زونکن برداشته و یا آن را کم کنید و شما به راحتی می توانید یک کاتالوگ که همان زونکن اختصاصی می باشد به مخاطبان خود ارائه دهید.

علاوه بر این که تبلیغات بر روی زونکن شرکت شما را زیباتر نشان می دهد شما را نیز بین رقیبان خاص می کند و شما می توانید کسب و کار خود را رشد دهید. شما می توانید زونکن اختصاصی خود را در جای مشخص قرار دهید و به راحتی آن ها را پیدا کنید. شما می توانید با چاپ زونکن تبلیغاتی از اسناد و مدارک خود به راحتی محافظت کنید. اگر شما خرید عمده زونکن هم داشته باشید می توانید بر روی تمام زونکن های خریداری شد تبلیغات چاپ کنید.

موارد استفاده از چاپ زونکن تبلیغاتی

1- شما می توانید با چاپ تبلیغات بر روی زونکن بایگانی اسناد و مدارک خود را راحت تر انجام دهید.

2- شما می توانید از زونکن تبلیغاتی جهت معرفی شرکت خود و فعالیت ها و محصولات خود ستفاده لازم را ببرید.

3- برخی از شرکت ها هستند رزومه، کاتالوگ خود را به صورت بسته ی تبلیغاتی در داخل زونکن اختتصاصی قرار می دهند که می توان چاپ تبلیغات بر روی زونکن را انجام داد و شرکت خود را به مشتریان از این طریق به راحتی آشنا کنند.

در همین رابطه بخوانید:

ویژگی بهترین زونکن ها چیست؟

اطلاعات مربوط به انواع زونکن

خرید زونکن اختصاصی

در این مقاله با مزایای چاپ تبلیغات بر روی زونکن آشنا شدید، اگر شما هم می خواهید روی زونکن خود تبلیغات چاپ کنید می توانید از شرکت تک تحریر کمک بگیرید. شرکت تک حریر چاپ روی زونکن را با کیفیت بالا و رنگ های مناسب انجام می دهد. اگر شما هم به فکر خرید زونکن اختصاصی افتاده اید همین حالا با ما تماس بگیرید.

شرکت ما به شما این امکان را می دهد که خرید عمده زونکن داشته باشید، با خرید زونکن به اسناد و مدارک خود نظم و ترتیب بدهید نفس راحتی بکشید. برای استعلام قیمت زونکن و همچنین خرید زونکن با ما در تماس باشید.

2 Replies to “چاپ تبلیغات بر روی زونکن”

  1. ترانه

    پاسخ دادن

    چقدر خوبه ، نمیدونستم روی زونکن هم میشه تبلیغات چاپ کرد.

  2. سمیه

    پاسخ دادن

    قیمت چاپ زونکن اختصاصی چقدر در میاد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 

محصول اضافه شد!
محصول در لیست علاقمندی ها موجود است!
باز کردن چت
به مشاوره نیاز دارید؟
سلام خوش آمدید.
در مورد سفارش محصولات ما هر سوالی دارید همکاران ما در واتس اپ پاسخگوی شما هستند.