اهمیت زونکن در بایگانی

Home » مقالات » اهمیت زونکن در بایگانی
اهمیت زونکن در بایگانی
اهمیت زونکن در بایگانی

اهمیت زونکن در بایگانی چیست؟

از اهمیت زونکن در بایگانی چیزی می دانید؟ معمولا خرید عمده زونکن برای بایگانی انجام میگیرد و همانطور که میدانید زونکن دارای استحکام بالایی است در اندازه های متفاوت ساخته شده است. کاغذ هایی که لازم به بایگانی داشته باشند پانچ شده و از طریق گیره فلزی در زونکن بایگانی می شوند. فاصله های بین سوراخ ها برای برگه های پانچ شده در زونکن استاندارد های مختلفی دارد. ظرفیت هر زونکن برای بایگانی 200 تا 500 برگه است البته باز هم بستگی به ابعاد زونکن دارد.

خرید عمده زونکن عموماً توسط اداره ها و شرکت ها انجام می گیرد چون این گونه خرید به صرفه است و می توانند هر زمان که احتیاج به زونکن داشتند از آن استفاده کنند.

نکات مهم در هنگام خرید زونکن برای بایگانی

امروزه زونکن ها بیشتر از قبل مورد استفاده قرار می گیرند به همین منظور تولید کننده ها انواع مختلف زونکن را به بازار عرضه کرده اند که برای انتخاب هر نوع زونکن که میخواهید دستتان باز باشد. برندهای مختلفی در بازار موجود است که در بین مردم محبوبیت پیدا کرده که در بین این برند ها می توان به زونکن تک تحریر ، زونکن پاپکو اشاره کرد. برای خرید زونکن اداری در هر مارکی که میخواهید باید به نکات مهمی توجه کنید که بتوانید زونکن با کیفیت و مناسبی داشته باشید.

هرچقدر زونکن طول عمر بالاتری داشته باشد می تواند برای شما در مدت زمان طولانی کار کند پس بهتر است کیفیت را در رده ی اول قرار دهید ، قیمت زونکن آنقدر ها هم بالا نیست که بخواهید روی آن مانور دهید اگر هم خرید عمده زونکن را انجام دهید که هزینه بسیار پایین برای شما حساب می شود.

زونکن لبه دار ، زونکن لبه فلزی از انواع مختلف زونکن به حساب می آیند که براساس نیازتان می توانید هر کدام که خواستید را انتخاب کنید. معمولاً زونکن لبه فلزی در اداره ها بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد چون هم مقاومت بالایی دارد و هم اینکه در مدت زمان طولانی بدون اینکه رنگ و گوشه های زونکن از بین برود برای شما کار می کند.

مطالب پیشنهادی : 

بایگانی مرتب با زونکن

زونکن چه کاربردی دارد؟

فروش زونکن اداری

اهمیت زونکن در بایگانی - زونکن اداری

اولین نکته مهم در خرید زونکن : جنس زونکن

یکی از مهمترین و اصلی ترین ویژگی های زونکن در هنگام خرید این است که روکش سطح خارجی آن از چه جنسی است. مواد به کار رفته در ساخت زونکن در کیفیت آن بسیار موثر است. زونکن هایی که امروزه به بازار عرضه می شوند از اجناس مختلفی یا روکش سطح خارجی متفاوت از جمله : پلاستیکی ، مقوایی ، چرمی ، ورنی ، چوبی می باشد.

زونکن مقوایی و پلاستیکی از محبوبیت زیادی برخوردار هستند. از آنجایی که نمی توان از خرید زونکن چشم پوشی کرد باید زونکن مورد نظرتان را تهیه کنید. و به این نکته که زونکن شما دارای چه نوع جنس بدنه ای است دقت کنید تا در مدت طولانی از آن ها استفاده کنید اگر دیده باشید زونکن هایی که در اداره ها وجود دارد معمولاً رنگ و رویش رفته است یا شل شده است که برای یک شرکت بزرگ ناخوشایند است.

همچنین محیطی که می خواهید اسناد و مدارک را نگه دارید هم اهمیت دارد برای مثال محیطی که مرطوب می باشد خرید زونکن مقوایی بسیار مناسب نیست. پس دقت کنید که در چه محیطی قرار است بایگانی اسناد و مدارک را انجام دهید.

خرید زونکن را با دقت انجام دهید !

برای اینکه سالیان سال بتوانید از زونکن مورد نظرتان استفاده کنید بهتر است خرید زونکن را با دقت انجام دهید مثلا زونکن A4 گالینگوری تیگل دار 75 میلی متر A1101 دارای ویژگی های : سطح خارجی با روکش PVC طرح کتان و رویه داخلی لامینه شده با طرح ایندکس دار ، قفل فولادی خارجی طرح شطرنجی ، دارای تیگل و لبه محافظ و حلقه انگشتی، ارتفاع 32 سانتیمتر ، عرضه شده در18 رنگ متنوع و زیبا و همچنین دارای لبه فلزی است.

در خرید زونکن اداری خود حتما به ویژگی های آن دقت کنید مورد بررسی قرار دهید یا از مشاورانی که در این زمینه تبحر و تجربه دارند راهنمایی دریافت کنید. برای اینکه بعد از مدتی زونکن خراب نشود و در اثر خرابی بسیاری از مدارک شما گم شود بهتر است از همان اول در خرید زونکن دقت کنید.

مطالب پر بازدید : 

چاپ تبلیغات بر روی زونکن

اطلاعات مربوط به انواع زونکن

خرید زونکن در رنگ های مختلف چه کمکی به بایگانی می کند؟

همانطور که در متن بالا به آن اشاره شد خرید زونکن در بایگانی اسناد و مدارک از اهمیت زیادی برخوردار است. معمولا زونکن ها دارای محلی هستند که می توانید کارت ، لیبل روی آن قرار دهید. این کار باعث می شود شما هر موقع به زونکن مورد نظرتان احتیاج داشتید به راحتی آن را پیدا کنید و لازم نباشد وقتتان صرف یافتن زونکن ها شود. با این کار هم می توانید دسته بندی زونکن را  بدون اینکه آن ها را از هم جدا کنید ، انجام دهید.

خرید زونکن در رنگ های مختلف هم می تواند هم در زیبایی دفتر بایگانی شما تاثیر بگذارد هم اینکه می توانید نشانه گذاری مناسبی برای محتویات داخل زونکن بگذارید. زونکن در رنگ های مختلف تولید می شود که شما می توانید برای آرشیو زونکن خود از هر رنگی که میخواهید استفاده نمایید تا در زمان احتیاج به اسناد مربوطه براساس رنگ بدون اتلاف وقت آن را پیدا کنید.

اهمیت زونکن در بایگانی-تک تحریر

خرید زونکن مخصوص بایگانی

زونکن هایی که در بایگانی مورد استفاده قرار می گیرند باید از جنس بسیار محکم و مقاوم باشند به دلیل اینکه بسیار مورد استفاده قرار می گیرند بهتر است کیفیت بالایی داشته باشند.

زونکن لبه فلزی ، زونکن لبه دار می تواند برای بایگانی مناسب باشد چون مقاومت بسیار بالایی دارد و در مرور زمان خراب نمی شود و مشکلی برایش پیش نخواهد آمد پس برای خرید زونکن مخصوص بایگانی می توانید از زونکن تک تحریر استفاده کنید.

تک تحریر با سابقه ی طولانی که در زمینه تولید و عرضه ی زونکن دارد و تا کنون با حفظ کیفیت محصولات افتخار این را دارد که بعنوان برند برتر در تولید زونکن و انواع محصولات بایگانی  بین مشتریان شناخته شود. برای سفارش زونکن میتوانید با ما در ارتباط باشید تا بهترین زونکن را داشته باشید.

2 Replies to “اهمیت زونکن در بایگانی”

  1. narges

    پاسخ دادن

    من کلی زونکن ازتون خرید کردم واقعا از کیفیت بالایی برخوردار بودن

  2. نوید

    پاسخ دادن

    واقعا زونکن در بایگانی بسیار مهم هستش من خودم در قسمت بایگانی کار می کنم و با زونکن اداری بسیار سروکار دارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 

محصول اضافه شد!
محصول در لیست علاقمندی ها موجود است!
باز کردن چت
به مشاوره نیاز دارید؟
سلام خوش آمدید.
در مورد سفارش محصولات ما هر سوالی دارید همکاران ما در واتس اپ پاسخگوی شما هستند.