مزیت زونکن اداری برای بایگانی

Home » مقالات » مزیت زونکن اداری برای بایگانی
زونکن اداری زونکن تک تحریر

مزیت زونکن اداری برای بایگانی

اگر به دنبال یک زونکن مناسب و بادوام با طول عمر بالا برای نگهداری اسناد هستید و میخواهید در طول زمان و با استفاده های مکرر سالم و محکم بماند پیشنهاد ما زونکن اداری است. زونکن ها میتوانند بیش از صد برگه را در خود جای دهند و جلد کاملا محکم و ماندگاری دارند. قسمت بیرونی جلد باپوشش پلی اتیلن پوشانده میشود تا دوام آن بیشتر باشد و خط و خشی روی آن باقی نماند.
جلد زونکن ها در برابر کشیده شدن و پارگی مقاوم است و لبه های انعطاف پذیر و محکمی دارند. مزیت زونکن اداری برای بایگانی وزن سبک آن است و برای حمل و جابجایی مشکلی نخواهید داشت. جلد زونکن ها کاملا در برابر رطوبت و نم مقاوم است و حرارت هم به آنها آسیبی نمیرساند. با توجه به این ویژگی ها عمر زونکن ها بالاست و میتوانید برای نگهداری اوراق روی آنها حساب کنید.

قیمت زونکن به جنس جلد و حلقه بستگی دارد و برای هر محصولی متفاوت است. حلقه های باریک زونکن هرگز نمیگذارند تا کاغذها و صفحات از هم جدا شوند و یا بهم بریزند. حلقه ها فلزی و محکم هستند و به راحتی میتوانید آنها را باز و بست کنید. به این ترتیب امکان ورق زدن اوراق در زونکن وجود خواهد داشت. برای باز کردن حلقه ها در برخی از انواع زونکن یک اهرم تعبیه شده و کار شما را آسان تر میکند. میتوانید با فشار دادن اهرم حلقه ها را به آسانی از هم باز کنید مدارک و اسناد را داخل زونکن قرار دهید. کاغذها به این منظور نیاز به پانچ شدن دارند تا درون حلقه جا بگیرند.

قیمت زونکن اداری برای بایگانی

زونکن اداری مرغوب و باکیفیت

جلد زونکن اداری از مواد غیر استیک و مرغوب و ساخته شده که به شما این امکان را میدهد تا طرح خود را روی آن چاپ کنید. جدا از قابلیت بایگانی اسناد در زونکن ها حالا با این مزیت میتوانید زونکن سفارشی خود را داشته باشید. میتوانید عکسی از محصول، لوگو یا هر چیزی دیگری را روی زونکن به طور اختصاصی چاپ کنید.
زونکن ها با این قابلیت توانسته اند در بسیاری موارد و برای برخی شرکت های تولید جایگزین مناسبی برای کاتولگ های قطور باشد. لازم به یادآوری است که قرار دادن کاغدها، ورق زدن مدارک و عکسهای بایگانی شده در زونکن راحت تر است. پس میتوانید در صورت لزوم محصولی را به زونکن سفارشی خود اضافه یا از آن کم کنید.

مزیت زونکن اداری برای بایگانی داشتن قفل های محکم است تا برای مراجعه مجدد در میان تعداد زیاد کاغذها کار شما را آسان تر کند. حجم زونکن میتواند 200 تا 700 برگه را برای بایگانی نگه دارد. در میان این تعداد زیاد تنها راه یافتن ورق زدن است و این کار با وجود حلقه هاست که آسان تر میشود.
زونکن حتی برای دانش آموزان در هر سنی عالی است. میتوان یادداشت ها و تکالیف مدرسه را آسان تر در آن نگه داشت و پیدا کرد. نیازی به جدا کردن و کندن کاغذ از دفتر در این صورت ندارند و آسان تر میتوانند هر درسی را دسته بندی کنند. از انواع زونکن های سنگین تر برای بایگانی کاست، سی دی و به عنوان آلبوم هم میتوان بهره برد. برای کسانی که میخواهد کلکسیونی از مجله داشته باشند زونکن یک انتخاب عالی است.

قیمت زونکن اداری

تعیین قیمت زونکن به مواد به کار رفته برای ساخت آن بستگی دارد و بر این اساس تعیین خواهد شد. در بازار انواع زونکن های وجود دارد و از انها میتوان برای مواردی به جز بایگانی در ادارات هم بهره برد. به این ترتیب تنوع خوبی برای این محصول هست و قیمت هرکدام هم متفاوت می باشد.
در زمان خرید زونکن باید ابتدا به مورد نیاز خود توجه کنید که قرار است برای چه کاری زونکن را تهیه نمایید. ابعاد و اندازه زونکن ها متفاوت است و در سایز های کوچک و بزرگ طراحی و ساخته میشود. برای اندازه معمول کاغذ نامه و اوارق اداری از زونکن A4 استفاده میشود. میتوان در اداره برای بایگانی فاکتور و قبض از زونکن کوچک تر و در سایز A5 استفاده کرد که به زونکن نیمه هم مشهور است.

قیمت زونکن اداری

انواع این محصول برای موارد مختلف استفاده باعث دسترسی آسان تر میشود و میتوانید روی جلد را با برچسب مشخص نمایید. روی عطف برخی از زونکن های اداری محل گذاشتن لیبل وجود دارد. نباید از این مسئله گذشت که مهمترین کاربرد زونکن همین سهولت دسترسی است تا بتوانید در میان انبوه مدارک و کاغذها مدرک و نامه مورد نظرتان را بیابید. هر سازمانی کوچک و بزرگ به خرید زونکن نیاز دارد و باید بر اساس نیاز و نوع بایگانی آنرا تهیه کند. اگر خرید به صورت عمده باشد هم نیاز شما را برای طولانی مدت تامین میکند و هم هزینه خرید را تا میزانی کاهش خواهد داد.

خرید زونکن

خرید عمده زونکن از تک تحریر

از آنجا که خرید زونکن برای هر اداره و سازمانی واجب است لازم تا به کیفیت و دوام آن هم توجه شود. بهترین راه خرید از یک فروشنده معتبر است تا بتوان دوام و ماندگاری را برای بایگانی تضمین کرد. اگر به دنبال یک محصول خوب و ماندگار هستید تا سلامت و ماندگاری را برای بایگانی شما تضمین کند با تک تحریر تماس بگیرید. سابقه ما در تولید انواع زونکن ضامن کیفیت محصولات ما خواهد بود. برای تماس و استعلام قیمت میتوانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 

محصول اضافه شد!
محصول در لیست علاقمندی ها موجود است!
باز کردن چت
به مشاوره نیاز دارید؟
سلام خوش آمدید.
در مورد سفارش محصولات ما هر سوالی دارید همکاران ما در واتس اپ پاسخگوی شما هستند.