زونکن ابزار ضروری بایگانی

Home » مقالات » زونکن ابزار ضروری بایگانی
خرید زونکن اداری
خرید زونکن اداری

زونکن ابزار ضروری بایگانی

زونکن ابزار ضروری بایگانی است و از اولین وسیله هایی است که به این منظور خریداری میشود. این محصول را از نوعی پلاستیک بنام پلی پروپیلین می سازند که بادوام و قابل شست و شو است. قفل زونکن اداری از فلز آبکاری شده می باشد که با نیکل و ضد زنگ می باشد. برای انواع زونکن ها قفل های متفاوتی را در نظر میگیرند که معمولا آرک شکل یا دایره ای هستند. سایز زونکن ها مطابق با کاغذ ها و نامه های اداری است و تنها کمی از لبه های آن بزرگتر است تا بتواند بهتر از کاغذها مراقبت کند.

برای محافظت بیشتر و بهتر از کاغذها روی جلد شیار هایی قرار دارد که جلد را به قفل محکم میکند. به این شیارها اصطلاحا تیگل گفته میشود. همه زونکن ها تیگل ندارند و زونکن تیگل دار بیشتر مصرف اداری و سازمانی دارد. برای اینکه دوام و ماندگاری زونکن در مدت استفاده افزایش یابد برای لبه های آن فلزی را در نظر میگیرند. زونکن لبه دار یا لبه فلزی ماندگاری بالاتری دارد زیرا در اثر برداشته شدن و گذاشتن آسیب نخواهد دید. جلد زونکن از مقوا است و لبه های فلزی ماندگاری آنرا بالاتر خواهد برد.

برای شناسایی بهتر و دسترسی آسان تر به مدارک میتوانید روی عطف زونکن نام و دسته بندی آنرا مشخص کنید. معمولا برای زونکن ها این ویژگی وجود دارد که میتوان روی آنها لیبل قرار داد و یا برچسب را چسباند. جهت جابجایی آسان تر زونکن ها میتوانید از حلقه های انگشتی روی عطف استفاده کنید. این حلقه ها کار با زونکن را در قفسه آسان تر میکند. مجموع این ویژگی ها و مزایا موجب شده تا خرید زونکن در اولویت هر اداره یا سازمانی باشد.

زونکن ابزار ضروری بایگانی

جزئیات مهم درباره زونکن اداری 

زونکن ها را میتوانید در انواع جنس تهیه کنید. زونکن اداری میتواند پلاستیکی یا مقوایی باشد که بنابر نوع بایگانی و سلیقه شما هرکدام از آنها را میتوانید تهیه نمایید. درون انواع زونکن گیره های فلزی است که برای نگه داشتن کاغذ تعبیه شده است. جهت گذاشتن آسان کاغذها در کلاسور باید آنرا پانچ کنید. میتوانید از کاور های پلاستیکی هم به این منظور استفاده نمایید تا کاغذها دیرتر خراب شوند.

فواصل سوراخ برای زونکن اداری متفاوت است و بین دو تا چهار حلقه را میتوان برای آن در نظر گرفت. گنجایش زونکن بین دویست تا پانصد کاغذ می باشد و خرید زونکن بر اساس این گنجایش و سایر ویژگی های کاربردی آن انجام میگیرد. بدنه زونکن را از چند لایه مقوا میسازند و با لمینت روکش میکنند. رویه داخلی زونکن آستر است و میتواند بدون روکش یا با روکش ساخته شود. برای زونکن پلاستیکی همانطور که از نام آن پیداست از پلاستیک ساخته شده و در برابر رطوبت و فشار بسیار مقاوم می باشد. دوام بدنه و متعلقات زونکن میتواند ماندگاری بایگانی شما را هم تضمین نماید.

زونکن ابزار ضروری بایگانی است که در تمام شرکت ها مورد استفاده قرار میگیرد. اما برخی شرکت ها نیاز دارند تا رزومه و کاتالوگ های خود را بایگانی کنند. از این جهت نیاز است روی جلد زونکن اقدام به چاپ نام و لوگو شرکت بشود. به این نوع زونکن به طور اختصاصی برای سازمان ها چاپ میشود زونکن تبلیغاتی میگویند. این زونکن میتواند به آسانی جانشین کاتالوگ باشد زیرا اضافه نمودن و کم کردن موردی به آن بسیار آسان تر است. ارائه  و معرفی محصول در زونکن نیز برای ادارات میتواند امتیاز محسوب بشود.

زونکن ابزار ضروری بایگانی زونکن تک تحریر

خرید زونکن مناسب 

خرید زونکن برای هر کسی میتواند رفع کننده یک نیاز باشد زیرا در موارد مختلف قابل استفاده است. اکثر دانش آموزان، کارمندان و حتی زنان خانه دار هم به استفاده از زونکن نیاز دارند. تنها یک نوع آن زونکن اداری است و میتوان به بهترین شکل مدارک را در آن نگهداری کرد.

معمولا برای نگه داری کاغذ میتوان انرا سوراخ کرد اما آنرا داخل کاور هم میتوان قرار داد. در ادارات و شرکت ها مشکل نگه داری مدارک و فیش های حقوقی و سایر اسناد توسط زونکن اداری انجام میشود. اما ممکن است سایز زونکن متفاوت باشد و اندازه A5 آن هم برای بایگانی شما مناسب باشد.

زونکن ها این قابلیت را دارند تا در بلند مدت از مدارک نگه داری کنند. میتوانید با خرید زونکن در رنگ های مختلف بایگانی را تنوع ببخشید. برای خرید باید نیاز و سلیقه خود را بررسی نمایید. ممکن است نوعی از زونکن مورد استفاده شما باشد که دوام لازم را نداشته باشد و یا ابعاد آن مناسب با بایگانی شما نباشد.

نتیجه بایگانی در زونکن اسناد و مدارک مرتب و منظم است که همیشه و هر زمانی در دسترس هستند. به این ترتیب شما میتوانید در هر زمان که نیاز داشتید مدارک و اسناد را بیابید و از انها استفاده کنید. ابعاد زونکن متفاوت است و میتوانیید انواع مدرک را با هر سایزی برای بلند مدت نگه دارید. اما مهم است که انرا از تولید کننده معتبر و مجرب خریداری کنید.

زونکن ابزار ضروری بایگانی خرید زونکن

خرید زونکن اداری از تک تحریر 

خرید زونکن اداری از ملزومات مهم هر سازمان است که باید از تولید کننده معتبر و با سابقه انجام شود تا بتواند دوام بایگانی شما را تضمین نماید. پس همین حالا از طریق لینک زیر با ما تماس بگیرید و زونکن خود را سفارش دهید. شرکت تک تحریر جزو اولین تولید کنندگان زونکن در ایران می باشد که انواع مختلف این محصول را ارائه میدهد. برای استعلام قیمت و خرید یک محصول مطمئن با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 

محصول اضافه شد!
محصول در لیست علاقمندی ها موجود است!
باز کردن چت
به مشاوره نیاز دارید؟
سلام خوش آمدید.
در مورد سفارش محصولات ما هر سوالی دارید همکاران ما در واتس اپ پاسخگوی شما هستند.