فروش زونکن اداری برای بایگانی

Home » مقالات » فروش زونکن اداری برای بایگانی
فروش زونکن اداری برای بایگانی

فروش زونکن اداری برای بایگانی توسط بسیاری از شرکت ها انجام می شود اما باید به این نکته توجه داشته باشید که اگر میخواهید تا سالیان سال از زونکن مورد نظرتان استفاده کنید حتما از شرکتی که سابقه ی طولانی در تولید و فروش زونکن دارد درخواست نمایید تا بهترین زونکن را از نظر کارایی داشته باشید.

بسیاری از کسانی که دارای شرکت و اداره ی های دولتی هستند به دنبال زونکن می گردند که از نظر کیفیت بالا و قیمت آن مقرون به صرفه باشد و اینکه با یک بار خرید عمده زونکن پشیمان نشوند و از آن سالیان طولانی استفاده کنند.

قسمت بایگانی اداره ها بسیار مهم است چون تمام اوراق اداره چه مهم و چه مهم نباشد در آن قسمت نگهداری می شود پس زونکن رکن اصلی را در قسمت بایگانی ایفا می کند یعنی شما می توانید اوراق را داخل زونکن قرار دهید و سپس آن را در بایگانی اداره ی خود قرار دهید.

دسته بندی اطلاعات با زونکن

دسته بندی اطلاعات با زونکن اداری بهترین شیوه برای بایگانی کردن است و سهولت دسترسی به مدارک را به همراه دارد. از این جهت سالهاست تمام ادارات و سازمانها از این وسیله برای بایگانی و دسته بندی مدارک خود استفاده مینمایند. ادارات و سازمانها بزرگترین مصرف کننده زونکن هستند اما این وسیله در میان دانشجویان و دانش آموزان هم بسیار پر کاربرد است.

استحکام و زیبایی زونکن منجر به محبوبیت آنها بین تمام اصناف شده است. میتوانید تا مدت ها از سلامت اوراق مهم و قبوض و فاکتورها مطمئن باشید زیرا زونکن ضد رطوبت ، نم و حرارت می باشد. این محصول بر اساس جنس و مدل انواع مختلفی دارد که میتوانید بنا بر نیاز خود آنرا تهیه و استفاده نمایید.

تنوع رنگی زونکن اداری بسیار مناسب است و برای هر سازمان و سلیقه ای میتواند مورد توجه قرار گیرد. دسته بندی مدارک در زونکن ها بر اساس تاریخ، نوع محتوا، نام پروژه و … انجام میشود. گنجایش زونکن ادرای بین 200 تا 700 برگ می باشد که آنرا برای دسته بندی مدارک و بایگانی بسیار کاربردی تر نموده است.

ابعاد معمول برای زونکن متناسب با کاغذهای اداری است. سایز زونکن اداری هم همان A4 است اما کاغذهای کوچک تر قابل نگه داری در آن هستند. صرف نظر از نوع بایگانی شما میتوانید هر کاغذی را بعد از پانچ کردن در آن نگه دارید. همچنین برای دسته بندی مدارک که لازم است تا سوراخ و پاره نشوند میتوانید انها را درون کاور هم قرار دهید.

فروش زونکن اداری برای بایگانی-تک تحریر

دلیل فروش زونکن اداری برای بایگانی چیست؟

اگر برای یافتن مدارک و اسناد در منزل و محل کار دچار مشکل هستید باید به فکر خرید زونکن باشید. دسته بندی مدارک با زونکن اداری بسیار آسان و راحت است. هر سند و مدرکی و کاغذی که برایتان مهم است باید در جایی امن و در دسترس باشد و برای این منظور داشتن زونکن مهم است.

فروش زونکن اداری برای بایگانی اسناد در اداره یا محل زندگی بسیار زیاد شده است که و دلیلش هم می تواند جلوگیری از گم شدن اسناد مهم باشد چون زونکن میتواند برگه هایی که داخلش قرار داده اید را برای شما نگهداری کند و هر موقع که نیاز داشتید ارائه دهد.

در زونکن قفل هایی وجود دارد که آن ها را بارها باز و بسته می کنید و محکم بودن آن باعث می شود که هیچوقت خم و شکسته نشود اگر توقعتان این است که زونکنی که میخواهید خریداری نمایید از استحکام بالایی برخوردار باشد بهتر است از شرکتی که فروش زونکن اداری را با کیفیت بالا انجام می دهد و در این زمینه تجربه ی بالایی دارد انجام دهید.

زونکن ها اندازه های مختلفی دارد که هر کدام برای بایگانی اندازه های مختلفی از برگه استفاده می شود که رونکن های کوچک که اندازه ی آن a5 است معمولا برای نگهداری قبوض ، فاکتورها استفاده می شود. زونکن هایی که اندازه ی آن بزرگ است معمولا A4 میباشد برای نگهداری صورت جلسه ها و قرار دادها و… مورد استفاده قرار می گیرد.

زونکن اداری مناسب کدام است؟

به طور مثال زونکن فانتزی ساده 75 میلی متر A1204 دارای رنگ های مختلف و بسیار زیبا است که می توانید هر کدام از رنگ ها را مختص به نگهداری از برگه هایی قرار دهید که هر موقع احتیاج داشتید لازم نباشد زیاد دنبال برگه ی مورد نظرتان بگردید و از ویژگی های دیگر این نوع زونکن این است که روکش ها سلفون دار است و باعث می شود دیرتر خراب شود پس این مدل می تواند نمونه ای مناسب برای بایگانی باشد.

همچنین که میتوانید انواع زونکن فانتزی را هم برای بایگاتی استفاده نمایید. برای جلد زونکن امکان چاپ هم وجود دارد تا شما لوگو و نام خود را روی آن داشته باشید.

زونکن با قابلیت چاپ روی جلد توانسته به آسانی جایگزین کاتالوگ بشود. به این زونکن ها زونکن سفارشی یا تبلیغاتی هم میگویند. علاوه بر امکان چاپ روی جلد میتوان به ویژگی اضافه و کم نمودن محصول اشاره کرد که این وسیله را کاربردی تر هم نموده است.

فروش زونکن اداری برای بایگانی-زونکن

زونکن اداری با کیفیت را از ما تهیه کنید!

اگر دوام و ماندگاری بایگانی برای شما مهم است لازمه آن خرید  بهترین و باکیفیت ترین زونکن ها میباشد. شرکت تک تحریر با سابقه طولانی در زمینه تولید انواع زونکن اداری آماده تامین بایگانی شما می باشد. برای خرید و ثبت سفارش میتوانید از طریق شماره های زیر با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 

محصول اضافه شد!
محصول در لیست علاقمندی ها موجود است!
باز کردن چت
به مشاوره نیاز دارید؟
سلام خوش آمدید.
در مورد سفارش محصولات ما هر سوالی دارید همکاران ما در واتس اپ پاسخگوی شما هستند.