زونکن اداری مناسب شما چیست؟

Home » مقالات » زونکن اداری مناسب شما چیست؟
زونکن تک تحریر زونکن اداری مناسب شما چیست؟
زونکن تک تحریر زونکن اداری مناسب شما چیست؟

زونکن اداری مناسب شما چیست؟

در این مقاله میخواهیم به این نکته بپردازیم که زونکن اداری مناسب شما چیست؟

یکی از مهمترین نیازهای یک فضای اداری خرید زونکن و ملزومات بایگانی است. هر سازمانی معمولا فضایی را برای بایگانی در نظر میگیرد. نگهداری از مدارک بسیار مهم و ضروری است و این کار به وسیله زونکن انجام میشود. برای بهتر نگه داشتن مدارک و اوراق و نامه ها لازم است تا زونکن مناسب را انتخاب نمایید تا دوام بایگانی را تامین کند.

بدنه زونکن هرچه مقاوم تر باشد بیشتر میتوان روی زونکن اداری برای نگهداری اوراق حساب کرد. به این ترتیب با اطمینان بیشتری زونکن را تهیه کرد و از آن برای مدت بیشتری استفاده کرد.

همچنین جنس گیره، تعداد گیره و قابلیت های مختلف آن باید در زمان خرید زونکن مورد توجه باشد. برای مصرف اداری لازم است که ویژگی های زونکن بررسی شود تا بتوان برای کدت بیشتری از آن استفاده کرد.

برخی از انواع زونکن دارای لبه های فلزی هستند که دوام زونکن را در اثر برداشته شدن و گذاشتن زونکن داخل قفسه تضمین میکنند. جنس جلد زونکن از مقوا است و به مرور در اثر کشیدگی ممکن است از بین برود. از این جهت زونکن لبه دار را برای بایگانی اغلب ادارات تهیه میکنند تا لبه ها سالم بمانند.

معمولا زونکن را کمی بزرگ تر از اندازه استاندارد کاغذ میسازند تا محافظت بهتری داشته باشد. با توجه به این نکات و ویژگی ها زونکن اداری میتواند از مدارک بهتر و بیشتر مراقبت کند. زونکن علاوه بر سلامت اوراق دسترسی به انها را هم آسان تر میکند تا در هر زمان که خواستید به کاغذها و نامه ها دسترسی پبدا کنید.

زونکن اداری مناسب شما چیست؟

انواع زونکن اداری مناسب برای بایگانی 

یکی از مهمترین موضوعات در ادارت و سازمانها یافتن زونکن مناسب است تا دسترسی به مدارک را آسان تر و سریع تر کند. برای همه زونکن ها ویژگی های مشترکی وجود دارد مانند فرم و کاربرد انها که تقریبا مشابه است. اما زونکن اداری در جزییات متفاوت است و برای انواع آن خصوصیت خاصی را میتوان مشاهده کرد.

از جمله موارد مشترک بین زونکن که کار با بایگانی را آسان تر میکند مشخص کردن موضوع زونکن روی عطف آن است. معمولا روی عطف اکثر زونکن ها جایی برای چسباندن لیبل وجود دارد. اما برای زونکن فانتزی این طور نیست و باید خودتان روی آن برچسب بچسبانید.

میتوانید روی بدنه برخی از زونکن ها عکس و طرح اداری یا سازمانی خود را داشته باشید. با چاپ روی زونکن این کار ممکن است و به این زونکن ها زونکن سفارشی هم میگویند. برای هر اداره و سازمانی مهم است که در دسته بندی مدارک از نظم برخوردار باشند. به این منظور باید بدانید زونکن اداری مناسب شما چیست؟

اگر وسیله هایی دارید که از آنها استفاده زیادی نمیکنید و یا روی میز شما پراکنده هستند میتوانید از زونکن برای ساماندهی آنها استفاده نمایید. در این مورد جامجله ای میتواند بهترین انتخاب شما باشد که به آسانی لوازم را درون خود جای میدهد و نگهداری مینماید.

جامجله ای دارای فرم اریب است و همانطور که ار نام ان پیداست میتوان انواع مجله و کاتالوگ و کاغذهای باطله را هم درون آن جا داد. این وسیله برای میز دانش آموزان و حتی در منزل هم میتواند وسیله خوبی باشد تا از گم شدن و بهم ریختن وسیله ها جلوگیری نماید.

مطالب پیشنهادی برای مطالعه بیشتر :

کاربردهای مختلف زونکن
خرید عمده زونکن اداری مرغوب

زونکن اداری زونکن تک تحریر

ویژگی کلی زونکن ها

معمولا همه زونکن ها دارای جلد مقوایی یا پلاستیکی هستند و در برابر حرارت و رطوبت از دوام کافی برخوردار می باشند. درون زونکن اداری یک گیره فلزی قرار دارد تا کاغذ را در جای خود محکم کند. برای اینکه بتوانید تعداد زیادی کاغذ را درون زونکن بایگانی کنید اندازه زونکن بین 5 تا 8 سانت است و بین 200 تا 500 برگ را در خود جای میدهد.

ویژگی دیگر زونکن اداری این است که دارای حلقه های محکم است که از فلز ساخته شده اند. حلقه های زونکن محکم هستند تا در اثر باز و بست شدن زیاد سالم بمانند و از هم نپاشند. همچنین جلد زونکن با لمینت پوشانده شده تا خط و خش روی آن نیافتد و دوام آن بیشتر بشود.

روی جلد برخی از زونکن ها تیگل تعبیه شده تا جلد و قفل بهم جفت شوند و از هم نپاشند. زونکن فانتزی تیگل دار میتواند بهترین انتخاب برای بایگانی باشد تا دوام بیشتر مدارک را تضمین نماید.

خرید زونکن از ملزومات هر اداره و سازمانی است و دسته بندی را آسان تر میکند. میتوانید به راحتی به مدارک و اوراق دست پیدا کنید اگر بدانید زونکن اداری مناسب شما چیست و آنها را تهیه نماید. دسته بندی و یافتن کاغذها بسیار ضروری است و بر این اساس باید یک محصول مرغوب و بادوام خریداری کنید.

خرید زونکن زونکن اداری

خرید زونکن اداری با قیمت مناسب 

خرید زونکن اداری مناسب خود را از تک تحریر انجام دهید تا بهترین محصول را با دوام مناسب در بایگانی خود داشته باشید. سالها سابقه ما در تولید انواع زونکن تضمین کننده کیفیت و دوام محصولات است. برای اطلاع از قیمت و ثبت سفارشات خود میتوانید از طریق لینک زیر با ما در ارتباط باشید.

One Reply to “زونکن اداری مناسب شما چیست؟”

  1. شهلا

    پاسخ دادن

    زونکن اداری جزء اصلی ترین لوازم اداره است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 

محصول اضافه شد!
محصول در لیست علاقمندی ها موجود است!
باز کردن چت
به مشاوره نیاز دارید؟
سلام خوش آمدید.
در مورد سفارش محصولات ما هر سوالی دارید همکاران ما در واتس اپ پاسخگوی شما هستند.