دسته بندی مدارک با زونکن اداری

Home » مقالات » دسته بندی مدارک با زونکن اداری
خرید زونکن اداری
خرید زونکن اداری

دسته بندی مدارک با زونکن اداری

دسته بندی مدارک با زونکن اداری بهترین شیوه برای بایگانی کردن است و سهولت دسترسی به مدارک را به همراه دارد. از این جهت سالهاست تمام ادارات و سازمانها از این وسیله برای بایگانی و دسته بندی مدارک خود استفاده مینمایند. ادارات و سازمانها بزرگترین مصرف کننده زونکن هستند اما این وسیله در میان دانشجویان و دانش آموزان هم بسیار پر کاربرد است.

استحکام و زیبایی زونکن ها آنها را بین تمام اضناف محبوب کرده است. میتوانید تا مدت ها از سلامت اوراق مهم و قبوض و فاکتورها مطمئن باشید زیرا زونکن ضد رطوبت و نم و حرارت می باشد. این محصول بر اساس جنس و مدل انواع مختلفی دارد که میتوانید بنا بر نیاز خود آنرا تهیه و استفاده نمایید.

تنوع رنگی زونکن اداری بسیار مناسب است و برای هر سازمان و سلیقه ای میتواند مورد توجه قرار گیرد. دسته بندی مدارک در زونکن ها بر اساس تاریخ، نوع محتوا، نام پروژه و … انجام میشود. گنجایش زونکن ادرای بین 200 تا 700 برگ می باشد که آنرا برای دسته بندی مدارک و بایگانی بسیار کاربردی تر نموده است.

ابعاد معمول برای زونکن متناسب با کاغذهای اداری است. سایز زونکن اداری هم همان A4 است اما کاغذهای کوچک تر قابل نگه داری در آن هستند. صرف نظر از نوع بایگانی شما میتوانید هر کاغذی را بعد از پانچ کردن در آن نگه دارید. همچنین برای دسته بندی مدارک که لازم است تا سوراخ و پاره نشوند میتوانید انها را درون کاور هم قرار دهید.

دسته بندی مدارک با زونکن اداری

قیمت زونکن اداری

دسته بندی مدارک با زونکن اداری لازمه هر اداره ای است تا در هر زمانی بتوان به آنها دسترسی داشت. معمولا برای ادارت و سازمانها نیاز است تا خرید زونکن در تعداد زیاد یا به صورت عمده انجام گیرد. این مسئله هم بایگانی را یکجا تامین میکند و هم هزینه ها را تا میزان زیادی کاهش خواهد داد.

قیمت زونکن در خرید عمده کاهش می یابد و نیاز شما را تا سالها تامین خواهد کرد. مشخصات و ویژگی های زونکن روی قیمت آن تاثیر دارد. از این جهت باید در زمان خرید نیازهای بایگانی و مشخصات زونکن مورد نیاز خود را بررسی نمایید.

برخی زونکن ها ساده هستند و تنها ویژگی انها تنوع در رنگ جلد آن ها است. برای دیگر انواع زونکن اداری روی جلد تیگل قرار دارد تا جلد و کاغذ را بهم چفت نماید. اصطلاحا به این محصول زونکن تیگل دار میگویند.

روی عطف زونکن هم برای سهولت جابجایی و بیرون اوردن از قفسه ها سوراخ هایی تعبیه شده است. به این سوراخ ها انگشتی میگویند و کار با زونکن را آسان تر میکند. جلد زونکن از مقوای محکم و چند لایه است که روی آن را با سلفون می پوشانند.

سلفون دوام جلد را بیشتر میکند و مانع از ایجاد خط و خش روی آن میگردد. نباید از نقش قفل زونکن هم غافل بود زیرا تنها عامل نگه دارنده کاغذ درون زونکن همین قفل می باشد. مجموع این موارد و متعلقات زونکن در تعیین قیمت آن موثر هستند و باید به انها توجه کرد.

دسته بندی مدارک با زونکن
لزوم استفاده از زونکن برای بایگانی

اگر برای یافتن مدارک و اسناد در منزل و محل کار دچار مشکل هستید باید به فکر خرید زونکن باشید. دسته بندی مدارک با زونکن اداری بسیار آسان و راحت است. هر سند و مدرکی و کاغذی که برایتان مهم است باید در جایی امن و در دسترس باشد و برای این منظور داشتن زونکن مهم است.

زونکن به برگه های درهم نظم و ترتیب میدهد و تا مدت ها از آنها مراقبت مینماید. بدنه زونکن از مقوا یا پلاستیک است و در هر دو مدل میتوان انرا به آسانی تمیز کرد. عمر مفید زونکن ها به این جهت بیشتر میشود و بسیار محبوب است.

قفل زونکن محکم است و اگر بارها و بارها آنرا باز و بست کنید هرگز خم یا شکسته نخواهد شد. بهتر است زونکن را متناسب با مورد استفاده خود تهیه کنید تا بهتر از آن استفاده نمایید. اگر نیاز شما برای بایگانی تعداد زیادی کاغذ است باید زونکن با عطف مناسب تهیه کنید تا دوام لازم را برایتان داشته باشد.

زونکن اداری کوچک برای بایگانی قبوض چه در منزل و چه محل کار شما مناسب تر است. همچنین که میتوانید انواع زونکن فانتزی را هم برای بایگاتی استفاده نمایید. برای جلد زونکن امکان چاپ هم وجود دارد تا شما لوگو و نام خود را روی آن داشته باشید.

زونکن با قابلیت چاپ روی جلد توانسته به آسانی جایگزین کاتالوگ بشود. به این زونکن ها زونکن سفارشی یا تبلیغاتی هم میگویند. علاوه بر امکان چاپ روی جلد میتوان به ویژگی اضافه و کم نمودن محصول اشاره کرد که این وسیله را کاربردی تر هم نموده است.

خرید عمده زونکن اداری

خرید عمده زونکن از تک تحریر !

اگر دوام و ماندگاری بایگانی برای شما مهم است لازمه آن خرید  بهترین و باکیفیت ترین زونکن ها می باشد. شرکت تک تحریر با سابقه طولانی در زمینه تولید انواع زونکن اداری آماده تامین بایگانی شما می باشد. برای خرید و ثبت سفارش میتوانید از طریق شماره های زیر با ما در ارتباط باشید.

One Reply to “دسته بندی مدارک با زونکن اداری”

  1. صالحی

    پاسخ دادن

    برای ما هم که دانشجو هستیم زونکن خیلی کاربرد داره زونکن فانتزی میخریم برای دانشگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 

محصول اضافه شد!
محصول در لیست علاقمندی ها موجود است!
باز کردن چت
به مشاوره نیاز دارید؟
سلام خوش آمدید.
در مورد سفارش محصولات ما هر سوالی دارید همکاران ما در واتس اپ پاسخگوی شما هستند.