نظم اداری با زونکن اداری

Home » مقالات » نظم اداری با زونکن اداری
نظم اداری با زونکن اداری خرید زونکن
نظم اداری با زونکن اداری خرید زونکن

نظم اداری با زونکن اداری

نظم اداری با زونکن اداری ممکن است و این وسیله از مهمترین ابزارها برای نظم دادن به اسناد و مدارک درهم و نا مرتب است. زونکن یک نوع پوشش یا پرونده بزرگ است که جلدی از مقوا دارد و بسیار محکم و بادوام است. در حقیقت زونکن ها به وسیله متعلقات خود همچون گیره ها و حلقه ها میتواند اسناد و مدارک پانچ شده را در خود نگه داری کند.

جنس حلقه ها از فلز مرغوب و ضدزنگ است و مهمترین نقش را در زونکن اداری برای نگه داری کاغذها دارا می باشد. جلد زونکن چند لایه است و به خوبی از کاغذها در برابر حرارت و رطوبت محافظت کند. لبه های زونکن از کاغذها کمی بلندتر است و به خوبی از لبه های کاغذ مراقبت مینماید.

عطف زونکن بین 4 تا 7 سانت است و میتواند بین 200 تا 500 برگه را در خوی ج دهد. شما میتوانید بنا بر نیاز بایگانی و سلیقه خودتان زونکن اداری مورد نظر را خریداری کنید. زونکن در اندازه استاندارد مطابق اندازه کاغذهای A4  است اما در اندازه های کوچک تر و A5 نیز تولید و مورد استفاده قرار میگیرد.

زونکن ها از لحاظ فواصل سوارخ ها متفاوت است و دو یا چهار حلقه دارد. زونکن در زبانهای دیگر به نام کلاسور شناخته میشود که اولین بار توسط فردریک زونکن در سال 1886 اختراع شد.

نظم اداری با زونکن اداری زونکن تک تحریر

انواع زونکن اداری برای بایگانی 

برای بایگانی کردن مدارک مهمترین و اصلی ترین وسیله زونکن است و نظم اداری با زونکن اداری ممکن و میسر خواهد شد. یکی از انواع زونکن مناسب برای سازمان ها و ادارات زونکن فانتزی است که ساده ترین و بهترین ابزار است تا اوراق را در آن نگه داری کنید.

زونکن فانتزی به اسانی مدارک را در خود جای میدهد و تا مدت ها بدون کوچکترین آسیبی آنرا نگه داری میکند. عطف این زونکن 8 سانت است و ابعاد 27 در 32 سانت دارد که به راحتی 400 برگه را میتوان در آن جای داد. با خرید زونکن میتوانید راحت و بی دردسر کارهایتان را دقیق و منظم انجام دهید و برای مدت طولانی آنها در بایگانی خود داشته باشید.

روی بیرونی زونکن اداری از مقوای چند لایه است و به خوبی از مدارک در برابر گرد و خاک محافظت خواهد کرد. در نیتجه اسناد آرشیو شما دچار پوسیدگی و رنگ پریدگی نخواهد شد.

قفل زونکن فانتزی مرغوب و زونکن است و قابلیت این را دارد که تا 10000 بار انرا باز و بست کنید و سالم بماند. قفل زونکن هرگز هرز نخواهد شد و به خوبی کاغذها را در خود نگه داری میکند. زونکن اداری به شما کمک میکند تا در بلند مدت مدارک سالم و مرتبی داشته باشید و دسترسی شما را به انها آسان میکند.

نوع دیگر زونکن فانتزی، زونکن نیمه است که ساده و محکم است و ابعادی کوچک تر زونکن های معمول اداری دارد. عطف آن 8 سانت است و ابعاد 27 در 17 سانت دارد که 600 برگه را در خود نگه میدارد. جلد این زونکن از مقوای لمینت شده است و در برابر فشار و آسیب مقاوم می باشد.

نظم اداری با زونکن اداری

لزوم خرید زونکن اداری

خرید زونکن اداری از واجبات برای هر اداره و سازمانی است و بدون ن دسترسی به مدارک آسان نخواهد بود. هر چند که با پیشرفت تکنولوژی امکان ذخیره مدارک در سیستم ها وجود دارد اما هنوز هم برای نامه های بین سازمانی کاغذها و نامه ها باید رد و بدل شوند. پس نیاز به بایگانی و نگه داری خواهند داشت تا در صورت لزوم از آنها برای کارهای اداری استفاده شود.

این زونکن های اداری بر اساس سفارشات شرکت ها و ادارات قابل تولید است. میتوانید روی جلد لوگو و نام تجاری خود را داشته باشید. از این جهت به آن زونکن سفارشی یا تبلیغاتی هم میگویند. این زونکن میتواند جایگزین مناسبی برای کاتالوگ باشد زیرا هم امکان چاپ برای آن وجود دارد و هم میتوانید به آسانی برگه ها را در ان کم و زیاد نمایید.

بسیاری از شرکت و تولید کنندگان این روس را برای معرفی محصول و خدمت خود در نظر میگیرند. زیرا چاپ زونکن سفارشی مقرون به صرفه تر و آسان تر است. کاتالوگ ممکن است بعد از مدتی نیاز به تغییر داشته باشد و مجددا لازم به چاپ آن باشد اما برای زونکن این مشکل وجود ندارد و به آسانی میتوان موردی را به آن اضافه یا از آن کم کرد.

این محصول بر اساس درخواست و نوع کاربرد در سایز و اندازه های مختلف 2.5 سانت تا 7.5 است و مانند همان زونکن های اداری معمول است. زونکن سفارشی میتواند آسان تر و راحت تر برای استفاده در نمایشگاه ها و فروشگاه ها به کار برود. نظم اداری با زونکن اداری خرید آنرا توجیه میکند و برای شما لازم و واجب است.

خرید زونکن اداری زونکن تک تحریر

زونکن اداری را فقط از تک تحریر بخواهید !

خرید زونکن برای اداره و سازمان واجب است تا بتوان مدارک را آسان تر و بهتر دسته بندی کرد. برای داشتن یک بایگانی بادوام و منظم همین حالا با ما تماس بگیرید و زونکن اداری خود را سفارش دهید. شرکت تک تحریر با سابقه و مجرب در تولید انواع زونکن اماده پذیرش سفارشات شما برای تولید زونکن می باشد. جهت استعلام قیمت و خرید از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

One Reply to “نظم اداری با زونکن اداری”

  1. شهاب

    پاسخ دادن

    من از تک تحریر زونکن اداری تهیه کردم چند ساله دارم استفاده میکنم مثل روز اولشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 

محصول اضافه شد!
محصول در لیست علاقمندی ها موجود است!
باز کردن چت
به مشاوره نیاز دارید؟
سلام خوش آمدید.
در مورد سفارش محصولات ما هر سوالی دارید همکاران ما در واتس اپ پاسخگوی شما هستند.