ابعاد زونکن اداری

Home » مقالات » ابعاد زونکن اداری
ابعاد زونکن اداری
ابعاد زونکن اداری

زونکن در چه ابعادی تولید می شود؟

قبل از خرید زونکن اداری باید به ابعاد زونکن اداری توجه داشته باشید. ابعاد زونکن یکی از پارامترهای مهم زونکن می باشد که در هنگام خرید زونکن باید به آن توجه داشته باشید. ابعاد زونکن یا همان سایز زونکن به بایگانی راحت اسناد و مدارک شما کمک می کند. در گذشته برای بایگانی کردن اسناد و مدارک از پوشه استفاده می شد اما امروزه برای این که بتوانید با سرعت بیشتر و در زمان کمتری بایگانی را انجام بدهید می توانید از زونکن استفاده کنید. زونکن ها در مکان های مختلفی مانند مدارس، کارخانه ها، شرکت ها، تولیدی، دفاتر کار و… مورد استفاده قرار می گیرد.

خیلی ها تصور می کنند که زونکن در خانه استفاده نمی شود شاید در گذشته زونکن در خانه دیده نمی شد اما امروزه برای این که برگه ها در مکان مشخص جمع شود از زونکن استفاده می کنند. جزوات دانش آموزان و دانشجویان برای این که مرتب باشند خرید زونکن لازم می شود اما باید بر اساس تعداد اسناد و مدارک خرید زونکن را انجام بدهید. در ادامه به ابعاد زونکن اشاره خواهیم کرد تا شما بتوانید بدون مشکلی خرید زونکن را انجام بدهید پس همراه ما باشید تا یک خرید مطمئن و راحت داشته باشید.

ابعاد زونکن اداری - خرید زونکن

ابعاد مختلف زونکن

در بالا نیز به این موضوع اشاره شد که یکی از پارامترهای مهم در هنگام خرید زونکن ابعاد زونکن می باشد. زونکن در ابعاد مختلف تولید می شود تا خریداران بتوانند بر اساس نیازشان خرید زونکن را انجام بدهند. عموما شرکت ها و دفاتر کار نسبت به مکان های دیگر از اسناد و مدارک بیشتری بهره مند می باشند به همین دلیل نیاز دارند یک یک زونکن با ابعاد بزرگی خریداری کنند تا بتوانند درون هر زونکن اسناد زیادی را جای دهند. با خرید زونکن در گنجایش بالا شما می توانید تعداد زونکن های خود را کمتر کنید. زونکن در ابعاد A4، A5، A3 تولید می شود.

همانطور که می توانید اندازه های برگه ها با یک دیگر متفاوت می باشد به همین می توان بر اساس ابعاد برگه های خود خرید زونکن را انجام بدهید. برای برگه های که با سایز A4 می باشد باید از زونکن با سایز A4 استفاده نمایید. برای مرتب شدن نباید برگه های A5 خود را درون زونکن A4 قرار دهید زیرا در این بایگانی مناسبی نخواهید داشت و حتی امکان دارد به دلیل کوچک بودن برگه ها از داخل زونکن بریزد. زونکن در ابعاد مختلفی تولید می شود که شما می توانید در اساس نیاز خود خرید آن را انجام بدهید.

در همین رابطه مطالعه کنید:

لزوم تهیه انواع زونکن

چاپ زونکن اختصاصی

ابعاد زونکن اداری - خرید عمده زونکن

گنجایش زونکن اداری

زونکن مهمترین ابزار در بایگانی می باشد که برای بایگانی اسناد و مدارک از آن استفاده می شود. امروزه برای بایگانی فیش ها در خانه، شرکت، دفاتر کار از زونکن استفاده می شود. یکی از مشخصه های زونکن باید به آن توجه داشته باشید عطف زونکن می باشد عطف زونکن می باشد که مشخص می کند گنجایش زونکن شما چقدر می باشد. از زونکن با عطف 2.5 سانتی متر برای گذاشتن 200 کاغذ می توان استفاده کرد و برای زونکن با عطف 4.5 سانتی متر برای نگهداری 400 برگه می توان استفاده کرد و بزرگترین عطف زونکن ها 7.5 سانتی متر می باشد که برای نگهداری 600 کاغذ مورد استفاده قرار می گیرد.

شما بر اساس تعداد کاغذ ها و دسته بندی آن می توانید خرید زونکن را انجام بدهید. توجه داشته باشید که هر چه گنجایش زونکن بالا می رود باید کیفیت آن را ارتقا پیدا کند به همین دلیل در هنگام خرید زونکن توجه داشته باشید که یک زونکن با کیفیت خریداری کنید و کیفیت را اولین نکته در خرید زونکن قرار دهید.

ابعاد زونکن اداری - زونکن

خرید عمده زونکن راهی برای کاهش هزینه ها

اگر شما قصد دارید تعداد زیادی زونکن بخرید اما نگران هزینه های آن هستید باید بگوییم که با خرید عمده زونکن می توانید تا حد زیادی در هزینه های خود صرفه جویی کنید. عطف و ابعاد زونکن مورد نظر خود را مشخص کنید و با شرکتی که قصد خرید زونکن را از آن ها دارید تماس بگیرید و خرید عمده زونکن را انجام بدهید. با خرید عمده زونکن قیمت زونکن تا حد زیادی کاهش پیدا کرد و به کمک این امکان می توانید تا حد زیادی در هزینه های خود صرفه جویی کنید. زونکن نه تنها در بخش بایگانی شرکت شما مفید می باشد بلکه می کمک هزینه ها را کاهش دهید. پس نگران نباشید هر چه زودتر برای خرید عمده زونکن با کیفیت بالا اقدام کنید تا بخش بایگانی شما نظم و ترتیب خاصی در دید مشتری قرار بگیرد.

سفارش زونکن در ابعاد مخلتلف

برای داشتن یک خرید مطمئن می توانید با شرکت تک تحریر در تماس باشید. شرکت تک تحریر در نظر دارد با استفاده از مواد باکیفیت تولید زونکن خود را انجام بدهد تا شما بتوانید تجربه ی یک خرید مناسب را داشته باشید. شرکت ما انواع زونکن مانند زونکن اداری، زونکن لبه دار، زونکن لبه فلزی و… را را در ابعاد مختلف تولید می کند. ابعاد و نوع زونکن خود را مشخص کنید و با ما تماس بگیرید. ما در تلاش هستیم بهترین زونکن ها را در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانیم رضایت شما را بدست آوریم. برای خرید زونکن بر روی لینک زیر کلیک کنید و با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 

محصول اضافه شد!
محصول در لیست علاقمندی ها موجود است!
باز کردن چت
به مشاوره نیاز دارید؟
سلام خوش آمدید.
در مورد سفارش محصولات ما هر سوالی دارید همکاران ما در واتس اپ پاسخگوی شما هستند.