زونکن اداری مناسب و ویژگی های آن

Home » مقالات » زونکن اداری مناسب و ویژگی های آن
زونکن اداری مناسب و ویژگی های آن
زونکن اداری مناسب و ویژگی های آن

زونکن اداری مناسب و ویژگی های آن

زونکن اداری مناسب و ویژگی های آن میتواند عمر بایگانی و سلامت آن را تضمین نماید. یک زونکن مرغوب جلد مقوایی با ضخامت مناسب دارد و معمولا عطف آن 7.5 سانت است. در این زونکن میتوانید تعداد زیادی کاغذ را به آسانی جا بدهید و لبه ها به خوبی محافظت خواهند شد.

روکش زونکن های اداری از کتان و طرح کرافت است که روی مقوا کشیده میشود. روکش مقاومت زونکن را در آب و هوای مرطوب بیشتر میکند و برای مدت زمان بیشتری میتوانید کاغذ ها را در آن نگهداری کنید. همچنین در زمان ساخت و تولید زونکن ها از چسب صحافی مناسب استفاده میشود و پرس کردن جلد مانع از باز شدن و پاشیده شدن زونکن ها خواهد شد.

مزیت دیگر جلد کتان زیبایی آن است که زونکن را چشم نواز مینماید. برای این نوع از زونکن با جلد کتان تنوع رنگی خوبی وجود دارد و میتوانید بر اساس سلیقه و نیازتان انها را خریداری نمایید.

از ویژگی های یک زونکن خوب این است که سایز آن مطابق با کاغذهای A4 است تا بتواند محاظت بهتری از مدارک داشته باشد. به این ترتیب ایمنی و ماندگاری کاغذها بیشتر است و لبه ها آسیب نخواهند دید. به این منظور برای این نوع زونکن لبه های فلزی هم در نظر گرفته میشود تا بر اثر کشیده شدن یا برداشتن مدام از قفسه کمتر آسیب ببیند.

از ویژگی های یک زونکن خوب این است که از مواد مرغوب و قابل بازیافت ساخته میشود تا در تماس با میز و استفاده طولانی مدت آسیب زیادی نبیند. این زونکن ها از بهترین مواد بدون بازیافت ساخته شده اند.

 

مطالب پیشنهادی برای مطالعه بیشتر :

لزوم تهیه انواع زونکن
ابعاد زونکن اداری
چرا به خرید زونکن نیاز داریم ؟

زونکن اداری مناسب و ویژگی های آن - زونکن تک تحریر

امکانات و متعلقات زونکن اداری

اگر تعداد زیادی زونکن اداری داشته باشید، برای برداشتن و گذاشتن آنها باید بتوانید راحت عمل نمایید. به این منظور روی جلد انواع زونکن امکان گذاشتن حلقه هایی وجود دارد که جاانگشتی نامیده میشوند. به این ترتیب میتوانید به راحتی زونکن را جابجا کنید و حلقه ها کار شما را آسان تر خواهند کرد.

برای جاد دادن کاغذها در زونکن لازم است تا آنها را پانچ کنید. اگر پانچ کردن کاغذ سخت است یا تعدا کاغذهای شما زیاد باشد میتوانید از کاور هم به این منظور استفاده نمایید.

برای سهولت در جابجا کردن کاغذها امکان باز و بسته کردن حلقه، با اهرم وجود دارد. زونکن اداری مناسب و ویژگی های آن میتواند به ماندگاری بایگانی شما کمک کند. از این جهت داخل عطف زونکن یک اهرم قرار داده شده که بتوانید آسان تر کاغذها را جابجا کنید.

جنس حلقه ها از فلز است و معمولا دوام بالایی دارد و هرگز شکسته نخواهد شد. حلقه ها با توجه به محکم بودن اصلا سنگین نیستند و میتوانید به راحتی انها را باز و بست نمایید. جنس حلقه ها از آهن ضدزنگ است تا دوام زونکن را بیشتر کند.

میتوانید برای دسته بندی زونکن ها از تنوع رنگی آنها استفاده کنید و هر رنگ را برای یک موضوع انتخاب نمایید. اما امکان مهم دیگر که از دیرباز زونکن را محبوب و پرکاربرد کرده است، وجود جای لیبل یا برچسب روی عطف آن است. با نوشتن نام و موضوع زونکن امکان دسته بندی کردن آن راحت تر خواهد بود.

تولید کنندگان زونکن با تعبیه تگیل از جنس استیل ضد زنگ روی جلد زونکن ها نگهداری کاغذ را امکان پذیر کرده اند. زونکن تیگل دار هم زیباتر است و هم کاربرد بهتری دارد تا دوام و استحکام بایگانی شما را تامین کند.

زونکن اداری مناسب و ویژگی های آن - خرید زونکن

ابعاد و اندازه زونکن اداری 

ابعاد زونکن ها با عطف 7.5 سانت، برابر با 32*28 سانت است که کاغذهای پر مصرف مانند A4 را میتوانید به راحتی در آن بایگانی کنید. روی جلد زونکن ها تیگل قرار دارد که اندازه آن برابر 1.5*4 سانت است و به شکل دو زبانه روی جلد تعبیه میشود.

وجود تیگل مانع از باز شدن ناگهانی و افتادن کاغذ ها میشود. اندازه جاانگشتی روی جلد به قطر 3 سانت است که جابجا کردن زونکن را آسان تر مینماید. قفل زونکن از جنس استیل است و ابعاد 9*5 دارد. به این ترتیب شما میتوانید تا 600 برگه را در زونکن بایگانی گنید.

گیره زونکن برای جلوگیری از حرکت کاغذها و افتادن انها تعبیه شده و معمولا اندازه آن 1.5*12 سانت است. این قفل کاغذها را به هم محکم میکند و ثابت نگه میدارد. وزن زونکن های اداری 474 گرم است و مقاومت زیادی دارند. سبک هستند و میتوانید به راحتی انها را جابجا نمایید.

روکش زونکن ها علاوه بر کتان میتواند از جنس گالینگور هم تهیه شود. داخل جلد این زونکن با گلاسه پوشیده شده و کاملا زیبا و مقاوم است. هیچ خط و خشی روی آن نمی ماند و به خوبی از مدارک شما مراقبت خواهد کرد.

شرکت تک تحریر ارائه دهنده انواع زونکن فانتزی، زونکن جامجله ای و زونکن سفارشی و … آماده پذیرش سفارشات شما عزیزان می باشد. برای اطلاع از قیمت و خرید محصول میتوانید از طریق سایت و لینک زیر اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 

محصول اضافه شد!
محصول در لیست علاقمندی ها موجود است!
باز کردن چت
به مشاوره نیاز دارید؟
سلام خوش آمدید.
در مورد سفارش محصولات ما هر سوالی دارید همکاران ما در واتس اپ پاسخگوی شما هستند.