لزوم تهیه انواع زونکن

Home » مقالات » لزوم تهیه انواع زونکن
لزوم تهیه انواع زونکن
لزوم تهیه انواع زونکن

چرا به زونکن نیاز داریم

اگر با انبوهی از مدارک و اسناد رو به رو باشید و یافتن یک مدرک شما را گیج کرده باشد، آنگاه متوجه خواهید شد که  چرا به زونکن نیاز داریم. دسته بندی و مرتب کردن کاغذها از امور واجب برای یک دفتر دار یا مسئول دفتر و حتی مدیران است. لازم است تا همه چیز از قبوض گرفته تا پروژه ها و مدارک وو پوشه ها منظم و در دست های مشخص قرار بگیرند تا در صورت لزوم بتوانیم به آنها دسترسی داشته باشیم.

زونکن اداری در سایز ها و اندازه های مختلف تولید میشود تا نیاز شما را برای این امر برآورده کند. زونکن ها از بهترین ابزاهایی هستند که در کنار فولدرها و کاورها به کمک شما می آیند تا همیشه همه چیز را آسان دسته بندی کنید و در مواقع لازم بتوانید به آن دسترسی داشته باشید.  به طور مثال اگر شما مدیر یک ساختمان هستید به دلیل سرو کار داشتن با کاغذهای کوچک لازم است تا از زونکن سایز A5 استفاده کنید. این مدل از زونکن دقیقا برای بایگانی کردن قبوض طراحی شده و میتواند زحمت شما را رای یافتن مدارک مربوط به ساختمان آسان کند. همچنین که سبک و قابل حمل است و به راحتی داخل کشو و کمد میتوانید آنرا جا بدهید.

از دیگر ویژگی های زونکن اداری عطف مناسب آن است که میتواند تا 500 برگ را در خود جا بدهد. باز و بستن آن آسان است و تها به فشار یک اهرم نیاز خواهید داشت. نوعی از این زونکن دارای تیگل است که کار نگه داری از کاغذ را آسان تر میکند و نمیگذارد تا کاغذها از هم بپاشد. تیگل به روی جلد محکم میشود و خیال شما از سلامت مدارک راحت خواهد بود.

لزوم تهیه انواع زونکن - زونکن تک تحریر

چگونه دسترسی به مدارک با زونکن آسان تر میشود ؟

روی جلد اکثر زونکن ها محلی برای چسباندن لیبل تعبیه شده که کار دسته بندی و دسترسی به کاغذها را آسان تر خواهد کرد. با وجود امکان نامگذاری برای زونکن ها میتوانید آسان تر انها را بیابید و به مدارک دسترسی داشته باشید.

علاوه بر این میتوانید زونکن را در تنوع رنگی خوبی داشته باشید و هر رنگی را به موضوع خاص اختصاص دهید. برای سازمان ها و ادارت مهم است که بتوانند در اولین فرصت به مدارک دسترسی داشته باشند. علاوه بر اینکه دوام و ماندگاری زونکن ها هم مهم است. پس باید این محصول را از تولید کننده معتبر خریداری کنید تا از ضمانت آن مطمئن باشید.

برای خرید عمده زونکن از طریق لینک زیر با ما در تماس باشید و سفارش خود را ثبت کنید. شرکت تک تحریر با سالها سابقه در زمینه تولید انواع زونکن آماده پذیرش سفارشات شما و تحویل آن می باشد. از طریق لینک فروشگاه میتوانید از محصولات ما دیدن نمایید.

[vc_mad_products type=”” columns=”3″ items=”6″ show=””]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 

محصول اضافه شد!
محصول در لیست علاقمندی ها موجود است!
باز کردن چت
به مشاوره نیاز دارید؟
سلام خوش آمدید.
در مورد سفارش محصولات ما هر سوالی دارید همکاران ما در واتس اپ پاسخگوی شما هستند.