زونکن های مختلف برای موضوعات مختلف

Home » مقالات » زونکن های مختلف برای موضوعات مختلف
زونکن های مختلف برای موضوعات مختلف - تک تحریر
زونکن های مختلف برای موضوعات مختلف - تک تحریر

زونکن های مختلف برای موضوعات مختلف

زونکن اداری پادشاه ابزارهای سازماندهی است. به جای تکیه بر یک یا دو پوشه میتوانید از تنوع بیشتری برای دسته بندی مدارک استفاده کنید. باید بدانید که زونکن های مختلف برای موضوعات مختلف کاربرد دارند و شما ممکن است به دو یا چند مدل از آنها نیاز داشته باشید.

زونک ها فضای مورد نیاز برای دسته بندی و بایگانی را در اختیار شما میگذراند و از جلد خود برای نگه داشتن مدارک و اطلاعات استفاده میکنند. به عبارتی زونکن شما فقط جایی برای ذخیره کاغذ نیست و هرچیزی از مدارک تحصیلی تا یادداشت ها و … را میتوانید در آنها نگه داری کنید. برای هر بخش میتوان یک زبانه یا دیوایدر در نظر گرفت تا راحت تر به هر چه نیاز دارید دسترسی داشته باشید.

زونکن های موجود ابزارهای مرجع بایگانی هستند و میتوانید روی عطف آنها نام پروژه یا موضوعات مختلف را درج کنید. زونکن ها سبک هستند و به راحتی امکان جابجایی برای آنها وجود دارد. هر موضوعی نیاز به یک زونکن متفاوت دارد و شما میتوانید بر اساس رنگ یا اندازه زونکن ها موضوعات را دسته بندی کنید.

زونکن راهی آسان برای سازماندهی و بایگانی است. نکته اصلی این است که به خودتان فضای مورد نیاز و کافی را بدهید و از این وسیله نهایت استفاده را ببرید. لوازم جانبی زونکن مانند جای لیبل، قفل و تیگل و … به راحتی میتوانند نیاز شما را از این وسیله برآورده کنند. این وسیله به مراتب استفاده بیشتری دارند و محدود به فضاهای اداری و کارخانه نمیشوند. از صحن دادگاه تا سالن اجتماعات، در خانه و حتی مدرسه میتوانند کاغذهای را به آسانی سازمان دهی کنند. اما باید بدانید که چه مدل از آنرا برای چه هدفی انتخاب میکنید.

زونکن های مختلف برای موضوعات مختلف

وظایف مختلف زونکن ها 

برای استفاده روزانه زونکن لبه دار گزینه خوبی است. نگران کثیف شدن آنها نباشید. با پوشش وینیل به آسانی تمیز میشوند و میتوانید بدون نگرانی مرتبا از آنها استفاده کنید. زمانی که گرد و غبار روی جلد آن ها بنشیند به آسانی میتوان آنرا تمیز کرد و دوباره مورد استفاده قرار داد.

زونکن اداری را میتوانید برای استفاده در بایگانی، در رنگ های مختلف و روشن مورد استفاده قرار دهید. در این حالت زونکن های مختلف برای موضوعات مختلف را به راحتی میتوانید پیدا کنید و از روی رنگ تشخیص دهید.

میتوانید همچنین زونکن سفارشی خود را داشته باشید. به راحتی امکان چاپ طرح دلخواه شرکتی یا شخصی شما روی جلد زونکن وجود دارد تا پوشش جذاب و منحصر به فرد آن نماینده و معرف شما گردد. کاربرد این زونکن برای اداره شما میتواند به راحتی مشتری را تحت تاثیر قرار دهد.

زونکن ها با جلد های مختلف میتوانند استفاده های متفاوتی برای شما داشته باشند. میتوانید از آنها به جای آلبوم، آرشیو مدارک خانوادگی و موارد دیگر استفاده کنید. هرچه پروژه شما مهمتر باشد، صحافی محکمتری باید برای آن انتخاب شود.

با زونکن سازماندهی شده بمانید !

صحافی زونکن اداری در ظاهر زیبا و در عین حال محکم هستند. طراحی خلاقانه انها به شما اجازه میدهد تا به سرعت و بدون ورق زدن صفحات به آسانی پرونده ها را بیابید. این وسیله با قابلیت مکانیزم حلقه ها کار ورق زدن را راحت کرده است و با یک دسته بندی درست آسان تر به مدارک دست پیدا خواهید کرد. این مورد باعث صرفه جویی در زمان شما میشود.

روی جلد برخی از زونکن ها محلی برای راحت تر برداشتن گذاشتن آن در نظر گرفته شده که به انگشتی مشهور است. شما میتوانید به آسانی زونکن را بردارید حتی اگر قفسه بلند باشد. برای آسان تر کردن باز و بست زونکن یک اهرم در نظر گرفته شده است که بالا و پایین بردن آن امکان قراردادن و برداشتن کاغذها را آسان میکند.

شرکت ها به زونکن نیاز دارند اما هرچه مدارک مالی بیشتری داشته باشید، فشار بیشتری برای سیتم دهی به ان برای شما وجود خواهد داشت. تعداد بسیار کمی از ما بررسی اموال را انجام میدهیم اما این کار برای تمام شرکت ها و کسب و کارها ضروری است. حتی اگر یک فرد سرشناس باشید، امور مالی میتواند حساس تر و دقیق تر برای شما تاثیر داشته باشد. داشتن یک زونکن بی کیفیت میتواند لطمه بزرگی به شما بزند.

تمام اطلاعات مالی مانند بدهی ها، اطلاعات مالیاتی، اطلاعات خودرو، بازنشستگی و … به سادگی در دسته های مختلف در زونکن جا میگیرند و میتوانید هر رنگ را به یک موضوع اختصاص دهید. تنها کافی است زونکن های مختلف برای موضوعات مختلف انتخاب نمایید.

 

مطالب پربازدید :

لزوم تهیه انواع زونکن
زونکن اداری مناسب و ویژگی های آن
صرفه جویی در زمان با خرید زونکن

زونکن های مختلف برای موضوعات مختلف - زونکن

خرید عمده زونکن اداری 

همانطور که گفته شد میتوانید زونکن های مختلف را برای موضوعات مختلف انتخاب و خریداری کنید. اما در این بین کیفیت تولید را نباید دست کم گرفت زیرا ماندگاری بایگانی و کاغذهای شما را تضمین میکند. پس برای خرید همیشه بهترین و با سابقه ترین ها را انتخاب کنید. شرکت تک تحریر با سالها سابقه در زمینه تولیید انواع زونکن آماده ثبت سفارشات شما و فروش زونکن می باشد. برای بازدید از محصولات ما میتوانید از طریق لینک فروشگاه از استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 

محصول اضافه شد!
محصول در لیست علاقمندی ها موجود است!
باز کردن چت
به مشاوره نیاز دارید؟
سلام خوش آمدید.
در مورد سفارش محصولات ما هر سوالی دارید همکاران ما در واتس اپ پاسخگوی شما هستند.