با زونکن همیشه سازماندهی شده بمانید

Home » مقالات » با زونکن همیشه سازماندهی شده بمانید
با زونکن همیشه سازماندهی شده بمانید
با زونکن همیشه سازماندهی شده بمانید

با زونکن همیشه سازماندهی شده بمانید!

با زونکن همیشه سازماندهی شده بمانید، اگر شما هم در طول روز با برگه های زیادی سر کار دارید باید به فکر خرید زونکن باشید. یکی از دلایلی که به شما پیشنهاد می شود از زونکن استفاده کنید این است که زونکن به شما کمک می کند تمام برگه های خود را سازماندهی کنید و  هر زمان که برگه ای را لازم داشتید به راحتی پیدا کنید و از آن استفاده کنید.

اگر می خواهید ادامه مقاله را مطالعه کنید پس شما هم جز کسانی هستید که به زونکن علاقه دارید. و قطعا از خرید زونکن رضایت کافی را دارید.

شما یک حسابدار هستید؟ پس قطعا برای شما خرید عمده زونکن از واجبات است. شغل شما به صورتی است که شما نیاز دارید تمامی برگه های خود را بایگانی کنید اما چطور؟ با خرید زونکن می توانید از نیاز را به طور کامل رفع نمایید.

شاید سازماندهی برگه های اداری کار بسیار دشواری به نظر برسد، مخصوصا اگر تعداد این برگه ها بالا باشد اما نگران هیچ چیز نباشید زونکن می تواند گزینه ی خوبی برای شما باشد.

مزایای استفاده از زونکن

شما خرید زونکن را برای چه کاری انجام می دهید؟ اگر از مزایای استفاده از زونکن را بدانید خرید راحت تری خواهید داشت.

سهولت استفاده

شما راه های دیگری برای نگهداری از برگه های خود سراغ دارید؟ برای مثال شما از پوشه استفاده می کنید؟ در زمان پیدا کردن برگه می دانید چقدر کارتان سخت می شود، شما باید تمامی برگه موجود در پوشه را بیرون ریخته تا برگه مورد نظر خود را پیدا کنید. اما با استفاه از زونکن به راحتی برگه مورد نظر خود را پیدا می کنید در کمترین زمان با بیشترین سرعت، خرید زونکن مناسب تر از پوشه است.

قابل حمل

به راحتی می توانید زونکن را هر کجا که خواستید جا به جا کنید. اگر نیاز دارید که اسنادی را جا به کنید برای این کار می توانید زونکن را هر کجا که خواستید ببرید.

با زونکن همیشه سازماندهی شده بمانید - تک تحریر

بایگانی راحت زونکن

شما می توانید هر زمان که خواستید به راحتی به زونکن دسترسی داشته باشید،با زونکن همیشه سازماندهی شده بمانید تا بتوانید کارهایتان را به راحتی انجام دهید. زونکن را هر جایی خواستید می توانید قرار دهید به همین دلیل شما به راحتی می توانید در نزدیکی محل خود از زونکن استفاده کنید.

 

ارزان

اگر قصد خرید زونکن را دارید اما نگران قیمت آن هستید نگران نباشید زونکن ها قیمت های بسیار ارزانی دارند. شما می توانید با خرید عمده زونکن قیمت کمتری نیز پرداخت کنید، شما بارها می توانید از یک زونکن استفاده کنید.

 

چگونه با زونکن کار هایمان را سازمانده

شما می توانید با زونکن همیشه سازماندهی شده بمانید اما سوالی که پیش می آید این  است که چطور می شود؟

 

برای پرونده های خود دسته بندی در نظر بگیرید

اولین قدمی که با خرید زونکن می توانید بردارید این است که تصمیم بگیرید چه دسته بندی های اصلی و مهمی می خواهید استفاده کنید. این دسته بندی ها می تواند بر اساس تاریخ، حروف الفبا و… صورت بگیرد.

 

 

زیر مجموعه را مشخص کنید

فرض کنید شما زونکن های خود را دسته بندی کردید و هر کدام از این دسته بندی ها نیاز به زیر شاخه دارند که بهتر است شما لیستی از آن را به خود تهیه کنید. هر دسته بندی را می توان اینگونه تعریف کرد: دسته بندی کلی و بعد از آن یر مجموعه ی دسته بندی ها

 

از سیستم کدگذاری رنگ استفاده کنید

در زمان خرید زونکن می توانید رنگ دلخواه خود را انتخاب کنید و سفارش دهید بهتر است این کار را انجام دهید تا بهتر زونکن مورد نظر خود را پیدا کنید.

 

پرونده ها را بر چسب گذاری کنید

هر پرونده شما یک موضوع دارد یا برای جایی است این در ذهن شما نمی ماند. بنابراین اگر می خواهید که در این مورد اذیت نشوید بهتر است از برچسب گذاری زونکن استفاده کنید. برچسب گذاری خوذ را از روی دسته بندی آن شروع کنید سپس زیر گروه موردنظر خود را یادداشت کنید. شما می توانید این مطالب را به صورت دستی وارد کنید اما مراقب باشید که تمیز و مرتب و خوانا بر روی زونکن نوشته شده باشد.

 

 

مدارک تکراری را دور بریزید

مدارک و اسناد خود را چک کنید تا اگر از یک برگه دو نمونه بود نمونه دوم را دور بریزد. زونکن خود را سبک کنید تا از فضای زونکن بهترین استفاده را ببرید.

 

 

با زونکن همیشه سازماندهی شده بمانید - تک تحریر

ویژگی های زونکن

زونکن پرطرفدارترین محصول بایگانی است، جنس زونکن از پلی پروپیلن ساخته شده است و از مدارک شما در برابر نفوذ گرد و غبار، تا خوردگی و… محافظت می کند. این جنس از زونکن به قدری دوام دارد که می توانید از مدارک شما تا سالیان دراز محافظت کند به همین دلیل برای سازمان، خانه و… بهترین خرید زونکن را داشته باشید.

زونکن ها هر کدام دارای حلقه و اهرم می باشند که از اهرم برای باز کردن و گذاشتن برگه و محکم نگه داشتن برگه ها استفاده می شود. اهرم همچنین کمک می کند که شما با فشار دادن اهرم اسناد شما فشرده شود و مدارک شما جای کمی را اشغال کنند بدون آن که مشکلی برای برگه ها پیش آید.

برای آن که تشخیص دهید تا چه اندازه می توانید داخل زونکن برگه جایی دهید می توانید به قطر حلقه ی زونکن نگاه کنید و محاسبه کنید که در هر یک سانتی متر حدود 100 برگه بدون کاور می توان جای داد.

سوراخ روی زونکن به دلیل این است که شما به راحتی و با سرعت بتوانید زونکن را از جایش بیرون بکشید.

سفارش زونکن

شما می توانید زونکن را از هر جایی بخرید به صورت آنلاین یا با رفتن به لوازم التحیر اما مگر لوازم التحریر چقدر می تواند تنوع زونکن داشته باشد و یا آن ها به دلیل پرداخت اجاره، برق و… مجبورند بر روی قیمت زونکن بکشند تا در کار خود سود کافی را داشته باشند اما با خرید زونکن به صورت آنلاین می توانید از تنوع محصولات از جمله مدل زونکن، رنگ زونکن و… به راحتی دیدن کنید. شما می توانید خرید عمده زونکن نیز داشته باشید، اگر به تعداد بالا بخرید قیمت زونکن کمتر محاسبه می شود. تولیدی تک تحریر در زمینه ی انواع زونکن اداری، زونکن لبه فلزی و… فعالیت می کند. برای سفارش زونکن می توانید با ما در تماس باشید.

One Reply to “با زونکن همیشه سازماندهی شده بمانید”

  1. پری ناز

    پاسخ دادن

    من همسرم وکیله و همیشه پرونده هاش تو اتاق پخشه! دیگه این سری اعصابم خورد شد واسش دو تا زونکن گرفتم که همرو بذاره اون تو. الان این پستتونو دیدم یادم افتاد :)))

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 

محصول اضافه شد!
محصول در لیست علاقمندی ها موجود است!
باز کردن چت
به مشاوره نیاز دارید؟
سلام خوش آمدید.
در مورد سفارش محصولات ما هر سوالی دارید همکاران ما در واتس اپ پاسخگوی شما هستند.