چاپ زونکن رومیزی

Home » مقالات » چاپ زونکن رومیزی
زونکن رومیزی زونکن پاپکو تک تحریر
زونکن رومیزی زونکن پاپکو تک تحریر

زونکن رومیزی چیست؟

زونکن رومیزی یکی از انواع زونکن برای بایگانی اوراق اداری و مجلات است. به مرور و با افزایش فعالیت های یک سازمان نیاز به مکاتبات هم افزایش می یابد. با زیاد شدن مکاتبات اداری حالا شما حجم زیادی از اوراق و نامه ها و قبوض را دارید. این اوراق مهم است و باید برای شرکت بایگانی شود. دسترسی به این آرشیو باید آسان و سریع باشد.

برای بایگانی کردن اوراق معمولا از زونکن ها استفاده میشود. اما قسمتی از این مدارک باید همیشه در دسترس باشند. به این منظور بهتر است از زونکن های رومیزی یا باکس بایگانی استفاده شود. زونکن های رومیزی در دسته ملزومات اداری قرار دارند و امکان دسترسی سریع به اوراق را فراهم میکنند.

زونکن رومیزی به شما این امکان را میدهد تا بایگانی اسناد جاری و اوراق و قبوض را در کمترین فضا روی میز خود داشته باشید. این مزیت موجب دسترسی سریع به اسناد و پرونده ها میشود.

از این زونکن میتوان برای آرشیو مجله و کاتالوگ هم استفاده کرد. از این جهت به آن جامجله ای یا آرشیو مجله هم میگویند. برای بسیاری از شرکت ها معمولا پیش می آید که با انبوهی از مجله و نشریات روبرو هستند. این مجلات نیاز به آرشیو دارند و معمولا نگهداری آنها آسان نیست. این محصول میتواند به محیط کار شما نظم بخشیده و دسترسی به آنها را آسان کند. زونکن رومیزی یا جا مجله ای را میتوان در کتابخانه و منزل هم مورد استفاده قرار داد.

مطالب مرتبط : سفارش زونکن اختصاصی

زونکن رومیزی تک تحریر

ویژگی های زونکن اداری رومیزی

جا مجله ای یا زونکن رومیزی مانند یک پوشه محکم و بزرگ است که روی میز و به صورت ایستاده قرار میگیرد. جنس این کلاسور از مقواست که کاغذها و پوسترها را بدون گیره درون خود نگه میدارد. روکش زونکن از سلوفن است و میتواند مات یا براق باشد.

در زونکن سه گوش یا رومیزی اوراق برای بایگانی دیگر نیاز به پانچ شدن ندارند. معمولا بین دویست تا پانصد برگه را میتوانید در این زونکن ها بایگانی کنید. اوراق همیشه در دسترس هستند و بدون سوراخ و پانج نگهداری میشوند.

طرح و رنگ این زونکن ها ممکن است بسیار متفاوت باشد. شما اگر برای استفاده در خانه یا محل کار بخواهید زونکن اداری یا رومیزی تهیه کنید دستتان در انتخاب رنگ و طرح باز است. زونکن ایستاده میتواند در مدت زمان زیادی برای شما کار کند چون جنس محکمی دارد.

زونکن های رومیزی را میتوان به صورت چوبی یا فلزی و پلاستیکی هم در فروشگاه ها پیدا کرد. زونکن فلزی معمولا ضخیم است و در برابر رطوبت و گرما مقاوم می باشد. ابعاد زونکن رومیزی معمولا اندازه کاغذهای A4  است اما کاغذهای کوچک تر هم میتوان در آنها بایگانی کرد.

اگر زونکن های رومیزی را برای شرکت یا اداره میخواهید میتوانید اقدام به خرید عمده زونکن کنید تا هزینه شما کاهش یابد. زونکن در ادارات و سازمان ها معمولا به تعداد زیاد ساتفداه میشوند. پس یهتر است با این کار هزینه خرید خود را کاهش دهید.

مطالب مرتبط : تفاوت زونکن با کلاسور

زونکن اداری زونکن رومیزی زونکن تک تحریر

خرید زونکن مناسب 

در زمان خرید مهم است که چه جنس و کیفیتی از زونکن رومیزی را خریداری میکنید. برای یک خرید خوب و با کیفیت حتما این نکات را در نظر داشته باشید.

زونکن مقوایی یا پلاستیکی 

جلد زونکن های مقوایی از مقوای لمینت شده است و معمولا به صورت چندلایه هستند. جنس داخلی این زونکن ها ممکن است بدون روکش یا از کاغذ ساده باشد. جنس رویه داخی را گاهی از سلفون هم انتخاب میکنند. از این زونکن ها به عنوان زونکن تبلیغاتی هم استفاده میشود چون امکان چاپ تبلیغات روی انها وجود دارد. میتوانید روی پیشخوان هتل، در نمایشگاه و … از این زونکن ها برای تبلیغات استفاده کنید.

زونکن پلاستیکی همانطور که از نامش پیداست بدنه پلاستیکی دارد و معمولا با داوم و مقاوم است. این زونکن ها در اثر فشار یا ضربه آسیب نمیبینند و روطبت هم انها را خراب نمیکند. بهتر است در محیط مرطوب برای بایگانی از این نوع زونکن استفاده شود.

مطالب مرتبط : طراحی و چاپ زونکن تبلیغاتی

زونکن اداری زونکن ایستاده زونکن تک تحریر

خرید زونکن ایستاده یا رومیزی

برای بایگانی اوراق و اسناد پرکاربرد ترین وسیله زونکن ها هستند. در زمان خرید باید به کیفیت این اقلام توجه کنید. شرکت تک تحریر با سابقه و مجرب در زمنیه تولید انواع زونکن فانتزی و زونکن گالینگوری و … آماده پذیرش سفارش شما مشتریان عزیز می باشد. میتوانید برای ثبت سفارش از طریق لینک زیر با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 

محصول اضافه شد!
محصول در لیست علاقمندی ها موجود است!
باز کردن چت
به مشاوره نیاز دارید؟
سلام خوش آمدید.
در مورد سفارش محصولات ما هر سوالی دارید همکاران ما در واتس اپ پاسخگوی شما هستند.