زونکن اداری محافظ اوراق مهم

Home » مقالات » زونکن اداری محافظ اوراق مهم
زونکن اداری محافظ اوراق مهم
زونکن اداری محافظ اوراق مهم

زونکن اداری محافظ اوراق مهم

زونکن اداری محافظ اوراق مهم شرکت و موسسه ی شماست و نیازی نیست نگران این باشید که مبادا در حین جابجایی اوراق گم شوند یا اینکه اتفاقی برایش بیفتد.

زونکن به عنوان یک محافظ عمل می کند و باعث می شود اوراق شما برای همیشه سالم بماند بدون اینکه صدمه ای به برگه های شما وارد شود.

البته برای خرید عمده زونکن بهتر است طوری عمل کنید که بتوانید از اسنادی که برایتان بسیار مهم است محافظت کنید اگر جنس و کیفیت زونکن مناسب نباشد صد در صد این نتیجه عاید شما نخواهد شد.

از خرید زونکن اداری برای محافظت از اسناد کوتاهی نکنید!

برای اینکه از اوراق مهمتان نگهداری کنید اول از همه بهتر است اتاقی برای بایگانی در نظر بگیرید ، بایگانی یکی از اتاق های بسیار مهم برای هر شرکت و سازمانی است که کارکنان شرکت برای جستجوی اسناد مهم و اوراقی که نیاز دارند به آن جا مراجعه می کنند.

البته اگر اتاق بایگانی از نظم و ترتیب خاصی برخوردار نباشد کارکنان شرکت به راحتی نمی توانند در عرض چند دقیقه اوراق مورد نیازشان را پیدا کنند ، بنابراین باید یک نظم و ترتیبی همیشه به اتاق بایگانی بدهید که برای منظم کردن این اتاق پر از اسناد مهم بهتر است از زونکن استفاده کنید.

زونکن از وقتی که تولید شده است مورد توجه تمام ارگان ها و شرکت های مختلف قرار گرفته شده و حتی در خانه ها هم مورد استفاده قرار می گیرد.

معمولاً در خانه های هر کدام از ما اسناد و مدارکی پیدا می شوند که نیاز داریم هر موقع که خواستیم پیدایشان کنیم و اینکه هیچوقت گم نشوند چراکه ممکن است امنیتمان در خطر بیفتد.

بنابراین با خرید عمده زونکن برای شرکت هایتان می توانید به راحتی به اوراق مهم سازمانی بدهید و هیچوقت هیچ کدام از برگه های مهم را گم نکنید.

مطالب پیشنهادی :

دسته بندی اسناد با زونکن

کاربردهای زونکن

برای خرید زونکن اداری به جنس و کیفیت آن توجه کنید!

اگر در حین خرید زونکن اداری و هر زونکن دیگری به جنس و کیفیت آن توجه نکنید صد در صد نمی توانید به راحتی از اوراقی که برایتان مهم هستند محافظت کنید.

کیفیت زونکن ملزم به این است که از تولید کننده ای خرید زونکن را انجام دهید از متریال یا مواد اولیه مناسبی در ساخت آن ها استفاده کرده باشد.

ممکن است همین حالا که در حال خواندن این مطلب هستید به زونکن های خود نگاهی بیندازید و متوجه شوید که بیشتر آنها رنگ رویشان از بین رفته است و مقوای داخلی آن ها مشخص شده است و شکل بسیار بدی به قفسه های اتاق بایگانی تان داده است.

باید در انتخاب شرکتی که از آن زونکن تهیه می کردید تجدید نظر کنید و یک شرکت دیگری را به عنوان خرید عمده زونکن انتخاب کنید.

البته اگر هم استفاده ی بسیار زیادی از زونکن ها دارید ، زونکن لبه دار و زونکن لبه فلزی را حتما در نظر داشته باشید. این نوع از زونکن از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار است که می توانید سال های سال استفاده کنید بدون اینکه صدمه ای ببیند و لازم باشد دوباره به فکر خرید عمده زونکن بیفتید.

البته زونکن اداری هرچقدر مقاومتش بالاتر باشد صد در صد برایتان سال های سال کار می کند. پس دقت کنید که از چه شرکتی خرید می کنید.

زونکن اداری محافظ اوراق مهم - خرید زونکن
چرا زونکن لبه فلزی برای ادارات مناسب است ؟

میخواهیم یک نمونه از زونکن لبه فلزی را که جزء محصولاتمان است را ویژگی هایش را برایتان شرح دهید تا بتوانید بهترین انتخاب را در این زمینه داشته باشید.

زونکن A4 گالینگوری تیگل دار 50 میلی متر A1102 که از محصولات پر فروش تک تحریر محسوب می شود و بیشتر ادارات از این زونکن استفاده می کنند دلیلش هم یکسری از ویژگی هایش است که آن ها خاص کرده و مورد علاقه ی همه ی مدیران شرکت ها قرار گرفته است.

از ویژگی های این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد :

سطح خارجی با روکش PVC طرح کتان و رویه داخلی لامینه شده با طرح ایندکس دار.
قفل فولادی خارجی طرح شطرنجی
دارای تیگل و لبه محافظ و حلقه انگشتی
ارتفاع 32 سانتیمتر
عرضه شده در 18 رنگ متنوع و زیبا

تمام ویژگی های بالا باعث شده است تا بیشتر شرکت ها و ارگان ها برای خرید این زونکن اداری اقدام کنند چراکه سالیان سال می توانید از آن استفاده کنید بدون اینکه نیاز باشد دوباره به خرید زونکن فکر کنید.

رنگ بندی متنوعی هم که دارد باعث می شود اتاق بایگانی شرکتتان از حالت یکنواخت و سادگی در بیاید و به اتاقی بسیار جذاب تبدیل شود.

پیشنهاد مطالعه :

خرید زونکن اداری با کیفیت

دسته بندی اسناد با زونکن

زونکن اداری محافظ اوراق مهم - زونکن تک تحریر
زونکن اداری با کیفیت و مقاوم را از ما بخواهید !

برای خرید زونکن اداری مقاوم و با کیفیت بالا می توانید با تک تحریر در ارتباط باشید. تولید کننده ی تک تحریر دارای تجربه ی بسیار زیادی است و میداند که از چه مواد اولیه ای استفاده کند تا شما عزیزان را راضی نگه دارد.

زونکن اداری با کیفیت و مقاوم را می توانید در هر تعدادی که خواستید از ما سفارش دهید و به طور مداوم هم از آنها استفاده کنید هیچ مشکلی برایشان پیش نمی آید.

برای خرید و سفارش محصولات مورد نظرتان کافیست روی لینک زیر کلیک کنید که هم مشاوره رایگان از ما دریافت کنید هم اینکه محصولتان را در تعدادی که نیاز دارید سفارش دهید.

دریافت مشاوره ملزم به خرید زونکن نیست ، با کلیک بر روی لینک زیر با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 

محصول اضافه شد!
محصول در لیست علاقمندی ها موجود است!
باز کردن چت
به مشاوره نیاز دارید؟
سلام خوش آمدید.
در مورد سفارش محصولات ما هر سوالی دارید همکاران ما در واتس اپ پاسخگوی شما هستند.