خرید زونکن اداری باکیفیت

Home » مقالات » خرید زونکن اداری باکیفیت
خرید زونکن اداری باکیفیت
خرید زونکن اداری باکیفیت

خرید زونکن اداری باکیفیت

خرید زونکن اداری باکیفیت برای هر اداره و سازمانی از واجبات است. زیرا معمولا کاغذ ها و مدارکی در این وسیله نگهداری میشوند که در بلند مدت مورد نیاز هستند. پس لازم است تا کیفیت آن بالا باشد و در دراز مدت بتواند از مدارک و اطلاعات کاغذی شما محافظت کند.

اما مشخصات یک زونکن باکیفیت چیست؟

زونکن ها از جلد محکم و مقوایی یا پلاستیکی ساخته میشود. مقواها از نوع بازیافتی نیستند و کاملا محکم می باشن. جلد آنها در برابر رطوبت و نم و فشار کاملا مقاوم است. پس میتوانید برای انواع بایگانی از آن استفاده کنید.

همچنین زونکن دارای حلقه فلزی محکمی است که به تعداد زیادی کاغذ را بدون تاخوردن در کنار هم نگه میدارد. قفل ها از فلز آلومینیوم مرغوب هستند و در اثر باز و بسته شدن زیاد کمترین آسیبی به آنها وارد نمیشود.

روی جلد برخی از انواع زونکن اداری شیاری وجود دارد که قفل و جلد را به هم محکم میکند. به این شیارها تیگل گفته میشود. زونکن تیگل دار بهترین نوع از زاین وسیله برای استفاده در ادارت و سازمان ها می باشد.

روی جلد آنها با سلفون پوشانده میشود تا هر گونه خط و خشی روی آن نیافتد. مهم است که جنس جلد محکم باشد و بتواند از مدارک شما مراقبت کند.

علاوه بر این ها یک زونکن خوب و باکیفیت را باید از تولید کننده معتبر خریداری کنید تا از دوام آن مطمئن باشید. سابقه و مهارت تولید کنندگان میتواند ضامن کیفیت و دوام آن باشد تا بتوانید سالها از این وسیله برای بایگانی خود استفاده کنید.

خرید زونکن اداری باکیفیت - زونکن اداری

امکانات انواع زونکن

برای استفاده در ادارات و سازمان ها انواع مختلفی از این وسیله را میتوانید تهیه کنید. خرید زونکن اداری باکیفیت لازمه کار بایگانی است تا دسترسی به مدارک و اسناد برای شما آسان بشود.

برخی از ازونکن ها دارای جلد کتان هستند و در حقیقت روکش کتان، روی مقوا کشیده شده است. این مدل زیبا و چشم نواز است و میتواند تنوع خوبی را برای بایگانی شما ایجاد کند.

زونکن را میتوانید در انواع رنگ و طرح خریداری کنید. تنوع رنگی این وسیله میتواند یکی از ابزار شما برای دسته بندی باشد. مثلا زونکن های قرمز را برای بایگانی قبوض استفاده کنید و زونکن های سبز را برای پروژه های جدید مورد استفاده قرار دهید. علاوه بر این روی جلد آنها محلی برای تعبیه برچسب یا لیبل در نظر گرفته شده است. این امکان کار شما را برای دسته بندی و بعدا دسترسی به مدارک آسان میکند.

میتوانید انواع این محصول را بر اساس نیاز سازمان خود تهیه و استفاده کنید. برای طبقه بندی مدارک داخل زونکن نیز از دیوایدرها و یا کاور پلاستیکی استفاده کنید. برای قرار دادن کاغذ داخل زونکن شما نیاز به پانچ کردن دارید. اگر میخواهید کاغذ را بدون پانچ شدن بایگانی کنید، کاور ها گزینه خوبی هستند. همچنین که دسترسی و دسته بندی را برای شما آسان تر میکنند.

برای شرکت ها و فروشگاه های امکان جایگزینی زونکن به عنوان کاتالوگ وجود دارد. به این ترتیب میتوانید کاغذهای معرفی محصول یا خدمات را به همراه رزومه مرتب و چاپ شده، داخل آن قرار دهید. سپس اقدام به چاپ زونکن سفارشی کنید. مدل سفارشی این محصول بر خلاف کاتالوگ های قطور و سنگین حمل اسانی دارد. همچنین که جلد آن قابل چاپ می باشد.

مطالب پیشنهادی برای مطالعه بیشتر:

کاربردهای زونکن
دسته بندی اسناد با زونکن
راه های استفاده از زونکن برای دسته بندی مدارک

خرید زونکن اداری باکیفیت - خرید زونکن

مصارف زونکن اداری

بر خلاف تصور عموم مردم، این وسیله تنها برای بایگانی مورد استفاده قرار نمیگیرند. میتوانید با خرید زونکن اداری باکیفیت نیازهای زیادی را از سازمان خود برطرف کنید. به طور مثال بسیاری از سازمان ها و ادارات برای شرکت در مناقصه نیاز به ارسال مدارک و رزومه خود دارند.

این سازمان ها میتوانند با یک دسته بندی مرتب، مدارک را داخل آن قرار داده و مدارک را برای شرکت در مناقصه ارسال کنند. ظرفیت بالای این ابزار بایگانی برای نگهداری کاغذ و امکان دسترسی آسان به مدارک و ورق زدن اوراق، مزایایی است که آن را را در این مورد کاربردی کرده است.

علاوه بر این ها این وسیله را میتوانید در دست دانشجویان و دانش آموزان نیز ببینید. زونکن ها در اندازه های باریک تر میتوانند جایگزین کلاسور و پوشه بشوند. پس محل خوبی برای نگهداری تکالیف و جزوه ها می باشند.

همچنین میتوانید از جامجله ای برای نگهداری کاتالوگ و بروشور و لوازم التحریر استفاده کنید. زونکن ها با این مزایا و ویژگی ها سالها است که در هر محلی مورد استفاده هستند و بسیار پرطرفدار می باشند.

شما میتوانید از تنوع رنگی و مدل های مختلف این وسیله برای بایگانی خود استفاده کنید. این کار دسته بندی مدارک را آسان تر میکند و به شما برای دسترسی آسان تر کمک زیادی خواهد کرد.

خرید زونکن اداری باکیفیت - خرید زونکن - زونکن تک تحریر
زونکن باکیفیت را از ما بخواهید!

انواع این محصول را بر اساس نیاز خود میتوانید به صورت عمده خریداری کنید. خرید عمده زونکن به صرفه جویی در هزینه ها کمک میکند. همچنین نیاز شما را برای بلند مدت تامین خواهد کرد.

برای خرید بهتر است حتما به تولید کننده معتبر مراجعه کنید تا از دوام و استحکام این وسیله مطمئن باشید. از دیرباز استفاده از زونکن ها مرسوم بوده است و نیازهای زیادی را برطرف نموده است.

شرکت تک تحریر باسابقه و مجرب در زمینه تولید انواع زونکن آماده است تا نیاز اداره و شرکت شما را برای بایگانی تامین نماید. برای تماس و سفارش محصول از طریق لینک های موجود در صفحه اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 

محصول اضافه شد!
محصول در لیست علاقمندی ها موجود است!
باز کردن چت
به مشاوره نیاز دارید؟
سلام خوش آمدید.
در مورد سفارش محصولات ما هر سوالی دارید همکاران ما در واتس اپ پاسخگوی شما هستند.