مزایای زونکن اداری

Home » مقالات » مزایای زونکن اداری
مزایای زونکن اداری

مزایای زونکن اداری

مزایای زونکن اداری در چیست؟

مزایای زونکن اداری را می توانید در این مقاله بخوانید و با مزایای آن آشنا بشوید. اگر قصد خرید زونکن را پیدا کرده اید و کاربردها و مزیت های زونکن باخبر نیستید با خواندن این مقاله می توانید به آن پی ببرید و یک خرید مناسب برای خود داشته باشید.

کمی به گذشته می رویم یعنی قبل از تولید زونکن ! در گذشته اگر یادتان باشد برای بایگانی کردن اسناد و مدارک از پوشه های کاغذی استفاده می شود اما خب این پوشه های کاغذی دوام بالایی نداشتند و هر زمان انتظار می رفت این پوشه ها له یا پاره بشوند. خب این اصلا به صرفه نبود و مشکلات زیادی را برای بایگانی کردن اسناد و مدارک از بین بروند.

قطعا این به ضرر سازمان یا اداره می باشد هر چه مدارک در جای ناامن تری باشد مشکلات بیشتری برای سازمان پیش خواهد آمد. در دوره ای شاهد این بودیم که پوشه های کاغذی کارایی خود را از دست دانند اما چطور؟ با تولید زونکن! وقتی زونکن تولید شد بخش بایگانی تغییرات زیادی را به خود دید.

برای مثال دیگر از آن ظاهر خسته کننده بایگانی خبری نبود. نظم و ترتیبی که اوراق به کمک زونکن پیدا کرد چیزی فراتر از ذهن بود چون اگر به بخش بایگانی رفته باشید همیشه شلوغ و پر از کاغذ می باشد اما با زونکن این مشکل هم برطرف شد!

مزایای زونکن اداری - شرکت تک تحریر

سهولت دسترسی به اسناد و مدارک با خرید زونکن

گاهی اوقات انقدر برگه های مشابه در بخش بایگانی وجود دارد که وقتی از کارمند بخش بایگانی برگه ای را می خواهید باید آنقدر به دنبال برگه برگردد که تا شاید آن را پیدا کند در صورتی که شما وقت زیادی ندارید و برگه را خیلی زود می خواهید.

کارمند بایگانی از شما چند ساعتی وقت می خواهد تا به دنبال برگه بگردد و آن را پیدا کنند این باعث عصبانیت شما می شود باید به او حق بدهید تعداد برگه ها زیاد است و پیدا کردن یک برگه میان چندن برگه سخت و زمان بر! البته از این مورد نمی توان گذشت که با خرید زونکن می توان این مشکل را برطرف کرد.

وقتی شما برای بایگانی خود از زونکن استفاده کنید مطمئنا پیدا کرد برگه ها کار آسانی می باشد. وقتی زونکن داشته باشید به راحتی با توجه به اطلاعاتی که در اختیار شما قرار داده اند می توانید از طریق تاریخ به سراغ زونکن موردنظر بروید و برگه را پیدا کنید.

شما به راحتی می توانید تا 600 برگه را بدون هرگونه مشکلی در داخل زونکن خود قرار دهید. با وجود زونکن کار شما سرعت بیشتری پیدا خواهد کرد و این بهترین اتفاقی است که برای کار شما پیش می آید.

مزایای زونکن اداری - زونکن تک تحریر

با انواع زونکن آشنا شوید!

چیزی که مهم است بدانید این است که زونکن هم همانند دیگر محصولات دارای انواع مختلفی است و شما می توانید بر اساس نیاز خود خرید زونکن را انجام بدهید.

رونکن در انواع زونکن لبه دار ، زونکن اداری ، زونکن لبه فلزی تولید می شود. همانطور که می دانید زونکن اداری بیشترین کاربرد را در سازمان ها و ادارات داد اما خب خیلی از سازمان ها هستند که از زونکن لبه دار یا لبه فلزی نیز استفاده می کنند. زونکن لبه فلزی همانطور که از نامش پیدا می باشد لبه های آن از فلز ساخته شده است اما دلیل آن چیست؟

احتمالا خودتان بهتر از هر کسی می دانید که وقتی بایگانی اسناد و مدارکی را انجام می دهید امکان دارد سال ها به آن سر نزنید در این مدت امکان دارد زونکن بر اثر فشار و ضربه خراب شود اما باید گفت وقتی زونکن لبه فلزی را خریداری کرده باشید از این نظر مطمئن خواهید بود که اتفاقی برای زونکن شما پیش نمی آید.

اگر قصد خرید عمده زونکن در انواع مختلف را دارید باید بگوییم که شما بهترین کار را انجام می دهید زیرا در این صورت قیمت زونکن برای شما کمتر در خواهد آمد و این برای شما به معنی سود بیشتر می باشد.

مزایای زونکن اداری - زونکن

رنگ بندی زونکن اداری

یکی از مزایای زونکن اداری که در این بخش به آن اشاره خواهیم کرد رنگ بندی زونکن می باشد. شاید از خود بپرسید رنگ بندی زونکن در کجا کاربرد دارد.

باید گفت که بخش بایگانی با وجود رنگ های بی روح ظاهر خیلی بدی دارد و باعث خسته شدن کارکنان می شود اما وقتی شما رنگ بندی های متنوع زونکن را خریداری کنید مشکلی از این بابت پیدا نخواهید کرد. زونکن به کمک شما می آید تا ظاهر بایگانی خود را تغییر دهید و از آن لذت بیشتری ببرید.

همچنین به کمک رنگ بندی زونکن این امکان برای شما فراهم می شود که دسته بندی را انجام بدهید. یعنی برای هر دسته بندی از یک رنگ مشخص استفاده کنید تا دسترسی به اسناد و مدارک برای شما راحت تر بشود.

برای سفارش زونکن اداری همین حالا اقدام کنید!

برای سفارش زونکن اداری می توانید با شرکت تک تحریر در ارتباط باشید. شرکت تک تحریر با فروش زونکن در کیفیت بالا قصد دارد تا رضایت مشتریان خود را به درست بیاورد.

شرکت ما انواع زونکن مانند زونکن اداری ، زونکن لبه فلزی ، زونکن فلزی و… را تولید می کند. شما هم می توانید به کمک زونکن به بایگانی خود نظم و ترتیب بدهید.

برای سفارش زونکن بر روی لینک زیر کلیک کنید و همین حالا با ما ارتباط برقرار کنید کارشناسان ما منتظر تماس شما هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 

محصول اضافه شد!
محصول در لیست علاقمندی ها موجود است!
باز کردن چت
به مشاوره نیاز دارید؟
سلام خوش آمدید.
در مورد سفارش محصولات ما هر سوالی دارید همکاران ما در واتس اپ پاسخگوی شما هستند.