زونکن لبه فلزی

زونکن لبه فلزی

خرید زونکن لبه فلزی در بندرعباس به شما کمک می کند تا بتوانید به اسناد و مدارک و همچنین برگه های خود نظم و ترتیب خاصی بدهید. زونکن در واقع یک نوع پوشه یا پرونده ی بسیار محکم و بزرگ می باشد که در جنس های مختلفی تولید می شود.

تصوری که همه ی افراد از زونکن دارند این است که زونکن تنها برای بایگانی شرکت ها و سازمان ها مورد استفاده قرار می گیرد اما این تصور اشتباه می باشد زیرا هر فردی به زونکن نیاز دارد می پرسید چرا؟

شما در منزل خود آلبوم عکس دارید به نظر شما چند عکس درون یک آلبوم قرار می گیرد؟ باید چند آلبوم داشته باشید تا بتوانید عکس های خود را درون آن ها قرار دهید؟ وقتی می توان به کمک زونکن لبه فلزی تمام عکس ها را در یک جا جمع کرد چرا فضا اشغال می کنید؟ عکس های خود را درون کاورهای پانچ شده قرار دهید و داخل زونکن خود قرار دهید.

زونکن لبه فلزی - تک تحریر

جنس زونکن لبه فلزی

مواد سازنده هر محصولی بر روی کیفیت آن تاثیرگذار می باشد. برای این که بتوانید بهترین زونکن لبه فلزی را داشته باشید باید به مواد سازنده آن توجه داشته باشید. همه زونکن را به عنوان یک ابزار در بایگانی می شناسند.

وقتی از بایگانی حرف می زنیم یعنی شما لوازم خود را در جایی قرار دهید و تا مدت ها به آن ها کاری نداشته باشید پس باید زونکنی که استفاده می کنید از کیفیت بالایی برخوردار باشد. زونکن در جنس های مختلف مانند مقوایی، پلاستیکی، چوبی، چرمی و… تولید می شود که البته شما می توانید بر اساس نیاز خود سفارش دهید.

محبوب ترین جنس های زونکن مقوایی و پلاستیکی می باشد اما بخواهیم این دو جنس را با یک دیگر مقایسه کنیم زونکن پلاستیکی در برابر رطوبت و له شن بسیار مقاوم می باشد. اما زونکن مقوایی با آن که از مقوای با کیفیت می باشد اما بهتر است در مکان های مرطوب از آن استفاده نشود.

چاپ تبلیغات بر روی بدنه ی زونکن لبه فلزی

یکی از دلایلی که باعث می شود شما خرید زونکن را انجام بدهید تبلیغات است. اگر به دنبال تبلیغات برای سازمان یا اداره ی خود رفته باشید با هزینه ی بالای تبلیغات رو به شده اید و می دانید هزینه تا چه حد بالا می باشد. با تبلیغات بر روی زونکن لبه فلزی می توانید هزینه های خود را تا حد زیادی کاهش بدهید.

البته تبلیغات بر روی زونکن لبه دار مقوایی انجام می شود! جنس مقوایی که برای زونکن به کار می رود از کیفیت بالایی برخوردار می باشد. مقوای استفاده در زونکن لمینت شده یا چند لایه می باشد و رویه داخلی آن از آستر می باشد.

البته زونکن شما می تواند بدون روکش یا با روکش باشد اما پیشنهاد ما به شما زونکن روکش دار می باشد زیر در این صورت زونکن شما با برخورد به جایی امکان ندارد بدنه اش خراش ببیند.

محصولات تک تحریر

محصول اضافه شد!
محصول در لیست علاقمندی ها موجود است!
باز کردن چت
به مشاوره نیاز دارید؟
سلام خوش آمدید.
در مورد سفارش محصولات ما هر سوالی دارید همکاران ما در واتس اپ پاسخگوی شما هستند.