ویژگی های بهترین زونکن اداری

Home » مقالات » ویژگی های بهترین زونکن اداری
ویژگی های بهترین زونکن اداری

زونکن یکی از مهمترین لوازم اداری است که در انواع مختلف مورد استفاده قرار میگیرد. امروزه افراد استفاده های مختلفی از این وسیله برای بایگانی مدارک و اسناد مهم خود مینمایند. از این جهت به دنبال ویژگی های بهترین زونکن اداری هستند تا خرید با کیفیت و مناسبی داشته باشند.

زونکن ها ویژگی های متفاوتی و مزیت های زیادی نسبت به انواع وسیله های دیگر بایگانی دارا هستند. اما معمولا همه انها جنسی محکم و جلدی مقاوم دارند تا بتوان برگه ها را با خیال آسوده داخل زونکن نگهداری کرد.

باتوجه به نیاز مصرف کننده عطف زونکن متفاوت انتخاب میشود. عطف زونکن تعیین کننده تعداد برگه هایی است که میتوانید در آن قرار دهید. از این جهت باید ارتفاع زونکن مناسب با بایگانی شما باشد.

از  دیگر ویژگی های بهترین زونکن اداری صحافی آن است. صحافی زونکن ها موجب شده تا بتوان آنرا به آسانی باز و بسته کرد. پس میتوان برگه های جدید را راحت تر به داخل زونکن اضافه کرد یا از آن برداشت. همچنین ورق زدن صفحات در زونکن بسیار آسان است.

جنس جلد زونکن معمولا از مقوا یا پلاستیک محکم است و هرکدام از این مواد ویژگی های خاص خود را دارد. میتوانید با توجه به نیاز سازمان و اداره جلد مناسب برای زونکن را انتخاب کنید. زونکن با جلد محکم میتواند از برگه ها و اوراق شما تا مدت ها نگهداری کند.

حلقه های زونکن در ارتباط با تشخیص ویژگی های بهترین زونکن اداری نقش مهمی دارند. حلقه ها معمولا به وسیله قفل باز و بست میشوند. نکته مهم درباره حلقه های زونکن تعداد و جنس آنها است. جنس حلقه زونکن معمولا از فلز است و تعداد آن میتواند سوراخ های روی برگه را در زمان پانچ تعیین کند.

مطالب بیشتر برای مطالعه :

خرید عمده زونکن اداری

ضرورت بایگانی با انواع زونکن

خرید عمده زونکن شرکت تک تحریر

کاربرد مختلف زونکن برای بایگانی ها

زونکن ها سالهاست که در همه جا برای بایگانی و نگهداری کاغذها استفاده میشوند. از ادارات گرفته تا خانه ها میتوانند از این وسیله برای نگهداری انواع مدارک و اوراق استفاده کنند. در خانه میتوان قبض ها، رسیدها و حتی نقاشی بچه ها و … را داخل زونکن نگهداری کرد.

دانش آموزان و دانشجویان میتوانند برگه های امتحانی و جزوات خود را داخل زونکن بگذارند. این مزیت از ویژگی های بهترین زونکن اداری است که میتواند همه جا حضور داشته باشد و استفاده شود. وقتی پای حجم زیادی از اوراق در میان است کاربردهای مختلفی برای زونکن وجود خواهد داشت.

روش های مختلفی برای نگهداری اوراق وجود دارد. یکی از پرکاربردترین این روش ها همین استفاده از زونکن است که کار شما را آسان میکند. البته زونکن کاربرد دیگری هم میتواند داشته باشد و ان استفاده به عنوان یک ابزار تبلیغاتی است.

زونکن تبلیغاتی معمولا برای معرفی یک کالا یا محصول در نمایشگاه یا همایش به کار میرود. برخی از انواع زونکن ها با هدف تبلیغات طراحی و چاپ میشوند که میتوانند جایگزین کاتالوگ های قطور باشند.

امروزه چاپ انواع زونکن به ویژه زونکن تبلیغاتی برای سمینارها و همایش ها بسیار باب شده. برگزارکنندگان این قبیل مراسم میتوانند روی زونکن اقدام به چاپ لوگو و نام سازمانی خود بنمایند. داخل زونکن میتوان انواع ابزار تبلیغاتی مانند سی دی، بروشور، کاغذ یادداشت و … را قرار داد.

زونکن تبلیغاتی در زمان برگزاری همایش بسیار به کارتان خواهد آمد. میتوانید به جای کاتالوگ ها از این وسیله حهت معرفی محصول استفاده کنید. همچنین بسیاری سازمانها و ادارات برای شرکت در مزایده یا مناقصه ها مدارک خود را داخل زونکن میگذارند و ارسال میکنند. زونکن حاوی مدارک شناسایی شرکت شما میتواند به آسانی برای سازمانهای دیگر ارسال شود.

مطالب بیشتر برای مطالعه :

بایگانی مرتب با زونکن

زونکن تک تحریر زونکن اداری

بایگانی در زونکن بدون نیاز به پانچ کاغذها

همیشه برای بایگانی کاغذ در زونکن نیاز به پانچ آن ندارید. میتوانید آنها را داخل یک کاور پلاستکی گذاشته و در زونکن بایگانی کنید. قطع این کاورهای پلاستیکی مطابق با اندازه کاغذهای A4 است و از این جهت کار شما را راحت میکنند.

برای کاورها یازده سوراخ وجود دارد که میتوانید به راحتی در هر زونکن انرا قرار دهید. چه زونکن شما دارای دو حلقه باشد و چه دارای چهار حلقه مشکل سوراخ کردن کاغذها با کاور حل خواهد شد.

در سراسر جهان انواع مختلفی از کاور پلاستیکی تولید میشود که هرکدام کاربرد خاصی دارد. اما به طور کلی این کاورها برای نگهداشتن کاغذ A4 و قرار گرفتن در زونکن یا کلاسور طراحی شده اند.

کاورها از پاره شدن و گم شدن کاغذ جلوگیری میکنند و مانع از تا خوردن آنها خواهند شد. کاور پلاستیکی در رنگ ها مختلف و دو نوع شفاف و غیر شفاف موجود است. میتوانید بر اساس نیاز و سلیقه هرکدام از انواع این وسیله را انتخاب کنید.

از ویژگی های بهترین زونکن اداری باید به قابلیت استفاده از کاور برای ان اشاره کرد. این کاورها وزن های مختلفی دارند و در نوع سنگین تر آنها میتوانید مجلات و کاتالوگ ها را نگهداری کنید. این کاورها در هر وزنی داخل زونکن میمانند و مشکلی را ایجاد نخواهند کرد.

تعداد کاغذها برای جادادن در زونکن به 200 عدد هم میرسد. برای خرید کاور به وزن و جنس آن توجه کنید. با خرید کاورها دیگر نگران سوراخ های نامرتب و یا پاره شدن برگه ها و نامه های اداری نخواهید بود.

ویژگی های بهترین زونکن اداری زونکن تک تحریر

خرید زونکن عمده و با کیفیت 

اگر به دنبال بایگانی یکدست و هماهنگ برای سازمان خود هستید بهترین راه خرید عمده زونکن است. به این ترتیب هم هزینه شما کاهش میابد و هم بایگانی منظمی خواهید داشت. برای خرید زونکن به صورت عمده و با هزینه مقرون به صرفه با همکاران ما در تک تحریر تماس بگیرید. شرکت ما با سالها سابقه در زمینه تولید انواع زونکن لبه فلزی، زونکن فانتزی و زونکن متالیک و … آماده پذیرش سفارش شما مشتریان عزیز می باشد. برای تماس و استعلام قیمت میتوانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

2 Replies to “ویژگی های بهترین زونکن اداری”

  1. خسروانی

    پاسخ دادن

    من همیشه از دیوایدر کاغذی استفاده میکردم ولی الان برای زونکن کاور گرفتم خیلی راضیم

  2. همایون

    پاسخ دادن

    من تو قسمت بایگانی کار می کنم زونکن واقعا کار مارو راه انداخته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 

محصول اضافه شد!
محصول در لیست علاقمندی ها موجود است!
باز کردن چت
به مشاوره نیاز دارید؟
سلام خوش آمدید.
در مورد سفارش محصولات ما هر سوالی دارید همکاران ما در واتس اپ پاسخگوی شما هستند.