نکات مهم برای خرید زونکن

Home » مقالات » نکات مهم برای خرید زونکن
نکات مهم برای خرید زونکن زونکن تک تحریر

بسیاری از مدیران و صاحبان سازمانها برای اقلام اداری خود با سختی ها و دغدغه های زیادی روبه رو هستند. تامین نیازهای ادارات و بایگانی آنها همیشه از مشغولیت ذهنی آنهاست. مهم است که اقلام اداری باکیفیت، ارازن و در زمان مناسب تهیه شوند. یک کارآفرین یا مدیر در عین حال علاوه بر تامین این ضروریات، باید بر اهداف کوتاه مدت و منافع سازمان هم متمرکز باشد.

تامین اقلام اداری کاری زمان بر و پردغدغه است و انرژی زیادی را از شما خواهد گرفت. از مهمترین این ملزومات اداری زونکن ها هستند. خرید زونکن بهترین و آسان ترین راه برای داشتن یک بایگانی منظم و دقیق است. برای دسترسی آسان به مدارک و اسناد، زونکن ها مزایای زیادی را برای شما فراهم میکنند. از نکات مهم برای خرید زونکن باید به قیمت زونکن و کیفیت آن اشاره کرد.

زونکن ها در انواع و ابعاد استاندارد میتوانند برای بایگانی استفاده شوند. زونکن در جنس و رنگ و سایز مختلف قابل سفارش و خرید است و بایگانی شما را تامین خواهد کرد.زونکن ها بایگانی را سازماندهی میکنند و سهولت دسترسی به مدارک را آسان مینمایند.

از این رو  بهتر است برای بایگانی خود به دنبال یک محصول باکیفیت و تضمین شده باشید تا تا برای مدت ها اقلام اداری شما تامین شده باشد.  برای خرید عمده زونکن میتوانید از شرکت تک تحریر اقدام نمایید تا محصولی بادوام و با کیفیت خریداری کنید. برای اطلاع از قیمت زونکن از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

مطالب مرتبط برای مطالعه :

زونکن مدارک حسابداری

بایگانی مرتب با زونکن 

انواع زونکن برای بایگانی اداری

اگر به عنوان مدیر یک مجموعه یا مسئول خرید به دنبال تامین زونکن برای سازمان خود هستید باید نکات مهم برای خرید زونکن را بدانید. خصوصیات و ویژگی های یک زونکن مشخص میکند که شما در کجا و برای چه مواردی میتوانید از این وسیله در بایگانی خود استفاده کنید. زونکن ها براساس جنس و حلقه و مواد به کار رفته برای ساخت انواع مختلفی دارند. جنس بدنه زونکن معمولا از پلی پروپلین است که ماده سبک و محکمی برای ساخت زونکن می باشد. به این ترتیب آرشیو گردن تعداد زیاد کاغذها در زونکن و حمل آن آسان خواهد بود. این ویژگی از نکات مهم برای خرید زونکن است که باید به آن توجه کرد.

ماده مورد استفاده برای ساخت زونکن در عین سبکی، مقاوم نیز هست. برای بایگانی مدارک مهم است که اوراق و اسناد در جایی مطمئن نگهداری شوند و سالم بمانند. زونکن خوب باید در برابر رطوبت و فشار مقاوم باشد و بتواند مدت زمان زیادی از برگه ها محافظت نماید.

نوع پرکابرد زونکن ها به این منظور، زونکن لبه فلزی است. این محصول به مرور و با سایش روی کتابخانه یا میزها از بین نمیرود و از برگه ها به خوبی محافظت خواهد کرد. برای لبه زونکن از تکه سبک و زیبای فلزی استفاده میشود تا از سایش جلد زونکن جلوگیری نماید.

زونکن لبه دار میتواند در رنگ های مختلف بایگانی شما را سازماندهی و مرتب نماید. میتوانید با انتخاب رنگ مناسب و مختلف از جلد زونکن، بر اساس رنگ ها بایگانی خود را منظم نمایید. روی عطف زونکن معمولا جایی برای برچسب وجود دارد اما روی تنوع رنگ آنها هم میتوان برای دسته بندی حساب کرد.

مطالب مرتبط برای مطالعه :

آشنایی با انواع زونکن

خصوصیات بدنه زونکن مناسب برای بایگانی

مواد سازنده بدنه زونکن تاثیر زیادی بر کیفیت این محصول دارد. از جمله نکات مهم برای خرید زونکن همین توجه به جنس بدنه زونکن است. بدنه زونکن میتواند از جنس مقوا، پلاستیک یا چوب باشد اما پرکاربرد ترین انواع زونکن همین زونکن پلاستیکی و مقوایی است. بدنه مقوایی معمولا چند لایه است و روی داخلی آن آستر کشیده میشود. آستر جلد زونکن یا از کاغذ و یا از سلفون می باشد.

مهمترین مزیت زونکن مقوایی امکان چاپ روی جلد آن است. میتوانید نام و لوگو خود را روی زونکن چاپ کنید و بایگانی منحصر به فرد داشته باشید. اکثر سازمانها از این مزیت برای زونکن تبلیغاتی جهت نمایشگاه ها و فروشگاه ها استفاده میکنند. زونکن در این موارد جایگزین خوبی برای کاتالوگ است و عکس ها و توضیحات محصولات را در خود جای میدهد.

سایز زونکن از دیگر نکات مهم برای خرید زونکن است که در اندازه های معمول کاغذ نامه یا قبوض تهیه میشود. زونکن ها معمولا در قطع A4 و A5 هستند تا بتوان از انها برای بایگانی انواع اوراق و مدارک استفاده کرد. برای حفاظت بیشتر از کاغذ معمولا لبه زونکن چند سانت بزرگ تر از اندازه کاغذها در نظر گرفته میشود.

گنجایش زونکن معمولا بین 200 تا 500 برگ کاغذ است. از این حهت عطف زونکن میتواند بین 4.5 تا 7.5 سانت باشد و حجم زیادی کاغذ را در خود جای بدهد. نکته مهم دیگر در زمان خرید زونکن توجه به جنس قفل آن است. قفل زونکن معمولا از فلز استیل یا فلز آبکاری شده است. قفل ها باید محکم باشد و در اثر باز و بست شدن به مرور زمان از بین نرود.

زونکن فانتزی

فروش عمده زونکن را از ما بخواهید!

اگر مدیر یک اداره یا سرپرست بایگانی هستید حتما یکی از دغدغه های شما تامین زونکن برای بایگانی است. از نکات مهم برای خرید زونکن توجه به کیفیت و قیمت آن است. پس بهتر است از یک شرگت معتبر، زونکن تضمین شده و ارزان را خریداری کنید. جهت خرید عمده زونکن با تک تحریر تماس بگیرید و انواع زونکن تیگل دار، زونکن فانتزی و جامجله ای را سفارش دهید.

2 Replies to “نکات مهم برای خرید زونکن”

  1. مهتاب

    پاسخ دادن

    ممنون از مطلبی که گذاشتید جالب بود

  2. شریفی

    پاسخ دادن

    خیلی جنس زونکن مهمه ما بایگانی مون تو زیرزمین هست حتما باید ضد رطوبت باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 

محصول اضافه شد!
محصول در لیست علاقمندی ها موجود است!
باز کردن چت
به مشاوره نیاز دارید؟
سلام خوش آمدید.
در مورد سفارش محصولات ما هر سوالی دارید همکاران ما در واتس اپ پاسخگوی شما هستند.