مزایای خرید عمده زونکن

Home » مقالات » مزایای خرید عمده زونکن
خرید عمده زونکن

خرید عمده زونکن انتخابی عالی برای نظم بخشیدن به بایگانی سازمان ها، ادارات و سایر کسب و کارها می باشد. با توجه به اهمیت بسیار زیاد خرید زونکن و نقش آن در دسترسی آسان به اسناد و مدارک، خرید آن از ملزومات کسب و کارها می باشد. حال سوال این است که خرید عمده زونکن اداری را انجام دهیم یا جزئی؟ به عبارت دیگر، خرید زونکن عمده چه مزایایی نسبت به جزئی آن دارد؟ برای پاسخ به این سوال در ادامه با تک تحریر همراه باشید.

بایگانی ارزان با خرید عمده زونکن

کنترل و مدیریت هزینه ها در تمام انواع فعالیت ها حائز اهمیت است و برای موفقیت لازم است به تک تک آنها توجه ویژه داشت. از هزینه استخدام کارکنان و نیروهای انسانی گرفته تا تبلیغات و حتی بایگانی و خرید لوازم اداری هر یک باید با دقت مدیریت شوند تا با مشکل خاصی مواجه نشد. یکی از مهم ترین مزایای خرید عمده زونکن اداری، کاهش هزینه های بایگانی می باشد. کاملا طبیعی است که قیمت خرید زونکن عمده ارزان تر از خرید جزئی می باشد و این مساله برای تمام خریدهای روزانه نیز وجود دارد.

به عنوان مثال، زونکن A4 گالینگوری تیگل دار با لبه فلزی که از جمله تولیدات تک تحریر می باشد، از نظر قیمت در فروش تک و عمده آن تفاوت زیادی وجود دارد. به عبارت دیگر، برای خرید زونکن ارزان علاوه بر در نظر گرفتن سایر نکات، بهتر است به تیراژ سفارش نیز توجه داشته باشید. هر چه تیراژ بالاتر قطعا قیمت خرید زونکن پاپکو و سایر مدل ها نیز ارزان تر خواهد بود.

خرید زونکن عمده

مطالب پیشنهادی

کامل ترین راهنمای خرید زونکن

صفر تا صد طراحی و تولید زونکن لبه فلزی

نکات مهم در خرید زونکن عمده

همان طور که اشاره کردیم، با خرید کلی زونکن می توان تا حد زیادی در هزینه های لوازم اداری و بایگانی صرفه جویی کرد. اما توجه داشته باشید که تنها عمده بودن سفارش نمی تواند دلیل بر انتخاب مناسب باشد و لازم است نکات مهمی را در حین سفارش آن در نظر داشته باشید که عبارتند از:

دقت در انتخاب مدل زونکن

زونکن ها در ظاهر شاید شباهت زیادی با هم داشته باشند، اما هر یک از انواع مختلف آن ویژگی های خاصی دارد و باید در حین سفارش و خرید زونکن اداری به آن توجه داشت. دقت داشته باشید که در سفارش عمده زونکن با تیراژ 500 عدد، تولیدی های مربوطه به عنوان مثال شرکت تولید زونکن تک تحریر با توجه به تیراژ مورد نظر و مدلی که انتخاب نموده اید فرآیند تولید را انجام می دهد. در نتیجه باید به تمام ویژگی های موجود در زونکن توجه داشت تا بعد از تولید و تحویل سفارش با مشکل خاصی مواجه نگردید. چون تعویض یک یا چند زونکن قابل انجام است، اما سفارش های کلی خیر!

برای درک بهتر این مساله با ذکر مثال پیش میرویم. از دیگر گزینه هایی که در لیست فروش زونکن تک تحریر قرار دارد می توان به زونکن A5 گالینگوری ساده اشاره کرد که از تقاضای زیادی برای ادارات و سازمان ها برخوردار است. از جمله جزئیاتی که برای سفارش خرید عمده زونکن A5 گالینگوری باید به آن توجه داشت، جنس روکش خارجی و داخلی، نوع قفل، ارتفاع و رنگ های آن می باشد.

قیمت خرید عمده زونکن

روکش این زونکن از PVC با طرح کتان بوده و داخل آن لامینه شده می باشد. قفل به کار رفته برای تولید این زونکن فولاد خارجی با طرح شطرنجی می باشد و ارتفاع آن 19 سانتی متر بوده و برای اسناد و مدارک در سایز a5 طراحی شده است. علاوه بر این، برای سهولت برداشتن زونکن از قفسه حلقه انگشتی برای آن در نظر گرفته شده و تنوع رنگ آن 18 رنگ می باشد.

عدم توجه به هر یک از این موارد ممکن است باعث نارضایتی شما از سفارش گردد. در نتیجه پیشنهاد می کنیم تمام جزئیات را در حین سفارش بررسی و با دقت انتخاب نمایید.

سفارش با تیراژ بالا

از دیگر مواردی که قیمت فروش عمده زونکن موثر می باشد، تعداد سفارش است و در ابتدای متن نیز به نقش آن بر کاهش قیمت اشاره شد. در نتیجه، بهتر است برای سفارش های خود در صورت مصرف بالا و گستردگی بایگانی اداره یا سازمان مربوطه، تیراژهای بالا را در نظر بگیرید. با این انتخاب خرید زونکن ارزان را بدست خواهید آورد.

زمان سفارش خرید زونکن عمده

برای سفارشات با تیراژهای خیلی بالا تولیدی ها نیاز به مدت زمان لازم برای آماده کردن سفارش دارند. در برخی از مدل ها که مصرف و تقاضای بازار زیاد می باشد، ممکن است موجود به اندازه کافی باشد و بالافاصله سفارش تحویل داده میشود. اما در سفارش مدل های تبلیغاتی با ویژگی های منحصر به فرد تحویل سفارش زمان بر خواهد بود.

در نتیجه بهتر است زمان آماده سازی سفارش را در نظر بگیرید و در زمان مناسب نسبت به خرید عمده زونکن ارزان اقدام نمایید.

مقایسه قبل از خرید

قیمت خرید زونکن در تولیدی های مختلف با هم متفاوت است و عوامل متعددی در تعیین قیمت زونکن نقش دارد. یکی از بهترین کارها مخصوصا برای کسب و کارها در شهرستان ها، جستجوی اینترنتی و مقایسه نرخ ها و ویژگی های زونکن های ارائه شده توسط برندهای مختلف می باشد.

در عصر حاضر و رشد کسب و کارهای آنلاین و دسترسی آسان به اینترنت شرایطی را فراهم نموده است تا براحتی بتوان به شرکت های تولید کننده در تمام شهرهای کشورمان دسترسی داشته باشیم. بعد از مقایسه و بدون نیاز به حضور فیزیکی می توان نسبت به سفارش محصول مورد نظر اقدام و خرید خوبی را انجام داد.

به عنوان مثال، اگر به دنبال گزینه مناسب با استحکام بالا برای خرید زونکن عمده هستید، زونکن فلزی ساده 75 میلی متر که از دیگر تولیدات تک تحریر می باشد، می تواند گزینه مناسبی باشد. با مقایسه ویژگی های این محصول و همچنین قیمت زونکن فوق با نمونه های مشابه تولید شده در سایر برندها، پی به برتری این مدل خواهید برد. زونکن های فلزی دارای سطح داخلی و خارجی لامینه با روکش سلفون می باشند و قفل های فولادی و حلقه انگشتی در آنها و همچنین ارتفاع 32 سانتی متری و تنوع رنگ از جمله ویژگی های مطلوب آن به شمار می رود. برای سفارش این نوع زونکن می توانید بدون نیاز به مراجعه حضوری، نسبت به سفارش تلفنی اقدام کنید.

خرید زونکن اداری

دقت در انتخاب تولیدی زونکن

لازمه تحویل سفارشاتی که در نوع محصول کاملا حرفه ای و با دقت انجام شده است، مدیریت صحیح و تخصص تولیدی مربوطه در تحویل سفارش می باشد. به عبارت دیگر، لازم است ویژگی هایی مانند سابقه فعالیت، میزان تخصص و اعتبار تولیدی ها را قبل از سفارش مد نظر داشته باشید.

انتخاب تولیدی زونکن در تهران و یا سایر شهرها زمانی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد که قصد خرید عمده زونکن را داشته باشید. چون برای ثبت سفارشات لازم است ابتدا مبلغی را به عنوان پیش پرداخت به تولیدی ارائه دهید و قطعا انتخاب تولیدی زونکن نامعتبر می تواند مشکلات و ضرر مالی زیادی را برایتان به همراه داشته باشد.

فروش عمده زونکن در تهران

تک تحریر به عنوان یکی از شناخته شده ترین مراکز تولید انواع زونکن و کلاسور در تهران می باشد که از سال 1367 تا امروز فعالیت گسترده ای در این حوزه دارد. سابقه فعالیت مناسب و ارائه تنوع بالا در محصولات و همچنین قیمت های کاملا منصفانه از جمله دلایل موفقیت این برند به شمار می روند. برای استعلام قیمت خرید عمده زونکن و سفارش تولید، می توانید از راه های ارتباطی ذکر شده در پایین صفحه استفاده نمایید. همچنین می توانید برای دریافت اطلاعات تماس با تک تحریر بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

One Reply to “مزایای خرید عمده زونکن”

  1. محمد

    پاسخ دادن

    با خرید عمده زونکن قیمت زونکن خیلی پایین میاد اینجور خرید کردن مناسبه واقعا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 

محصول اضافه شد!
محصول در لیست علاقمندی ها موجود است!
باز کردن چت
به مشاوره نیاز دارید؟
سلام خوش آمدید.
در مورد سفارش محصولات ما هر سوالی دارید همکاران ما در واتس اپ پاسخگوی شما هستند.