مزایای خرید زونکن سفارشی

Home » مقالات » مزایای خرید زونکن سفارشی
مزایای خرید زونکن سفارشی
مزایای خرید زونکن سفارشی

مزایای خرید زونکن سفارشی چیست؟

مزایای خرید زونکن سفارشی و تبلیغاتی را ممکن است ندانید ، امروز ما در این مقاله این آگاهی را به شما میدهیم که چرا خرید زونکن سفارشی به نفعتان است ؟ اصلا زونکن سفارشی در کسب و کار شما تاثیری می گذارد؟

همانطور که مطلع هستید زونکن سفارشی به اینگونه است که شما می توانید هر نوع تبلیغاتی که مد نظرتان است را روی زونکن اداری خود به چاپ برسانید. ممکن است تبلیغات شما فقط در حد چاپ لوگو یا نام شرکت باشد این به نفع شما تمام می شود و باعث می شود بین مردم بیشتر دیده شوید مشتریان بیشتری جذب کنید. این میتواند یکی از مزایای خرید زونکن سفارشی محسوب شود. برای اطلاعات بیشتر راجع به مزایای خرید عمده زونکن سفارشی در ادامه با ما همراه باشید.

خرید زونکن سفارشی برای افزایش مشتری

برخی از ادارات و کسب و کارهای مختلف هستند که میخواهند مشتری بیشتری را به خود جذب کنند راه های زیادی را هم امتحان کردن ولی نتیجه ای نگرفتند ولی یک راهی وجود دارد که میتوانید مشتری بیشتری داشته باشید. چاپ تبلیغات روی زونکن و هدیه ی آن به مشتریان باعث خشنودی آنها می شود و همچنین با همراه داشتن زونکن شما در اداره ، دانشگاه ها و محل های پر تردد مثل مترو ، اتوبوس و … باعث جلب توجه می شود و تبلیغات شما بدون آن که شما خبر داشته باشید در بین عموم پخش خواهد شد.

بعد از مدتها نتیجه ی آن را خواهید دید که منجر به افزایش مشتری و درآمد خواهد شد. البته بعضی شرکتها هستند که از زونکن های سفارشی برای کاتالوگ محصولات و خدماتشان استفاده می کنند که این مورد هم می تواند ایده ی خوبی برای تبلیغات و افزایش مشتری باشد.

مطالب پیشنهادی : 

تفاوت زونکن با کلاسور

طراحی و چاپ زونکن تبلیغاتی

مزایای خرید زونکن سفارشی-تک تحریر

با خرید عمده زونکن تبلیغاتی از رقبا جلو بزنید!

همانطور که در متن بالا ذکر کردم بعضی شرکت ها هستند که از زونکن سفارشی به جای کاتالوگ استفاده می کنند که می تواند ایده ی بسیار جالبی باشد هدیه دادن رونکن های تبلیغاتی به شرکتهای رقیب و مشتریان ، مخاطبان دیگر باعث می شود شرکت شما در بین مردم شناخته شود و در زمینه ی جذب مشتری بیشتر و تبلیغات چند قدم جلوتر از رقبا باشید.

برای اینکه زونکن اداری زیباتری و اختصاصی شرکت خود داشته باشید هم می توانید از چاپ تبلیغات روی زونکن بهره مند شوید تا بتوانید زونکن اداری تبلیغاتی خود را داشته باشید.

برای مشاهده ی محصولات تک تحریر می توانید روی دکمه ی زیر کلیک کنید و به صورت آنلاین یا تلفنی زونکن مورد نظرتان را به صورت تکی و عمده سفارش دهید.

تولید زونکن سفارشی چگونه انجام می گیرد؟

همانطور که میدانید زونکن به عنوان وسیله ای برای بایگانی اسناد و مدارم ، فاکتورها ، رزومه ها و… استفاده می گیردد. برخی شرکت ها هستند که رزومه و کاتالوگ ، بروشور های خود را به صورت یک پکیج داخل زونکن قرار داده و به مشتریان ارائه می کنند. برای اینکه تبلیغ موثری در این زمینه هم داشته باشید می توانید به خرید زونکن سفارشی و تبلیغاتی فکر کنید. زونکن تبلیغاتی به شما کمک می کند تا علاوه بر اینکه  کاتالوگ و بروشور های شما دست مشتریان میفتد که میتوانند به افراد دیگر هم نشان دهند تبلیغات روی زونکن هم می تواند مفید واقع شود.

زونکن از یک بخش داخلی یا همان آستر برخوردار است که می توان با چاپ یا بدون چاپ به مشتری طبق درخواست آنها ارائه شود. جهت جلوگیری از خراب شدن لبه های زونکن ، از روکش سلفون استفاده می شود ولی پیشنهاد ما به شما این است که از زونکن لبه فلزی و زونکن لبه دار استفاده کنید تا بتوانید سالهای سال زونکن را مثل روز اولش داشته باشید.

در تولید زونکن اختصاصی و یا ساخت کلاسور به صورت سفارشی برای مشتریان، طراحی پشت و روی جلد به صورت اختصاصی اجرا میگردد. با خرید عمده زونکن سفارشی می توانید بخشی از بایگانی شرکت یا دفتر کارتان را به یک بخش استثنایی و زیبا تبدیل کنید که در آن تمام پوشه ها ، زونکن ها  و ست اداری قرار گرفته و باعث جلب توجه ارباب رجوع خواهد شد.

مطالب پر بازدید : 

سفارش زونکن اختصاصی

زونکن چه کاربردی دارد؟

آشنایی با انواع زونکن

مزایای خرید عمده زونکن سفارشی-تک تحریر

خرید عمده زونکن سفارشی از ما

برای خرید عمده زونکن سفارشی و تکی می توانید با تک تحریر در ارتباط باشید. تک تحریر در زمینه ی فروش زونکن در انواع و اقسام مختلف فعالیت می کند و در این زمینه تجربه ی بالایی دارد که میتوانید با خیال راحت با ما در زمینه خرید عمده زونکن ، خرید زونکن ادارای ، زونکن لبه دار ، زونکن لبه فلزی و … در ارتباط باشید.

برای سفارش زونکن می توانید روی دکمه ی زیر کلیک کنید و بدون اتلاف وقت با تک تحریر تماس بگیرید.

One Reply to “مزایای خرید زونکن سفارشی”

  1. آنید

    پاسخ دادن

    چه کار جالبی زونکن اختصاصی خیلی میتونه به معرفی برند کمک کنه بنظرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 

محصول اضافه شد!
محصول در لیست علاقمندی ها موجود است!
باز کردن چت
به مشاوره نیاز دارید؟
سلام خوش آمدید.
در مورد سفارش محصولات ما هر سوالی دارید همکاران ما در واتس اپ پاسخگوی شما هستند.