لزوم خرید زونکن اداری

Home » مقالات » لزوم خرید زونکن اداری
لزوم خرید زونکن اداری

زونکن ساده ترین و بهترین ابزار برای نظم دادن و مرتب کردن اسناد مهم اداری است. لزوم خرید زونکن اداری از اینرو است گه به برگه های درهم و تعداد زیاد اوراق شما نظم و ترتیب دهد تا دسترسی به آنها آسان باشد. همچنین زونکن با کیفیت و محکم میتواند تا مدت ها از بایگانی شما مراقبت نماید.

یکی از انواع زونکن ها، زونکن نیمه است که دارای عطف 8 سانت می باشد و در ابعاد 29*18 ساخته میشود. اندازه زونکن از کاغذهای معمول مورد استفاده کمی بزرگ تر است تا از آنها مراقبت کند و لبه های کاغذ آسیب نبیند.

گنجایش این نوع زونکن حدود 600 برگه A5 است و از جنس مقوای لمینت شده و مقاوم ساخته میشود. شما با استفاده از این زونکن میتوانید کاغذها را تا زمان زیادی از رطوبت و آسیب حفظ  کنید.

قفل این زونکن از فلز مرغوب و ضد زنگ است که در اثر باز و بست شدن از بین نخواهد رفت. استفاده از قطعات باکیفیت در زونکن عمر این وسیله را زیاد میکند و خرید آنرا توجیه مینماید. تنوع خوبی هم برای طرح و رنگ زونکن اداری موجود است که میتوانید با توجه به سلیقه و نیاز بایگانی خود آنرا انتخاب کنید.

زونکن تیگل دار زونکن تک تحریر

انواع زونکن پرکاربرد 

لزوم خرید زونکن اداری برای صرفه جویی در وقت است تا بتوانید به آسانی آنها را پیدا کنید. در غیر این صورت باید وقت و انرژی زیادی را برای یافتن کاغذها و اوراق و فاکتورها بگذارید و امکان دسته بندی آنها هم دشوار میشود.

زونکن نیمه با روکش متالیک

عطف این زونکن 8 سانت است و تا 600 برگه را در خود جای میدهد. بدنه زونکن از جنس پلاستیکی است که با روکش متالیک پوشانده شده.

مزیت این جنس زونکن این است که قابل شست و شو می باشد و عمر مفید بالایی دارد. در ضمن مواد سازنده جلد خراب نمیشوند و با استفاده از مواد شوینده آسیب نخواهند دید. قفل این زونکن از فلز مرغوب است و در اثر استفاده زیاد هرز یا شکسته نمیشود.

زونکن آویز فانتزی

که با دو جنس جلد متفاوت تولید میشود. یکی با روکش مقوای گالینگور و دیگری پلی پرولین. این زونکن ها دارای عرض 2.5 و 4.5 سانت با ارتفاع 32 و 37 سانت هستند که توسط یک گیره در بالای زونکن امکان نگهداری برگه ها را فراهم میکنند.

مکانیزم این زونکن ها نگه داشتن کاغذها به صورت آویز است و از این جهت در دسته زونکن فانتزی قرار میگیرند. تنوع رنگی برای این زونکن 8 رنگ است و سطح داخلی و خارجی آن لیمنت شده با روکش سلفون می باشد.

شما میتوانید بر اساس نیاز یا سلیقه خودتان اقدام به خرید زونکن نمایید. انواع زونکن ها میتوانند نیازهای متفاوتی را در بایگانی برآورده کنند و از این جهت بسیار وسیله کاربردی و مهمی به شمار می آیند.برای دیدن انواع زونکن تولیدی شرکت تک تحریر میتوانید از طریق لینک زیر وارد فروشگاه شوبد و زونکن خود را انتخاب کنید.

مطالعه مقاله زیر را از دست ندهید :

اطلاعات مربوط به انواع زونکن

تک تحریر زونکن اداری

زونکن ایستاده یا جا مجله ای 

زونکن ایستاده معمولا از جنس مقوایی و ضخیم است و روی میز قرار میگیرد. لزوم خرید زونکن اداری برای ادارات و سازمانها این است که برگه ها از روی میز جمع شوند و هر زمان که نیاز بود بتوان به آسانی آنها را پیدا کرد.

برای پیشگیری از گم شدن یا تاخوردن و پارگی کاغذهای مهم و اسناد در ادارات و سازمانها و مدارس و … معمولا از انوع زونکن به ویژه زونکن ایستاده استفاده میشود. جنس دیگر برای این زونکن از چوب یا پلاستیک است که آنرا در دسته زونکن فانتزی قرار میدهد. اندازه این زونکن مطابق اندازه کاغذها نامه و A4 است که در رنگ های مختلف میتوانید اقدام به خرید آن نمایید.

معمولا برای استفاده در نمایشکاه هم میتوان از رونکن ایستاده بهره برد. میتوانید کاتالوگ یا بروشورهای خود را دورن زونکن قرار دهید تا برای ایفتن آن دچار مشکل نشوید. بایگانی کاغذها در این نوع زونکن نیاز به پانچ ندارد و در نتیجه کاغذ کمترین آسیبی نمیبیند. ظرفیت این نوع زونکن حدود 200 تا 500 برگه است و از پرمصرف ترین انواع زونکن به شمار میرود.

اما تعریف زونکن فانتزی این است که نوعی پوشه بزرگ از جنس مقوا که با استفاده از گیره های فلزی کاغذها را در خود نگهداری میکند. تفاوت این نوع زونکن با زونکن اداری زیاد نیست و تنها در تنوع رنگی آن است.

زونکن سه گوش

ظاهر و ویژگی هایی مانند دیگر انواع زونکن دارد. اما بدون گیره کاغذها را نگه خواهد داشت و میتوانید برای روی میز یا کتابخانه از آن استفاده کنید.

خرید عمده زونکن از تک تحریر

با مطالعه این مقاله به اهمیت لزوم خرید زونکن پی بردیم. اما برای سازمانها و ادارت مهم است که در زمان خرید بتوانند تا جای ممکن صرفه جویی کنند و یک محصول باکیفیت و مرغوب تهیه نمایند. از این جهت بهترین راه خرید عمده زونکن است. شما میتوانید زونکن را در تعداد زیاد و به صورت عمده از شرکت تک تحریر خریداری کنید. سابقه و تجربه ما کیفیت و دوام محصولات را تضمین خواهد کرد. برای اطلاع از شرایط فروش و مشاوره میتوانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

4 Replies to “لزوم خرید زونکن اداری”

  1. مهتاب

    پاسخ دادن

    زونکن اداری واقعا تو بایگانی خیلی پرکاربرد هستش

  2. مرتضی

    پاسخ دادن

    سلام ، قیمت زونکن A4 رو چقدره؟

    1. بی پروا

      پاسخ دادن

      سلام با شماره های داخل سایت تماس بگیرید

  3. سیاوش

    پاسخ دادن

    برای خرید عمده زونکن باید چیکار کنم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 

محصول اضافه شد!
محصول در لیست علاقمندی ها موجود است!
باز کردن چت
به مشاوره نیاز دارید؟
سلام خوش آمدید.
در مورد سفارش محصولات ما هر سوالی دارید همکاران ما در واتس اپ پاسخگوی شما هستند.