تک تحریر؛ تولید و فروش زونکن اداری عمده و جزئی

Home » مقالات » تک تحریر؛ تولید و فروش زونکن اداری عمده و جزئی
فروش زونکن اداری

فروش زونکن اداری به صورت عمده و جزئی یکی از اصلی ترین خدمات ارائه شده توسط تک تحریر می باشد. این مجموعه با توجه به اینکه تولیدکننده انواع کلاسور و زونکن به شمار می رود، در نتیجه امکان فروش زونکن ارزان ترین قیمت فراهم نموده است. در ادامه نگاهی کامل به تنوع محصولات این مجموعه داشته و ویژگی های مهمی که در خرید زونکن حائز اهمیت می باشند را معرفی خواهیم کرد. با تک تحریر همراه باشید.

فروش عمده زونکن اداری

از آنجا که تک تحریر تولید کننده و عرضه کننده انواع زونکن به شمار می رود، در نتیجه ارائه خدماتی همچون فروش عمده زونکن را در راس کارهای خود قرار داده است. در نتیجه سازمان ها، ادارات و کسب و کارهای بزرگ که به خرید عمده زونکن را به منظور کاهش هزینه ها مد نظر دارند، می توانند از خدمات این گروه بهره مند گردند.

با فروش زونکن اداری به صورت عمده می توان تا حد مطلوبی نسبت به کاهش قیمت زونکن کمک کرد و هزینه های بایگانی را کاهش داد. البته لازم به ذکر است که فروش زونکن اداری توسط این گروه به صورت جزئی نیز امکان پذیر بوده و می توان بر حسب نیاز آن را انتخاب نمود.

با فروش عمده زونکن اداری از چند نظر می توان در هزینه ها صرفه جویی کرد که یکی از مهمترین آنها، کاهش هزینه حمل و نقل برای خرید و انتقال زونکن به محل مورد نظر می باشد. با خرید زونکن با حجم زیاد با یکبار خرید می توان تعداد زیادی از انواع زونکن را تهیه و تنها یک مرتبه هزینه حمل و نقل را پرداخت کرد.

مطالب پیشنهادی

مزایای خرید عمده زونکن 

صفر تا صد طراحی و تولید زونکن لبه فلزی

فروش عمده زونکن

تنوع بالا در خرید زونکن

یکی از مهم ترین ویژگی های منحصر به فرد گروه تولیدی تک تحریر، تولید زونکن با تنوع بالا می باشد. این تنوع در محصولات باعث میشوند تا به عنوان مثال برای خرید زونکن ارزان، خرید زونکن لبه فلزی، زونکن پاپکو و غیره حق انتخاب بالایی داشته باشید و بهترین گزینه ها را خریداری کنید. برای پی بردن به تنوع محصولاتی که برای فروش زونکن اداری به صورت عمده و جزئی در این مجموعه تولید و عرضه می گردد، در ادامه چند مورد از آنها را معرفی خواهیم کرد:

زونکن گالینگوری تیگل دار

زونکن گالینگوری تیگل دار تولید شده در این مجموعه در اندازه های A4 و A5 می باشند که ظرفیت آنها با هم متفاوت است. به عنوان مثال، با خرید زونکن A4 گالینگوری تیگل دار 75 میلی متر در واقع زونکنی را دریافت می کنید که سطح خارجی آن با روکش پی وی سی پوشانده شده است و رویه داخلی آنها لامینه می باشد. قفل به کار رفته در این نوع زونکن از نوع فولادی خارجی و شطرنجی می باشد و در 18 رنگ تولید میشود. تنوع بالا در رنگ ها و همچنین حلقه انگشتی و لبه محافظ از جمله ویژگی های مثبت آن می باشد.

زونکن A5 گالینگوری تیگل دار نوع دیگری از زونکن های این گروه می باشد که ویژگی های آن شباهت زیادی با نوع A4 داشته و تنها تفاوت آن در ابعاد است. همان طور که از نام این زونکن مشخص است، با خرید زونکن اداری A5 می توان اسناد و مدارک با سایزهای کوچک و در اندازه های A5 و کوچکتر را در آن نگهداری کرد. برای اسناد با سایز بزرگ بهتر است از سایز A4 را خریداری کنید.

فروش عمده زونکن

زونکن گالینگوری ساده

گروه بعدی که برای فروش زونکن اداری ارزان توسط این گروه تولید می شود، زونکن گالینگوری ساده می باشد. تفاوت این نوع زونکن با مدل های قبل در این است که در ساخت آنها از تیگل استفاده نشده است. به همین خاطر از نظر قیمت در سطح کمتری از نوع تیگل دار قرار دارند. برای خرید زونکن گالینگوری ساده می توانید اندازه های A4 و A5 را انتخاب کنید که کاملا به اندازه اسناد مورد نظرتان بستگی دارد.

یکی از نمونه های بسیار مناسب برای فروش زونکن ارزان،  زونکن A4 گالینگوری ساده 75 میلی متری می باشد که سطح خارجی آن با پی وی سی طرح کتان پوشانده شده و سطح داخلی آن لامینه شده است. قفل این زونکن از نوع فولادی بوده و برای جا به جایی راحت حلقه انگشتی در بدنه آن قرار داده شده است. اگر تنوع رنگ در زمان خرید زونکن برایتان اهمیت دارد، لازم است بدانید که این نوع زونکن در 18 رنگ تولید شده است.

زونکن آویز فانتزی

زونکن آویز فانتزی تولید شده توسط گروه تک تحریر از دیگر مدل های بسیار پرکاربرد و پرفروش می باشد که تنوع رنگ آن 8 رنگ می باشد و دارای ارتفاع 37 سانتی متر است. قفل آنها زونکنی فولادی بوده و حلقه انگشتی و تیگل نیز در ساخت آنها به کار رفته است.

فروش زونکن ارزان

زونکن کامپیوتری A3 گالینگوری

با توجه به نوع کسب و کاری که دارید، در برخی از مواقع ممکن است نیاز باشد تا اسناد و برگه ها با سایز A3 را در بایگانی خود نگهداری کنید. به عنوان مثال در دفترخانه های ثبت اسناد رسمی که اغلب برگه های آنها در سایزهای A3 می باشد. در این شرایط می توانید برای خرید زونکن، نوع کامپیوتری تیگل دار را انتخاب نمایید. این نوع زونکن دارای سطح خروجی با روکش پی وی سی و طرح کتان بوده و ابعاد آن 44 در 32 سانتی متر مربع می باشد. برای تولید زونکن کامپیوتری تنها از دو رنگ سفید و مشکی استفاده شده است. همچنین لازم به ذکر است که برای جا به جایی آسان این نوع زونکن بر روی بدنه آن حلقه انگشتی قرار داده شده است و استحکام آن در سطح بسیار خوبی قرار دارد.

خرید زونکن

فروش زونکن ارزان

تک تحریر از تولید کننده های بسیار با سابقه در تولید انواع زونکن می باشد و به چند دلیل گزینه مناسبی برای فروش عمده زونکن ارزان به شمار می رود. حذف واسطه ها و ارائه مستقیم کالا به مصرف کننده از مهم ترین دلایلی هستند که باعث شده اند تا قیمت زونکن اداری با خرید از این گروه بسیار مناسب و ارزان باشد.

علاوه براین، لازم به ذکر است که تنوع بسیار بالا در زونکن های تولید شده باعث شده اند تا بر اساس میزان بودجه مورد نظر گزینه های مناسبی را انتخاب و خریداری کنید.

فروش زونکن اداری عمده و جزئی در تهران

تک تحریر یکی از بزرگترین مراکز تولید زونکن در تهران می باشد که با فروش عمده سفارشات در سراسر ایران را می پذیرد. توجه داشته باشید که در این سامانه خرید اینترنتی صورت نگرفته و تنها با تماس تلفنی و یا خرید حضوری می توانید برای خرید عمده زونکن اقدام نمایید. به منظور خرید عمده زونکن ارزان در طرح و رنگ های مختلف، کافیست از راه های ارتباطی ذکر شده در پایین صفحه استفاده نمایید. همچنین می توانید برای استعلام قیمت زونکن عمده و جزئی بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 

محصول اضافه شد!
محصول در لیست علاقمندی ها موجود است!
باز کردن چت
به مشاوره نیاز دارید؟
سلام خوش آمدید.
در مورد سفارش محصولات ما هر سوالی دارید همکاران ما در واتس اپ پاسخگوی شما هستند.