صفر تا صد طراحی و تولید زونکن لبه فلزی

Home » مقالات » صفر تا صد طراحی و تولید زونکن لبه فلزی
صفر تا صد طراحی و تولید زونکن لبه فلزی

زونکن لبه فلزی یکی از بهترین و پرطرفدارترین زونکن های موجود در بازار می باشد. این نوع زونکن بخاطر مقاومت بالا و استحکام مناسب در برابر ضربه و استفاده زیاد از آن، کاربرد گسترده ای دارد. در ادامه نگاهی جامع به طراحی و تولید زونکن لبه فلزی خواهیم داشت. علاوه براین، نکاتی را برای خرید زونکن اداری معرفی خواهیم نمود.

چرا تولید زونکن لبه فلزی مهم است؟

یکی از اصلی ترین وسایل مورد نیاز در بایگانی ادارات و شرکت ها، زونکن می باشد که نقش بسیار مهمی در نظم بخشیدن و دسترسی آسان به مدارک و اسناد دارد. با توجه به استفاده بسیار زیاد از زونکن، در نتیجه باید استحکام و مقاومت آن را در حد مطلوبی باشد. به طوریکه در صورت استفاده زیاد و برخورد با لبه های قفسه و سایر بخش ها خراب نشده و شکل و ظاهر خوبی داشته باشد.

خرید زونکن لبه فلزی یکی از بهترین انتخاب ها در این شرایط می باشد. چون استفاده از ورق فلزی در لبه های آن باعث میشود تا در برابر ضربه مقاومت زیادی داشته باشد و عمر آن افزایش پیدا کند. البته لازم به ذکر است که وجود ورق فلزی در لبه های زونکن دلیل بر مناسب بودن آن نیست، بلکه باید ویژگی های دیگری نیز در آن وجود داشته باشد تا همگی در کنار هم بتوانند در نهایت نتیجه خوب و زونکن مقاومی را ایجاد کنند.

 

خرید زونکن لبه دار

ویژگی های مهم در تولید زونکن لبه فلزی

همیشه خرید زونکن ارزان نمی تواند نتیجه خوبی را به همراه داشته باشد. علاوه براین، همیشه خرید زونکن لبه فلزی به معنای زونکن مقاوم نیست. خرید زونکن در شرایطی می تواند نتیجه خوبی به همراه داشته باشید که چند ویژگی مهم در آنها به چشم بخورد که عبارتند از:

جنس بدنه زونکن لبه فلزی

متریال و جنس به کار رفته برای تولید زونکن لبه فلزی از مهم ترین فاکتورهایی می باشد که نه تنها بر کیفیت و طول عمر آن تاثیر دارد، بلکه بر زیبایی ظاهری آنها نیز اثر دارد. به عنوان مثال ممکن است در تولید زونکن اداری بدنه آنها مقوایی باشد و در برخی ممکن است از پلاستیک برای این منظور استفاده شود. انتخاب جنس بدنه نه تنها بر مقاومت و کیفیت تاثیر مستقیم می گذارد، بلکه قیمت خرید زونکن را نیز تحت تاثیر قرار می دهد. در برخی از نمونه های بسیار پرکاربرد ممکن است از روکش چرم و یا چوب برای این منظور استفاده شود که هر یک دارای ویژگی های خاصی هستند و از نظر قیمت نیز با هم تفاوت های زیادی دارند.

برای تولید زونکن لبه دار در مرحله اول باید با توجه به کاربرد آنها متریال های مختلفی را انتخاب نمود. تنوع زیاد در متریال و جنس بدنه زونکن باعث میشود تا مشتری بر اساس بودجه و خواسته های خود حق انتخاب بالایی در انتخاب و خرید زونکن داشته باشد.

زونکن لبه دار

به عنوان مثال، یکی از نمونه زونکن های تولید شده توسط تک تحریر که کاربرد بسیار زیادی داشته و از تقاضای بالایی برخوردار می باشد، زونکن A4 گالینگوری ساده 75 میلی متر A1104 می باشد. در تولید این نوع زونکن سطح خارجی با روکش PVC پوشانده شده است و برای داشتن داخل زیبا سطح آن لامینه شده است. با توجه به اینکه جنس و روکش خارجی این نوع زونکن از PVC می باشد، در نتیجه تنوع رنگ بسیار بالایی برای آن در نظر گرفته شده است. در حال حاضر می توانید برای خرید زونکن گالینگوری اشاره شده 18 رنگ را انتخاب نمایید.

نوع دیگری از نمونه های بسیار زیبا در خط تولید زونکن تک تحریر، زونکن متالیک 75 میلی متر تیگل دار می باشد. با توجه به اینکه سطح خارجی این نوع زونکن لبه دار از PVC ساخته شده است و کاملا متالیک و براق می باشد، در نتیجه زیبایی و جلوه ظاهری بسیار خوبی دارد.

نوع قفل زونکن لبه دار

از دیگر موارد بسیار مهم در تولید و خرید زونکن لبه فلزی می توان به نوع قفل آن اشاره نمود. توجه داشته باشید که قفل های به کار رفته در زونکن ها از تنوع بالایی برخوردار می باشند و با توجه به ظرفیت و نوع کاربردشان باید قفل های مناسبی برای آنها نصب شود. قفل های فولادی یکی از بهترین و مقاوم ترین نوع قفل در این زمینه می باشد که می توانند انتخابتان را بهتر و شایسته تر کنند.

برای درک بهتر مسئله، یکی دیگر از نمونه های بسیار پرطرفدار در خط تولید زونکن تک تحریر را معرفی می کنیم. زونکن کامپیوتری a3 گالینگوری طرح کتان از جمله موارد بسیار خوبی می باشد که بدنه آن کاملا مقاوم است. علاوه براین، قفل به کار رفته در این نوع زونکن فولادی خارجی طرح شطرنجی می باشد. این نوع زونکن بخاطر ابعاد بزرگی که دارد، برای نگهداری اسناد بزرگ انتخاب مناسبی می باشد و از تا خوردن برگه های کاغذ در آنها جلوگیری می کند. این نوع زونکن در حال حاضر با دو رنگ آبی و مشکی تولید می شود.

خرید عمده زونکن

ابعاد زونکن

از دیگر موارد بسیار مهم در تولید زونکن لبه فلزی، ابعاد آنها می باشد. زونکن ها با توجه به سایز کاغذ در ابعاد مختلفی تولید میشوند. به طوریکه برخی از آنها a4 و a5 و برخی a3 می باشند. علاوه بر ابعاد، لازم است به میزان ظرفیت و گنجایش آنها نیز توجه شود. چون برخی از زونکن ها با ظرفیت پایین تولید میشوند و برخی گنجایش تعداد بیشتری برگه را دارند. البته در زمان خرید زونکن توجه داشته باشید که به زونکن با گنجایش های پایین اصطلاحا کلاسور گفته میشود.

تنوع در تولید زونکن لبه دار را می توان در محصولات تک تحریر براحتی مشاهده کرد. به عنوان مثال، زونکن A4 گالینگوری تیگل دار 50 میلی متر , زونکن A5 گالینگوری تیگل دار دو نوع از این محصولات با ابعاد متفاوت می باشند.

خرید زونکن لبه فلزی ارزان

خرید زونکن ارزان یکی از راهکارهای کاهش هزینه های کاری می باشد که برای دست یافتن به آن لازم است فاکتورهای مختلفی را مد نظر داشته باشید. به عنوان مثال، می توان با انتخاب زونکن با جنس بدنه ارزان تر تا حد زیادی در کاهش قیمت خرید کمک کرد. علاوه براین، می توان با بالا بردن تعداد سفارشات و خرید عمده زونکن گام بسیار موثری در جهت خرید ارزان زونکن برداشت.

یکی از مهم ترین راه ها برای خرید زونکن ارزان، خرید مستقیم از تولید کننده می باشد. خرید از تولید کننده به چند دلیل دارای اهمیت می باشد که اولین و مهم ترین آنها، حذف واسطه ها می باشد. با حذف واسطه ها مخصوصا برای شهرستان می توان قیمت زونکن لبه دار و فلزی را تا حد بسیار زیادی کاهش داد. البته دقت داشته باشید که سفارش تولید زونکن لبه دار را باید به تولیدی های با سابقه داد تا در نهایت کیفیت را فدای ارزان بودن نکنید.

تولید و فروش عمده زونکن در تهران

تیم تک تحریر که در واقع مجموعه ای حرفه ای در حوزه تولید زونکن در تهران می باشد، از سال فعالیت خود را در این زمینه شروع نموده است. بعد از گذشت سالها تجربه و کسب مهارت و دست یافتن به لیست بسیار متنوعی از انواع زونکن های اداری و فلزی و فانتزی، این تیم به عنوان یکی از بهترین تولیدی در این زمینه به شمار می رود. برای استعلام قیمت زونکن پاپکو ، زونکن لبه فلزی و غیره می توانید از راه های ارتباطی پایین صفحه استفاده نمایید. همچنین می توانید با کلیک روی دکمه زیر اطلاعات تماس با تک تحریر را دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 

محصول اضافه شد!
محصول در لیست علاقمندی ها موجود است!
باز کردن چت
به مشاوره نیاز دارید؟
سلام خوش آمدید.
در مورد سفارش محصولات ما هر سوالی دارید همکاران ما در واتس اپ پاسخگوی شما هستند.