سفارش زونکن اختصاصی

Home » مقالات » سفارش زونکن اختصاصی
تک تحریر چاپ زونکن سفارشی زونکن لبه دار خرید عمده زونکن

سفارش زونکن اختصاصی

تولید و سفارش زونکن اختصاصی معمولا به جای کاتالوگ در سایزهای سفارشی . متناسب با نیاز مشتری انجام میگیرد. ممکن است شما برای معرفی محصول نیاز به حجم بیشتری از کاغذ برای معرفی محصولات داشته باشید. چاپ و سفارش زونکن اختصاصی میتواند نقش مهمی در معرفی محصولات یا کسب و کار شما ایفا کند.

در گذشت هاستفاده از زونکن و کلاسور تنها برای بایگانی اوراق و اسناد استفاده میشد. بیشتر شرکت ها و ادارت برای نگهداری و بایگانی کردن مدارک، نامه ها، قبوض و سایر اوراق هنوز هم از زونکن ها استفاده میکنند. اما امروزه چاپ و سفارش زونکن اختصاصی تنها برای این منظور انجام نمیگیرد. بلکه سازمان ها تلاش میکنند تا همچون تمرکز بر افزایش کیفیت محصول یا خدمت خود، بر افزایش کیفیت معرفی آن نیز توجه داشته باشند. به این ترتیب به جای کاتالوگ یا فایل پی دی اف محصولات و شرح آنها یا نمونه کارها به صورت فیزیکی، اقدام به چاپ و سفارش زونکن اختصاصی بنمایند.

در حقیقت زونکن سفارشی حجم بیشتری از اطلاعات محصولات و هویت سازمانی شما را در خود جای میدهد. علاوه بر این در شیوه معرفی محصول و شناساندن آن به مشتری متفاوت تر از رقبا عمل خواهد کرد. بسیاری از شرکت ها در جهت برندسازی خود از چاپ و سفارش زونکن اختصاصی بهره میگیرند.

چاپ زونکن اختصاصی برخلاف کاتالوگ این امکان را به شما میدهد تا در صورت حذف یا اضافه نمودن موردی از محصولات خود بتوانید به راحتی تنها با برداشتن چند برگه این کار را انجام دهید. زونکن اختصاصی از این جهت انتخابی هوشمندانه به عنوان جایگزین برای کاتالوگ محسوب میشود.

مطلب پیشنهادی : زونکن چه کاربردی دارد؟

تک تحریر چاپ زونکن سفارشی زونکن لبه دار خرید عمده زونکن اداری

نکات مهم در چاپ زونکن اختصاصی

در مواردی ممکن است شما نیاز به چاپ و سفارش چاپ اختصاصی داشته باشید. زونکن ها و کلاسورها در موارد زیادی با هم شباهت دارند. تفاوت زونکن ها اما در کیفیت چاپ و مواد استفاده شده برای ساخت، پوشش و آستر کلاسور ها می باشد. همچنین جنس مقوای مورد استفاده در زونکن نیز بسیار مهم است. برخی تولیدکنندگان برای داخل جلد کلاسور از مقوای بازیافتی استفاده میکنند. ممکن است این نوع مقوا کیفیت خوبی نداشته باشد. در این صورت کلاسور یا زونکن خیلی زود فرسوده و خراب میشود. بهتر این است که برای چاپ زونکن اختصاصی از مقوای مرغوب استفاده شود.

در تولید زونکن اختصاصی مهم است که مقوای خیلی خشک استفاده نشود. چون به سرعت تاب برمیدارد و کج میشود. همچنین جنس قفل و گیره زونکن نیز باید مرغوب باشد. برای نگهداری کاغذها و در اثر بازو بسته شدن زونکن قفل نباید آسیب ببیند و بعد از مدتی خراب شود.

چاپ زونکن اختصاصی 

چاپ و سفارش زونکن اختصاصی میتواند برای ارائه نمونه کار در اصناف مختلف انجام گیرد. مانند چاپ زونکن برای پرده فورشی ها، تولیدکنندگان پارکت یا موکت و انواع قرنیز و …. به طور کلی هر محصولی که بخواهید به مشتری یا همکاران خود معرفی کنید باید داخل زونکن قرار گیرد. برای این منظور امکان چاپ عکس اختصاصی شما روی زونکن و داخل آن وجود دارد. در حقیقت زونکن اختصاصی تنها برای شما و منحصر به فرد است. شما میتوانید اندازه و ابعاد زونکن ( طول و عرض)، عطف و قفل آنرا به صورت اختصاصی سفارش دهید.

مطلب پیشنهادی : آشنایی با انواع زونکن

تک تحریر چاپ زونکن سفارشی زونکن لبه دار

مزیت چاپ زونکن اختصاصی چیست ؟

زونکن و کلاسور هرجا که نیاز به دسته بندی و بایگانی اوراق وجود داشته باشد کاربرد دارند. از مدرسه و دانشگاه گرفته تا ادارات و فروشگاه ها از زونکن استفاده میکنند. کلاسور همیشه ابتدایی ترین نیاز ما برای مرتب کردن کاغذها است تا در صورت نیاز دسترسی به آنها را راحت تر کند. از جمله آنها میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

– استفاده از زونکن اختصصاصی به جای آلبوم های تبلیغاتی و کاتالوگ ها

– ارسال مدارک سازمان برای شرکت در مناقصه

– استفاده از زونکن برای دسته بندی محصول و استفاده از آن به عنوان وسیله ای برای بازاریابی و تبلیغات

چاپ زونکن اختصاصی انتخابی هوشمندانه برای شما است تا در به روز رسانی آلبوم ها و کاتالوگ های خود سریع تر عمل کنید. ساخت زونکن ها بسیار ساده است و میتوان از طرح و شکل دلخواه برای روی جلد آن استفاده کرد. چاپ طرح و تصویر اختصاصی شما روی جلد زونکن در جلب نظر مشتری بسیار موثر عمل میکند. پس در انتخاب طراحی و رنگ آن دقت کنید.

مطلب پیشنهادی : مزایای خرید عمده زونکن

تک تحریر چاپ زونکن سفارشی خرید عمده زونکن اداری

زونکن اختصاصی خود را از ما بخواهید!

برای سفارش و چاپ زونکن اختصاصی خود با ما تماس بگیرید. تیم تک تحریر مجرب و حرفه ای در امور چاپ انواع زونکن لبه دار و زونکن اداری آماده پذیرش سفارشات شما می باشد. برای خرید عمده زونکن اداری، زونکن فانتزی و کلاسور تبلیغاتی میتوانید نیز در خدمت مشتریان عزیز هستیم . انواع محصولات ما در سایت قابل مشاهده است و برای استعلام قیمت زونکن و سفارش چاپ لینک زیر در دسترس شما قرار گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 

محصول اضافه شد!
محصول در لیست علاقمندی ها موجود است!
باز کردن چت
به مشاوره نیاز دارید؟
سلام خوش آمدید.
در مورد سفارش محصولات ما هر سوالی دارید همکاران ما در واتس اپ پاسخگوی شما هستند.