زونکن چه کاربردی دارد؟

Home » مقالات » زونکن چه کاربردی دارد؟
کاربرد زونکن

زونکن چه کاربردی دارد؟

کاربرد زونکن را ممکن است همه ی شما مخاطبان عزیز بدانید ولی امروز می خواهیم یک توضیح تخصصی تر خدمت شما عرض کنیم هم زونکن را بفهمید که چیست و چه کاربردی دارد ؟ هم اینکه بدانید چرا خرید عمده زونکن بهتر است؟ برای اطلاع از این موضوعات می توانید در ادامه ی مطلب با ما همراه باشید.

تنها کاربرد زونکن بایگانی کردن اسناد و مدارک است و تعداد برگه های که داخل آن قرار میگیرد بیشتر از کلاسور است و به راحتی می توانید هر تعداد برگه ای که خواستید را آرشیو کنید. بنابراین عمده ترین کاربردی که زونکن دارد بایگانی است.

بیشتر چه کسانی برای خرید عمده زونکن اقدام می کنند؟

خرید عمده زونکن می تواند به شما در صرفه جویی هزینه هایتان کمک زیادی بکند. همیشه در هر کسب و کاری افراد دنبال این هستند که هزینه های را به هر طریقی شده کم کنند. با خرید عمده زونکن همیشه خیالتان راحت است که اگر زونکن خواستید همیشه دارید و نیازی نیست دوباره زونکن تهیه کنید.

همانطور که می دانید هر لحظه قیمت همه ی وسایل اداری از جمله زونکن نوسان دارد و تغییر می کند پس بهتر است خرید عمده زونکن انجام دهید و اگر یکی از دوستانتان شکایت از قیمت زونکن داشت شما دیگر نیازی نیست که ناراحت شوید چون به تعداد زیادی خرید زونکن را انجام داده اید پس خیالتان راحت است.

اما بهتر است اداره های دولتی و غیر دولتی ، شرکت ها خصوصی و غیر خصوصی اگر خرید زونکن را انجام می دهید حتما به جنس و کیفیت آن دقت داشته باشند تا ضرر نکنید و به صورت عمده خریداری کنند.  همچنین بهتر است برای خرید زونکن یک موقع مناسبی را انتخاب کنید تا سفارشات شما به موقع حاضر شود .پس موقعی را انتخاب کنید که هر تعداد زونکن خواستید به دستتان برسد.

پیشنهاد مطالعه : آشنایی با انواع زونکن

فروش زونکن اداری

مزایای خرید عمده زونکن

خرید زونکن اداری-تک تحریر

خرید زونکن به صورت آنلاین بهتر است یا حضوری؟

همانطور که می دانید بیشتر خرید ها به صورت آنلاین انجام می شود تا حضوری. یعنی دیگر کسی برای خرید عمده زونکن به لواز تحریری ها مراجعه نمی کند به صورت آنلاین هر تعدادی که بخواهند سفارش می دهند و آن ها سر موقع تحویلشان می دهند.

یکی از مزایایی که خرید آنلاین دارد این است که لازم نیست شما یک مسافتی را برای خرید زونکن طی کنید آن وقت هم از شانستان آن زونکن مد نظرتان را پیدا نکنید. به راحتی می توانید از تک تحریر زونکن مورد نظرتان را با قیمت مناسب خریداری کنید هر تعداد هم که بخواهید می توانید سفارش دهید. اگر هم به صورت عمده خرید زونکن را انجام دهید یک تخفیف جزئی به شما تعلق خواهد گرفت.

عوامل تعیین کننده قیمت زونکن چیست؟

? نوع حلقه زونکن

? تیگل دار بودن یا نبودن زونکن

? شکل زونکن اینکه لبه دار است یا زونکن لبه فلزی است یا خیر؟

? پرچهای نگهدارنده به چه صورت است؟

? مدل زونکن

? جنس روکش زونکن

تمام موارد بالا در قیمت زونکن تاثیر مستقیم می گذارد پس به آن ها دقت کنید تا سرتان کلاه نرود. البته قیمت زونکن بستگی به نیاز شما هم دارد که شما چه مدل بخواهید؟ اگر مدل خاصی یا زونکن سفارشی بخواهید صد در صد قیمت آن متفاوت خواهد بود. زونکن سفارشی یعنی اینکه شما می توانید تبلیغات مورد نظرتان را از جمله لوگوی شرکت ، شماره تماس های شرکت و شعار تبلیغاتی و … رو زونکن مورد نظرتان به چاپ برسانید.

زونکن چه کاربردی دارد؟

خرید عمده زونکن بهتر است یا تکی؟

یکی از مهم ترین مزایای خرید عمده زونکن اداری، کاهش هزینه های بایگانی می باشد. کاملا طبیعی است که قیمت خرید زونکن عمده ارزان تر از خرید جزئی می باشد و این مساله برای تمام خریدهای روزانه نیز وجود دارد.

به عنوان مثال، زونکن فانتزی تیگل دار 75 میلی متر که از جمله تولیدات تک تحریر به حساب می آید ، از نظر قیمت در فروش تک و عمده آن تفاوت زیادی وجود دارد. به عبارت دیگر، برای خرید زونکن ارزان علاوه بر در نظر گرفتن سایر نکات، بهتر است به تیراژ سفارش نیز توجه داشته باشید. هر چه تیراژ بالاتر قطعا قیمت خرید زونکن پاپکو و سایر مدل ها نیز ارزان تر خواهد بود.

پس نتیجه می گیریم که خرید عمده زونکن می توانند برای شرکت ها و سازمان ها دولتی که می خواهند در هزینه هایشان صرفه جویی شود بسیار مفید خواهد بود. خرید تکی زونکن برای شرکت ها و سازمان ها به قول خودمانی هیچ دردی را دوا نمی کند شما می توانید با خرید زونکن عمده سالهای سال زونکن داشته باشید و نیازی به پرداخت هزینه ی دوباره برای خرید زونکن داشته باشید.

مطلب پر بازدید : 

صفر تا صد طراحی و تولید زونکن لبه فلزی

خرید زونکن از ما

برای خرید زونکن اداری ، خرید عمده زونکن ، زونکن لبه فلزی، زونکن لبه دار و… می توانید با ما در ارتباط باشید.

تیم تک تحریر که در واقع مجموعه ای حرفه ای در حوزه فروش زونکن در تهران می باشد، 31 سال فعالیت خود را در این زمینه شروع نموده است. بعد از گذشت سالها تجربه و کسب مهارت و دست یافتن به لیست بسیار متنوعی از انواع زونکن های اداری و فلزی و فانتزی، این تیم به عنوان یکی از بهترین تولیدی در این زمینه به شمار می رود. برای استعلام قیمت زونکن پاپکو ، زونکن لبه فلزی و غیره می توانید با کلیک روی دکمه زیر با ما در ارتباط باشید.

One Reply to “زونکن چه کاربردی دارد؟”

  1. ahmad

    پاسخ دادن

    من از شما زونکن خریدم کیفیت بسیار بالایی داشت قیمت ها هم مناسب بود ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 

محصول اضافه شد!
محصول در لیست علاقمندی ها موجود است!
باز کردن چت
به مشاوره نیاز دارید؟
سلام خوش آمدید.
در مورد سفارش محصولات ما هر سوالی دارید همکاران ما در واتس اپ پاسخگوی شما هستند.