زونکن ایستاده یا جامجله ای چیست؟

Home » مقالات » زونکن ایستاده یا جامجله ای چیست؟
زونکن ایستاده یا جامجله ای چیست؟
زونکن ایستاده یا جامجله ای چیست؟

زونکن ایستاده یا جامجله ای چیست؟

زونکن ایستاده یا جامجله ای سایز A4 وسیله مناسبی برای افرادی است که روی میزکار خود همیشه با انبوه مجله، کاتالوگ، بروشور یا کاغذ مواجه اند. دسترسی به مدارک مورد نیاز یا کاغذهای مهم در میان شلوغی سخت است. برای نظم دادن و کم کردن هزینه در یافتن این مدارک بهترین اره استفاده از ابزاری مانند زونکن یا جامجله ای است.

معمولا در شرکت ها و ادارات یا دانشگاه و آموزشگاه انواع زونکن را دیده اید و با آنها سروکار داشته اید. زونکن ها وسیله مناسبی برای سامان دادن مدارک و اسناد هستند و عضو اصلی یک بایگانی به شمار میروند. اگر شما هم به دنبال نظم بخشیدن و سر و سامان دادن به میز کارتان در محل کار یا منزل هستید خرید زونکن کارتان را آسان خواهد کرد.

میتوانید ببینید که زونکن ایستاده به طور جداگانه یا چسبیده و در کنار هم وسیله خوبی برای بایگانی کردن کاغذها و بروشور ها هستند. حتی میتوانید چسب و قیچی و لوازم بهم ریخته روی میز را در انها قرار دهید. این روش دسترسی به وسیله ها را آسان میکند و از بهم ریختگی آنها جلوگیری میشود.

انواع زونکن ها معمولا جایی را در کمد یا قفسه به خود اختصاص میدهند و جهت بایگانی بلند مدت نیاز است تا کاغذها را به صورت پانچ شده در انها قرار دهید. زونکن ایستاده  اما عموما روی میز قرار میگیرد و با چهار جنس جلد متفاوت عرضه میشود. میتوانید زونکن های ایستاده را در مدل چوبی، فلزی، مقوایی و پلاستیکی تهیه کنید و روی میز خود داشته باشید.

 

زونکن ایستاده زونکن تک تحریر

انواع کاربرد زونکن ایستاده یا جامجله ای

انتخاب زونکن معمولا از روی سلیقه و بر اساس نیاز است اما بین انواع ایستاده آن معمولا سایز A4 و با جنس سلفونی پرطرفدار می باشد. این محصول کارایی زیادی دارد و به طور معمول به عنوان زونکن اداری یا رومیزی در هر جایی میتواند استفاده شود. افرادی هستند که بدون هیچ دسته بندی خاصی اقدام به بایگانی مدارک میکنند. از این جهت خرید زونکن از نوع ایستاده برای آنها بسیار مناسب است.

انواع زونکن ایستاده به دلیل محدودیت در ساخت باید به صورت تک خانه تولید شود و تنها راه استفاده از این محصول هم به صورت تکی یا کنار هم و روی میز است. میتوانید آنها را باگیره بهم بچسبانید تا احتمال افتادن شان کم شود.

جامجله ای سلفونی روکشی از جنس مقوا دارد که انرا محکم و زیبا میکند. ایستایی این زونکن بهتر است و معمولا به عنوان زونکن اداری در سازمانها مورد استفاده قرار میگیرد. مقاومت این محصول در برابر رطوبت بالاست و نمیگذارد که کاغذها و مدارک شما آسیب ببیند. به طور کلی خرید زونکن یا جامجله ای ایستاده برای دسترسی آسان به مدارک است تا دیگر به دنبال کاغذها در میان شلوغی نباشید.

این محصول به شما امکان بایگانی انواع مجله و کاتالوگ را میدهد تا به صورت ایستاده و بدون تاخوردگی آنها را روی میز خود بایگانی کنید. تنوع رنگ برای جلد جامجله ای زیاد است و متناسب با دکور اتاق و سلیقه شما امکان انتخاب زونکن وجود خواهد داشت. اگر تعداد مجله های روی میز خانه یا محل کارتان زیاد است و میخواهید یک بایگانی زیبا داشته باشید از روی رنگ ها این کار را انجام دهید.

مطالب پیشنهادی برای مطالعه بیشتر :

زونکن مهمترین ابزار در بایگانی 

خرید زونکن باکیفیت

زونکن ایستاده یا جامجله ای

مزیت استفاده از زونکن ایستاده 

زونکن ایستاده یا جامجله ای محصول خیلی خوبی برای نظم دادن اوراق روی میز شماست. این وسیله میتواند استفاده روز افزون از کاغذها را برای شما افزایش دهد. انباشت کاغذها میتواند به مرور دسترسی به مدارک را دشوار کند. برای مرتب نگه داشتن و بایگانی اوراق خرید زونکن در انواع مختلف نیاز هر سازمان و شرکتی است.

در راستای بایگانی کردن و دسته بندی اوارق مهم داشتن زونکن اداری مهم است و به نظم کارها کمک میکند. میتوانید از این محصول با ویژگی های منحصر به فرد استفاده کنید و در هرجایی روی میز و قفسه آنرا به آسانی قرار دهید. اگر صاحب یک مطب یا کلینیک هستید میتوانید مجله ها را درون جامجله ای قرار دهید. همچنین در محیط های اداری روزنامه ها یا کتابها را میتوان به آسانی در داخل زونکن ایستاده دسته بندی کرد.

جهت تفکیک هرکدام از زونک ها میتوانید از برچسب یا لیبل استفاده کنید تا محتویات داخل زونکن را فراموش نکنید. لبه های زونکن ایستاده به شکل منحنی طراحی شده اند و امکان اسیب به دست ها در زمان کار با زونکن وجود ندارد. همچنین میتوانید در صورت لزوم به آسانی زونکن ها را تمیز کنید و از بابت سلامت انها خیالتان راحت باشد. جلد زونکن پلاستیکی و مقوایی در برابر رطوبت مقوام است و خراب نخواهد شد.

بدنه زونکن ایستاده پلاستیکی سه سانت ضخامت دارد و با طراحی مشبک و مقاوم وسیله خوب و قابل حملی خواهد بود. عطف این زونکن ها 8 سانت است و تا 700 برگ کاغذ را در خود جای میدهد. همچنین امکان نصب این زونکن روی دیوار به وسیله پیچ و رول پلاک هم امکان پذیر است تا فضای میز را اشغال نکند.

زونکن ایستاده یا جامجله ای چیست؟ تک تحریر

خرید عمده زونکن از تک تحریر 

برای ادارات  و سازمانها بایگانی در زونکن یک امر مهم و ضروری است. همچنین لازم است تا در هزینه ها صرفه جویی شود و در عین حال یک محصول باکیفیت و مرغوب داشته باشید. زونکن تک تحریر با تولید و فروش انواع زونکن فانتزی، زونکن لبه فلزی و زونکن سفارشی و … امکان استفاده شما را از یک محصول حرفه ای و مقاوم فراهم کرده است. میتوانید برای سفارش محصول و تماس با ما از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 

محصول اضافه شد!
محصول در لیست علاقمندی ها موجود است!
باز کردن چت
به مشاوره نیاز دارید؟
سلام خوش آمدید.
در مورد سفارش محصولات ما هر سوالی دارید همکاران ما در واتس اپ پاسخگوی شما هستند.