زونکن اداری و دسته بندی مدارک

Home » مقالات » زونکن اداری و دسته بندی مدارک
خرید زونکن اداری ارزان
خرید زونکن اداری ارزان

دسته بندی مدارک با زونکن

زونکن اداری و دسته بندی مدارک اساسی ترین کاری است که با  زونکن انجام میشود تا دسترسی به آنها را آسان تر نماید. زونکن ها از مقوا یا پلاستیک ساخته میشوند و در داخل آنها حلقه ای وجود دارد که کاغذ را بعد از پانچ شدن داخل خود نگه میدارد.

از ویژگی های یک زونکن خوب این است که دارای لبه فلزی باشد تا ماندگاری بالاتری را برای بایگانی ایجاد کند. اصطلاحا به این نوع زونکن، زونکن لبه فلزی میگویند که وجود فلز مانع از خراب شدن لبه های آن خواهد بود. عمدتا این فلز از جنس استیل است تا در هوای مرطوب ماندگاری زونکن را بالا ببرد.

ویژگی دیگری که زونکن را برای بایگانی شما ماندگار میکند وجود تیگل روی جلد آن است. زونکن تیگل دار به شما این امکان را میدهد تا در زمان بستن از محکم بودن کاغذ در جای خود مطمئن شوید. تیگل مانع از افتادن کاغذ و وارفتن زونکن خواهد شد.

میتوانید بین 200 تا 700 برگ کاغذ را در زونکن اداری جای دهید و این به عطف و اندازه زونکن بستگی خواهد داشت. وظیفه نگهداری کاغذها با قفل فلزی است که معمولا از جنس استیل می باشد. قفل زونکن باید دوام بالایی داشته باشد تا بتواند نیاز شما را برای بایگانی برطرف نماید.

میتوانید برای پیدا کردن آسان مدارک روی زونکن عنوان بایگانی را بچسبانید. روی اکثر زونکن اداری جایی برای گذاشتن لیبل تعبیه شده تا دسترسی به مدارک را برای شما آسان تر نماید. میتوانید همچنین تفکیک و دسته بندی را براساس رنگ جلد زونکن انجام دهید و بایگانی متفاوتی داشته باشید.

زونکن اداری و دسته بندی مدارک زونکن تک تحریر

خرید زونکن اداری مناسب 

زونکن اداری و دسته بندی مدارک نیازمند داشتن ویژگی ها و مشخصاتی است که خرید این محصول را توجیه میکند. بر این اساس برای زونکن یک انگشتی در نظر گرفته میشود تا برداشتن و گذاشتن آنرا داخب قفسه آسان تر نماید.

در زمان خرید زونکن باید به این نکات توجه داشته باشید تا بتوانید کارایی بیشتری از این وسیله انتظار داشته باشید. دوام یک زونکن به دوام متعلقاتی مانند حلقه و قفل وابسته است. ماندگاری و نگه داری کاغذها نیازمند محکم بودن قفل است.

اگر شما هم در محل کار و خانه نیازمند دسته بندی مدارک هستید حتما خرید زونکن را در نظر داشته باشید. این وسیله از ملزومات مهم هر اداره و سازمانی است و میتواند در خانه هم مورد استفاده قرار بگیرد.

زونکن اداری از ملزومات اداری پرکاربرد است و کاغذها را به خوبی سامان خواهد داد. این محصول میتواند از جلد مقوایی یا طلقی برخوردار باشد و خرید آن به جنس جلد وابسته است. زونکن مقوایی خود دو مدل دارد و از مقوای سلفونی یا کتان درست میشود.

زونکن با جلد سلفون را زونکن فانتزی میگویند که میتوانید از آن هم برای نگه داری و بایگانی استفاده کنید. این نوع زونکن از تنوع رنگی خوبی برخوردار است و میتوانید آنرا در محل کار و منزل استفاده کنید.

زونکن فانتزی یک روکش سلفون دارد که حالت براقی را برای جلد زونکن ایجاد میکند. اگر استفاده شما به صورت روزانه باشد لازم است تا زونکن یک گیره محکم با گیره مناسب داشته باشد. متعلقات زونکن همان طور که گفته شد در دوام آن تاثیر مستقیم دارد و باید در زمان خرید توجه زیادی داشته باشید.

زونکن اداری و دسته بندی مدارک زونکن تک تحریر

انواع زونکن فانتزی و اداری 

زونکن اداری سایز مطابق با کاغذهای A4 دارد و برای بایگانی این سایز از کاغذها و مدارک مناسب می باشد. با گذاشتن کاغذها در این زونکن از بهم ریختگی و گم شدن انها جلوگیری خواهد شد و در زمان لازم میتوانید به آسانی به آنها دسترسی داشته باشید.

زونکن اداری مناسب ترین وسیله برای انواع بایگانی اداری در سازمانها است و شما با تهیه آن میتوانید محیط اطراف خود را نظم دهید. به طور مثال اگر بر روی میز یا در کشو مجبور به نگه داری کاغذ و مدرک هستید ممکن است انها گم کنید و یا هربار به دنبال کاغذ مشخصی گشتن وقت زیادی از شما بگیرد.

ما به شما پیشنهاد میکنیم تا زونکن اداری و دسته بندی مدارک را در برنامه خود قرار دهید. به این ترتیب میتوانید یک بایگانی منظم و مرتب داشته باشید. انواع زونکن قابلیت نگه داری انواع مدارک را دارند و میتوانید بر اساس نیاز خود انها را تهیه کنید.

اگر تمایل ندارید تا کاغذ تا شود و یا روی آن را سوراخ کنید به جای پانچ میتوانید از کاور پلاستیکی برای دسته بندی مدارک بهره ببرید. لبه های مقوایی زیرین زونکن اداری با استفاده از نوار استیل پوشانده میشود تا کمترین آسیب را در طول زمان ببیند.

به یاد داشته باشید یک زونکن اداری مناسب باید از مواد اولیه خوب تهیه شده باشد برگه و اسناد داخل آن آسیب نبیند و از بین نرود. اگر استفاده از زونکن برای شما زیاد نیست و در عین حال مدارک نیاز به دسته بندی دارند بهتر است یک زونکن ارازن قیمت تهیه کنید.

زونکن و دسته بندی مدارک

زونکن اداری را از تک تحریر بخواهید !

اگر برای اداره و سازمان خود به دنبال زونکن اداری باکیفیت هستید با شرکت تک تحریر تماس بگیرید. بهترین و بادوام ترین زونکن را از ما بخواهید تا ماندگاری بایگانی خود را تضمین کنید. سابقه و تجربه ما در زمینه تولید انواع زونکن ضامن کیفیت محصولات کا خواهد بود. میتوانید از طریق لینک زیر تماس بگیرید و زونکن مورد نیاز خود را سفارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 

محصول اضافه شد!
محصول در لیست علاقمندی ها موجود است!
باز کردن چت
به مشاوره نیاز دارید؟
سلام خوش آمدید.
در مورد سفارش محصولات ما هر سوالی دارید همکاران ما در واتس اپ پاسخگوی شما هستند.