زونکن اداری به چه کار می آید ؟

Home » مقالات » زونکن اداری به چه کار می آید ؟
زونکن اداری به چه کار می آید ؟
زونکن اداری به چه کار می آید ؟

زونکن اداری به چه کار می آید ؟

زونکن ها میتوانند در جابجایی اسناد و مدارک مناقصه شرکت ها و رزومه آنها هم مورد استفاده قرار میگیرند. زونکن در انواع مختلف جهت امور بایگانی و دسته بندی و نگهداری مدارک مورد استفاده است. اما باید مصارف دیگر آن چیست و زونکن اداری به چه کار می آید ؟

میتوانید بر اساس نیازتان انواع زونکن را انتخاب کنید و از آن استفاده نمایید. زونکن اداری اما پرکاربردترین نوع این محصول است و تقریبا همه ادارات و بایگانی ها از آن استفاده میکنند.

برای برخی سازمان ها نیاز است تا برای شرکت در مناقصات و ارسال رزومه مدارک را داخل زونکن ارسال نمایند. میتوانید روی جلد زونکن اقدام به چاپ نام و لوگوی سازمان کنید و به طور اختصاصی زونکن سفارشی خود را داشته باشید. معمولا به این منظور به سراغ زونکن هایی میرویم که جلد مشمایی و سفید دارند و میتوان بدون نیاز به چاپ، عکسی از کاتالوگ را داخل کاور روی جلد قرار داد.

فروش زونکن

مشخصات کلی زونکن های اداری

از مهمترین خصوصیات زونکن اداری عطف مناسب آن است که حدود 7 سانت می باشد. پس تقریبا بین 200 تا 700 برگه را میتوانید در آن جا دهید. در این محصول شما این امکان را دارید که روی جلد اقدام به چاپ نمایید و این کار زونکن را برای شما ویژه و اختصاصی خواهد کرد.

با داشتن این ویژگی زونکن ها توانسته اند جایگزین خوبی برای کاتالوگ ها باشند. به این ترتیب از چاپ کاتالوگ های قطور راحت میشوید و هزینه شما هم کاهش خواهد یافت. معمولا شرکت ها و تولید کنندگانی که از کاتالوگ استفاده میکنند هر چند وقت یک بار نیاز دارند تا چاپ جدیدی از آن را داشته باشند. زیرا ممکن است محصولی به لیست تولید اضافه شود یا نیاز باشد تغییری در شرح محصول بدهند.

چاپ مجدد کاتالوگ ها هزینه بر و زمان بر است. اما با داشتن زونکن اداری مناسب میتوانید به آسانی محصول جدید و تغییر تازه در شرح آن را پرینت گرفته و داخل زونکن اضافه کنید. دیگر دردسر های پاره شدن یا از بین رفتن جلد هم برای شما وجود ندارد. زیرا جلد مقوایی زونکن ها مجکم است و از دوام بالایی برخودار می باشد.

برای برخی از زونکن ها به جهت افزایش عمر محصول تکه فلزی در لبه ها در نظر گرفته میشود. این زونکن ها به زونکن لبه دار معروف اند و در اثر جابجایی زیاد روی میز و قفسه ها بیشتر دوام می آورند.این ویژگی زونکن را زیباتر و کاربردی تر خواهد کرد و میتوانید زمان بیشتری از آن استفاده کنید.

زونکن اداری خرید زونکن

امکانات زونکن اداری چیست ؟

برای اینکه بدانیم زونکن اداری به چه کار می آید باید ویژگی ها و امکانات ظاهری آنرا بیشتر بررسی کنیم. مهمترین دلیل انتخاب زونکن ها این است که میتوان تعداد زیادی کاغذ را به وسیله آن دسته بندی و بایگانی کرد. اما این تنها کارکرد این محصول نیست.

? لبه های زونکن معمولا قدری از کاغذ های مورد استفاده در ادارات برای قراردادها و نامه ها بلندتر است و این مزیت باعث میشود لبه های کاغذ در امان باشند.

? جلد زونکن ها مقاوم است و در برابر حرارت و رطوبت دوام خوبی دارد پس بایگانی شما هرجای ساختمان باشد کاغذها آسیب نخواهد دید.

? روی جلد زونکن شیاری قرار دارد که بنام تیگل شناخته میشود. زونکن تیگل دارد مدارک را در جای خود محکم میکند و بعد از بسته شدن جلد زونکن ها امکان بازشدن و از هم پاشیدن برای کاغذها وجود نخواهد داشت.

? قفل زونکن از فلز آبدیده است و در اثر باز و بست شدن به مرور زمان آسیب نخواهد دید.

? روی عطف زونکن ها محلی برای چسباندن لیبل یا برچسب در نظر گرفته شده تا دسته بندی و یافتن مدارک آسان تر باشد.

? جلد زونکن ها قابل شست و شو می باشد و میتوانید با دستمال نم دار آنرا تمیز کنید.

? وجود قفل در زونکن ها به شما این امکان را میدهد تا به راحتی کاغذها را ورق بزنید و یا آنها کم و زیاد کنید.

[vc_mad_products type=”” columns=”3″ items=”3″ show=”” title=”از محصولات ما دیدن کنید !” link=”url:https%3A%2F%2Ftaktahrir.com%2Fshop%2F|title:%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87%20||”]

بررسی سایر ویژگی های زونکن اداری

یک زونکن باکیفیت به طور کلی باید وزن مناسبی داشته باشد. زیرا همیشه نیاز است تا آنرا به راحتی بتوان جابجا کرد. در زمان تولید باید استاندارهای لازم را برای آن در نظر داشت تا کار با این محصول آسان تر شود. از این جهت روی عطف زونکن ها معمولا حلقه هایی وجود دارد که به انگشتی معروف هستند. پس به راحتی میتوانید آنها را درون قفسه ها جابجا کنید.

ویژگی دیگر زونکن ها تراکم بالا برای کاغذ ها است. لازم است پیش از تهیه زونکن نیاز تان به این وسیله را بررسی کنید تا بدانید زونکن اداری به چه کار می آید ؟

بایگانی در انواع مختلف وجود دارد و از نامه ها گرفته تا قبوض و قراردادها و فاکتورها باید دسته بندی شوند. پس بهتر است انواع زونکن را بشناسید و از میان انها محصول مورد نیازتان را انتخاب کنید. اندازه و ابعاد زونکن ها متفاوت است و دست شما را برای نظم دادن در بایگانی باز خواهد گذاشت.

باز و بست کردن قفل زونکن ها به آسانی و با یک اهرم انجام میشود. برای برخی از زونکن ها روی عطف در داخل یک اهرم در نظر گرفته شده تا کار شما آسان تر باشد. میتوانید با فشار اهرم حلقه ها را باز کنید و آنها را در جای خود قرار دهید.

زونکن اداری باکیفیت را از ما بخواهید !

اگر نظم و دوام بایگانی برایتان مهم است باید زونکن اداری مناسب و بادام خریداری کنید. شرکت تک تحریر با سالها سابقه در تولید انواع زونکن آماده فروش این محصول و تامین بایگانی شما می باشد. برای خرید و ثبت سفارش از لینک زیر اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 

محصول اضافه شد!
محصول در لیست علاقمندی ها موجود است!
باز کردن چت
به مشاوره نیاز دارید؟
سلام خوش آمدید.
در مورد سفارش محصولات ما هر سوالی دارید همکاران ما در واتس اپ پاسخگوی شما هستند.