راهنمای خرید زونکن با کیفیت برای بایگانی

Home » مقالات » راهنمای خرید زونکن با کیفیت برای بایگانی
راهنمای خرید زونکن با کیفیت
راهنمای خرید زونکن با کیفیت

راهنمای خرید زونکن با کیفیت برای بایگانی

بهتر است به راهنمای خرید زونکن با کیفیت توجه داشته باشید. آیا به نظر شما فرقی می کند که چه زونکنی را بخریم؟ برای خرید زونکن شما معیاری خاصی دارید؟ به نظر شما از کجا بدانیم چه مدل زونکنی مناسب کسب و کار ما می باشد؟ ما این مقاله را به انتخاب خرید یک زونکن خوب و مناسب اختصاص داده ایم تا شما در زمان خرید زونکن با هیچ مشکلی مواجه نشوید. پس ما را تا به آخر این مقاله همراهی کنید و به موارد زیر توجه کنید.

جنس بدنه ی زونکن

همانطور که می دانید مواد اولیه هر محصول بر کیفیت آن محصول تاثیرگذار می باشد. اگر شما از مواد اولیه نامرغوب برای ساخت یک محصول استفاده کنید و آن را به دست مشتری بدهید قطعا مشتری مدت کمی می تواند از محصول شما استفاده کند به همین دلیل شرکت تک تحریر تولید زونکن های خود را با استفاده از مواد سازنده با کیفیت انجام می دهد تا شما بتوانید از زونکن خود سال ها به صورت مداوم استفاده کنید. زونکن ها در جنس های مختلفی تولید می شوند که می توان به جنس های مقوایی، پلاستیکی، چوبی، چرمی اشاره کرد. در این میان زونکن مقوایی و زونکن پلاستیکی از محبوبیت بیشتری برخوردار می باشند.

راهنمای خرید زونکن با کیفیت - خرید زونکن

خرید زونکن مقوایی و زونکن پلاستیکی

بدنه ی زونکن های مقوایی از جنس مقوای لمینت شده می باشد که به اصطلاح به مقوای چند لایه نیز معروف می باشد. رویه ی داخلی زونکن مقوایی از آستر می باشد. زونکن مقوایی برای شما کاربرد تبلیغاتی نیز می تواند داشته باشد چون بر روی جلد و روی آستر آن می توانید چاپ انجام بدهید. اما زونکن های پلاستیکی از جنس نوعی پلاستیک به نام پروپلین(PP) می باشد. این نوع پلاستیک بسیار سبک، بادوام و مقاوم در برابر فشار و ضربه و رطوبت و حرارت می باشد. زونکن مقوایی عموما برای مکان های مرطوب مورد استفاده قرار نمی گیرد و به جای آن از زونکن پلاستیکی استفاده می شود.

طراحی ارگونومیک زونکن

ارگونومیک به معنی طراحی ابزار با در نظرگرفتن عوامل نیروی انسانی! اگر بخواهیم کامل تر به شما بگوییم محیط و لوازم کار باید طوری طراحی شود که سلامت نیروی کار را به خطر نیاندازد. لبه های جلد زونکن امکان دارد زمانی که شما حواستان نیست دست شما را خراش بدهد اما با طراحی ارگونومیک زونکن، لبه های جلد زونکن هیچ آسیبی به دست شما وارد نمی کند.

مطالب پیشنهادی:

دلایل خرید زونکن با کیفیت

زونکن اداری و دسته بندی مدارک

جلوگیری از نابودی اطلاعات با زونکن

راهنمای خرید زونکن با کیفیت - خرید عمده زونکن

سایز و گنجایش زونکن

زونکن های مختلفی که تهیه می کنید دارای ویژگی های متفاوتی نیز می باشد. سایز زونکن یکی از نکات مهم در انتخاب زونکن شما می باشد. منظور از سایز زونکن که بیان کردیم طول و عرض آن می باشد. سایز زونکن ها در اندازه های A4،A3،A5 و… می باشد. گاهی اوقات پیش آمده که اسناد و مدارک زونکن شما بیرون بزند برای این که این مشکل پیش نیاید معمولا طول و عرض زونکن چند سانتی متر بیشتر از سایز استاندارد انجام می شود در این صورت برگه های شما بیرون نخواهد زد.

اما گنجایش زونکن ها را اندازه عطف زونکن شما تعیین می کند. یعنی هر چقدر عطف زونکن شما بیشتر باشد برگه های بیشتری نیز در درون زونکن شما جای می گیرد.

راهنمای خرید زونکن با کیفیت - زونکن اداری

قفل زونکن با کیفیت

یکی از عوامل دیگری که در تعیین کیفیت زونکن شما تاثیرگذار می باشد قفل زونکن می باشد. قفل زونکن شما معمولا از فلز می باشد این فلز ضد زنگ و از مقاومت بالایی برخوردار می باشد و شما می توانید تا سال های از آن استفاده کنید بدون این که اتفاقی برای قفل زونکن بیافتد. قفل زونکن های باکیفیت از جنس استیل یا فلزی نیکل می باشد. اگر قفل زونکن شما در اثر باز و بسته شدن مداوم هرز شود باید بدانید که قفل زونکن شما از کیفیت بالایی برخوردار نمی باشد.

دو سر قفل باید به راحتی باهم چفت بشوند تا بتوانند از اسناد و مدارک شما را نگهداری کنند. در زمان خرید زونکن به قفل آن توجه داشته باشید زیرا هر چقدر قفل زونکن شما نامرغوب تر باشد امکان از بین رفتن اسناد و مدارک شما نیز بالاتر می رود.

در همین رابطه بخوانید:

خرید زونکن به بایگانی

مزیت زونکن اداری برای بایگانی

اهمیت خرید زونکن

راهنمای خرید زونکن با کیفیت - زونکن

خرید عمده زونکن

یکی راهنمایی هایی که می توانیم در زمان خرید زونکن به شما بدهیم خرید عمده زونکن می باشد. شما با خرید عمده زونکن می توانید در هزینه های خود تا حد زیادی صرفه جویی کنید همچنین با خرید عمده زونکن می توانید صاحب چندین زونکن با کیفیت بالا بشوید. تک تک زونکن هایی که خریداری می کنید از کیفیت مناسبی برخوردار می باشند پس با خیال راحت خرید عمده زونکن را انجام بدهید.

سفارش زونکن با کیفیت

راهنمای خرید زونکن با کیفیت را مطالعه کردید اما نکته ای که از اهمیت بالایی برخودار می باشد که زونکن را از چه شرکتی سفارش بدهیم؟ برای داشتن زونکن با کیفیت بالا می توانید با شرکت تک تحریر در تماس باشید و انواع زونکن مناسب کسب و کارتان را سفارش بدهید. شرکت ما انواع زونکن مانند زونکن اداری، زونکن لبه دار، زونکن لبه فلزی را با کیفیت مناسب تولید می کند. برای سفارش زونکن با کیفیت می توانید با ما در ارتباط باشید. برای اطلاعات بیشتر از قیمت زونکن و سفارش زونکن بر روی لینک زیر کلیک کنید و با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 

محصول اضافه شد!
محصول در لیست علاقمندی ها موجود است!
باز کردن چت
به مشاوره نیاز دارید؟
سلام خوش آمدید.
در مورد سفارش محصولات ما هر سوالی دارید همکاران ما در واتس اپ پاسخگوی شما هستند.