خرید عمده زونکن اداری

Home » مقالات » خرید عمده زونکن اداری
خرید عمده زونکن - زونکن تک تحریر
خرید عمده زونکن - زونکن تک تحریر

ضرورت خرید زونکن برای بایگانی 

خرید عمده زونکن اداری برای اغلب سازمانها و ادارات ضروری است. زونکن ها کلاسورهای محکم و قوی هستند که در سازمانها و ادارات برای بایگانی اوراق و اسناد استفاده میشوند. زونکن یک وسیله محکم و مقوایی، چوبی یا فلزی است و در سایزهای مختلف طراحی و تولید میشود. این کلاسورهای بزرگ دارای حلقه و گیره فلزی هستند که برگه ها را در تعداد زیاد در خود جای میدهند و نگه میدارند.

ما در این مقاله قصد داریم پیرامون مزیت زونکن ها و خرید عمده زونکن اداری صحبت کنیم. زونکن ها اولین بار توسط شخصی به نام فردریک زونکن اختراع شدند و بعدها به نام مخترع آن در ایران شهرت یافتند. برخلاف عموم این لغت واژه انگلیسی نیست و و تنها نام فردی آلمانی است که این وسیله را نخستین بار ساخته است.

کاغذها و مدارکی که در زونکن قرار میگیرند باید پانچ شوند. یعنی سوراخ هایی در آنها ایجاد شود که بتواند کاغذ را درون زونکن نگه دارد. برخی اسناد اهمیت زیادی دارند و نمیتوان انها را پانچ کرد. از این جهت میتوان آنها را بدون سوراخ درون کاور یا پوشه پلاستیکی قرار داد.

ظرفیت زونکن ها بین 200 تا 600 برگه است و ارتفاع زونکن براین اساس تغییر میکند. اصطلاحا به آن عطف زونکن گفته میشود که بر اساس نیاز به بایگانی کاغذها تغییر میکند. زونکن میتواند در انواع زونکن نیمه یا زونکن فانتزی و زونکن تبلیغاتی هم تولید شود.

این کلاسورهای بزرگ براساس جنس، ظرفیت، نوع طراحی و حلقه ها با هم متفاوت هستند. این وسیله برای بایگانی اوراق در تعداد زیاد، برای ادارات و سازمانها مورد استفاده قرار میگیرند. کسانیکه با حجم زیادی از برگه و اسناد سروکار دارند از زونکن اداری به این منظور استفاده مینمایند.

مطالب مرتبط برای مطالعه :

زونکن مدارک حسابداری

بایگانی مرتب با زونکن

خرید عمده زونکن اداری

انواع زونکن مناسب بایگانی شما 

زونکن با حلقه دایره ای :

زونکن با حلقه دایره ای بسیار شبیه کلاسور است و همانطور ظریف و باریک می باشد. تعداد کاغذهای قابل بایگانی یا آرشیو در این نوع زونکن کم است و طرح های مناسبی برای دانشجویان و دانش آموزان دارد.

زونکن با حلقه آرکی یا قوسی شکل :

حلقه آرکی برای زونکن های قطور مناسب است تا ورق زدن کاغذ را آسان کند. کاغذها باید به هم چفت شوند و در عین حال بتواند آسان آنها را ورق زد و بین انها مدرکی را پیدا کرد.

زونکن با حلقه نیم دایره یا D شکل :

زونکن با حلقه D شکل میتواند تعداد زیادی کاغذ را بایگانی کند و ورق زدن کاغذها در این کلاسورهم اسان است. بازو بست کردن زونکن و کم و زیاد کردن برگه ها نیز دشوار نخواهد بود.

ویژگی های زونکن برای بایگانی 

روی قسمت عطف اغلب زونکن اداری محلی برای گذاشتن برگه های باریک جهت مشخص کردن عنوان زونکن در نظر گرفته شده است. میتوان با قرار دادن کارت در این قسمت زونکن را در بایگانی متمایز کرد و آنرا راحت تر تشخیص داد. به این ترتیب میتوانید در صورت نیاز پرونده خود را در بایگانی سریعتر پیدا کنید.

علاوه بر این، برچسب روی زونکن باعث ایجاد نظم در بایگانی میشود. شما میتوانید برای بایگانی از رنگ های مختلف زونکن نیز استفاده کنید. دسته بندی های منظم و سازمان دهی شده جلوه زیبایی به بایگانی شما خواهند داد. میتوانید انواع زونکن را در فروشگاه تک تحریر بازدید کنید.

خرید عمده زونکن اداری - زونکن تک تحریر

فواید زونکن لبه دار برای بایگانی

زونکن از پرمصرف ترین تجهیزات بایگانی و لوازم اداری است. این وسیله در اکثر شرکت ها استفاده میشود و معمولا در تعداد زیادی خریداری میشود. خرید عمده زونکن برای بایگانی لازم و ضروری است زیرا باید زونکن ها یک دست و یک شکل باشند.

این وسیله در مدت زمان زیادی باید مورد استفاده قرار بگیرد از این جهت مقاوم و محکم ساخته میشوند. زونکن ها با یک لایه مقوا و روکش گالینگور کتان تهیه میشوند. برای لبه زونکن ها معمولا فلز کوچکی در نظر گرفته میشود تا خراب شدن آنرا به تاخیر بیندازد.  اصطلاحا به این زونکن ها زونکن لبه فلزی گفته میشود.

در پشت زونکن دو سوراخ وجود دارد که به آن جای انگشتی میگویند. بیرون آوردن زونکن از بایگانی با این وسیله راحت است و وزن سنگین آنرا قابل تحمل میکند. معمولا زونکن با بایگانی حجیم کاغذها به سختی جابجا میشوند و این سوراخ ها کار حمل زونکن را راحت میکنند.

زونکن لبه دار عمر بیشتری دارد و برای بایگانی کردن تعداد بالای اوراق و مدارک مناسب تر است. در پشت جلد زونکن دو سوراخ برای بسته شدن قفل روی جلد تعبیه شده تا از بازشدن زونکن جلوگیری کند. به این سوراخ ها تیگل گفته میشود. تیگل در پشت زونکن مانع از بازشدن جلد خواهد شد.

زونکن با کیفیت را از ما بخواهید!

اگر برای بایگانی خود به دنبال زونکن مقاوم و محکم هستید با ما تماس بگیرید. شرکت تک تحریر با سابقه طولانی و درخشان در زمینه تولید انواع زونکن مانند زونکن تبلیغاتی، زونکن گالینگوری و زونکن آویز فانتزی و … آماده فروش زونکن به صورت عمده به شما عزیزان می باشد. برای اطلاع از قیمت و ثبت سفارش خرید از طریق لینک زیر با ما تماس بگیرید.

مطالب مرتبط برای مطالعه :

اطلاعات مربوط به انواع زونکن

آشنایی با انواع زونکن

زونکن لبه دار - زونکن تک تحریر

2 Replies to “خرید عمده زونکن اداری”

  1. شاهمرادی

    پاسخ دادن

    من خرید کردم ازتون در تعداد بالا خیلی راضی بودم ممنون از تک تحریر

  2. مجتبی

    پاسخ دادن

    واقعا زونکن های با کیفیتی تولید می کنید ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 

محصول اضافه شد!
محصول در لیست علاقمندی ها موجود است!
باز کردن چت
به مشاوره نیاز دارید؟
سلام خوش آمدید.
در مورد سفارش محصولات ما هر سوالی دارید همکاران ما در واتس اپ پاسخگوی شما هستند.