خرید زونکن و دسته بندی مدارک

Home » مقالات » خرید زونکن و دسته بندی مدارک
خرید زونکن و دسته بندی مدارک

خرید زونکن و دسته بندی مدارک

خرید زونکن و دسته بندی مدارک به دلیل دارا بودن امکان ثبت اسناد و اطلاعات مهم و ایجاد دسترسی آسان تر جایگاه ویژه ای دارد. سازماندهی پرونده ها و نحوه دسته بندی آنها بزرگترین چالش است و در هر سطحی از سازمان مهم به حساب می آید. مبتدیان به سرعت متوجه میشوند که برای کنترل کاغذ و جلوگیری از هرج و مرج به یک سیستم نیاز است و محققان با تجربه میدانند که برای جلوگیری از اضافه بار اطلاعات و دسترسی آسان روزانه باید همه چیز دسته بندی شده باشد.

همانطور که میدانید برای دسته بندی انواع مدارک به انواع مختلفی از زونکن نیاز است و کیفیت هر کدام از زونکن ها نیاز متفاوتی را برای دسته بندی فراهم میکنند. یکی از دغدغه های بزرگ جهت بایگانی دسترسی آسان تر به مدارک است تا درکوتاه ترین زمان بتوان آنها را پیدا کرد.

تصور کنید شما در یک دانشگاه مشغول تخصیل هستید و و طبق نیاز و درخواست دانشگاه مدارکی را به انها ارائه داده اید. سوابق تحصیلی و مدارک شما در طی سالهای تحصیلی جمع شده اند و تعداد زیادی از افراد هم مانند شما این کار را انجام داده اند. در این جا نقش زونکن اداری نشان داده میشود.

معمولا دانشگاه ها دارای اتاق بزرگی به عنوان بایگانی هستند که یک بخش جدا به آن اختصاص داده میشود. مدارک شما نزد افرادی که مشغول به کار در قسمت اموزش هستند دسته بندی میشود و همه چیز بر اساس سال ورود، ماه و رشته تحصیلی و جنسیت و … باید دشته بندی شده باشد. هر زونکن مخصوص یک دانشجو است و روی آن با شماره ای مشخص شده است. به این ترتیب شما میتوانید حتی پس از سالها هم به مدارک تان با داشتن شماره پرونده دست پیدا کنید.

بایگانی طولانی مدت با زونکن اداری

برای اینکه بتوانید در مدت زمان طولانی مدارک را بایگانی کنید و همیشه به راحتی به ان دسترسی داشته باشید، باید خرید زونکن و دسته بندی مدارک شما از انواع مقاوم ان باشد. اگر به دنبال این هستید که همیشه مدارک را در دسترس داشته باشید و هر روز به سراغ آن بروید، میتوانید از زونکن های ارزان قیمت و با کیفیت پایین تر استفاده کنید. معمولا قفل این زونکن ها و متعلقات انها کیفیت پایین تری دارند و تعداد کمتری کاغذ را نگه داری میکنند.

خرید زونکن و دسته بندی مدارک - زونکن اداری

در ساخت بدنه این زونکن ها از سلفون استفاده شده است و سایز انها مطابق با کاغذ A4 می باشد. مقوای مورد استفاده در جلد چنین زونکنی ضخیم و باکیفیت است و حدود 3 سانت ضخامت دارد. اگر تعداد زیادی کاغذ را درون این زونکن ها نگه داری میکنید میتوانید مطمئن باشید که بهم ریخته یا گم نخواهند شد. شما با استفاده از این محصول میتوانید برای طولانی مدت بایگانی خود را حفظ کنید. استفاده از مقوا در بدنه و جلد زونکن یک ضعف دارد و آن هم اسیب پذیر بودن در برابر رطوبت است. اما این ضعف با کشیدن روکش سلفون از بین میرود و عمر زونکن تضمین میگردد. ویژگی مهم دیگر انها لبه فلزی شان است که باعث میشود عمر و دوام زونکن بیشتر گردد.

این محصول به زونکن لبه دار معروف است و در استفاده طولانی مدت کمترین آسیب را خواهد دید. دوام جلد زونکن ضامن دوام بایگانی شما خواهد بود. روکش سلفون به شما این امکان را میدهد تا بتوانید در زمان مورد نیاز روی آن را به راحتی با دستمال تمیز کنید و لکه های ایجاد شده به آسانی با دستمال مرطوب قابل پاک شدن هستند و کار شما را برای نگه داری از مدارک آسان تر خواهند کرد.

قفل و متعلقات زونکن

در زمان خرید زونکن و دسته بندی مدارک یکی از موارد مهم و مورد توجه جنس قفل زونکن است که باید از فلز باشد. قفل بادوام معمولااز فلز ضد زنگ است تا دوام زونکن و ماندگاری مدارک را تضمین کند. عطف زونکن اداری 7.5 سانت است و معمولا سه قفل درون آن تعبیه شده است.

زونکن ها اداری معمولا به صورت ورقه هایی آماده از مقوا ساخته میشوند و قفل به وسیله پرچ روی ان محکم میگردد. معمولا برداشتن و جابجایی زونکن ها بعد از قرار دادن کاغذ درون انها کمی دشوار است. زیرا وزن انها سنگین میشود. از این جهت برای سهولت جابجایی روی بدنه اننها چند حلقه تعبیه میشود تا برداشتن و گذاشتن کاغذها را آسان تر کند. به این حلقه ها انگشتی هم گفته میشود.

میتوانید از تنوع رنگی زونکن ها برای دسته بندی مدارک استفاده کنید و هر پروژه را با یک رنگ مشخص نمایید. این امکانات و ویژگی ها و نیاز مدیران و کارمندان به بایگانی این محصول را محبوب تر کرده است و باعث شده تا این وسیله در طی سالیان کارکرد خود را از دست ندهد.

 

مطالب پیشنهادی برای مطالعه :

صرفه جویی در زمان با خرید زونکن
زونکن های مختلف برای موضوعات مختلف
زونکن مهمترین جزء بایگانی

خرید زونکن و دسته بندی مدارک - زونکن تک تحریر

خرید عمده زونکن را از ما بخواهید !

اگر به دنبال تضمین دوام بایگانی خود و مدارک تان هستید و همچنین میخواهید تا باکیفیت ترین محصول را از برند معتبر خریداری کنید، شرکت تک تحریر بهترین انواع زونکن را برای شما به ضورت عموه ارائه خواهد داد. این روزها حتی با پیشرفت تکنولوژی نیاز به زونکن در هر فضایی حس میشود. این وسیله همچنان جایگاه خود را حفظ کرده است و از این جهت بهتر است برای خرید و تهیه بهترین جنس از آن به تولید کننده معتب رو با سابقه مراجعه کنید. برای ثبت سفارش و خرید میتوانید از طریق لینک زیر با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 

محصول اضافه شد!
محصول در لیست علاقمندی ها موجود است!
باز کردن چت
به مشاوره نیاز دارید؟
سلام خوش آمدید.
در مورد سفارش محصولات ما هر سوالی دارید همکاران ما در واتس اپ پاسخگوی شما هستند.