خرید زونکن مناسب بایگانی ها

Home » مقالات » خرید زونکن مناسب بایگانی ها
خرید زونکن مناسب بایگانی ها
خرید زونکن مناسب بایگانی ها

خرید زونکن مناسب بایگانی ها

خرید زونکن مناسب بایگانی ها این امکان را به شما میدهد تا بتوانید اسناد و مدارک تان را با سایزهای مختلف در آن بایگانی کنید. با قرار دادن مدارک در زونکن ها از بهم ریختگی و گم شدن آنها جلوگیری میگردد و در عوض دسترسی به آنها آسان تر خواهد بود.

اندازه اغلب زونکن ها مطابق با کاغذهای A4 است و قدی بلندتر از لبه های کاغذ ساخته میشود تا محافظت بهتری را برای بایگانی ایجاد کند. قیمت زونکن بر اساس نوع آن متفاوت است. اما در خرید عمده هزینه برای شما مقرون به صرفه تر خواهد بود. میتوانید به این ترتیب در هزینه های سازمان خود صرفه جویی کنید.

خرید زونکن به شما کمک میکند تا هرچه بهتر محیط اطراف را مدیریت کنید. به طور مثال میز شما دیگر شلوغ و به هم ریخته نخواهد بود. دیگر لازم نیست زمان زیادی به دنبال یک کاغذ باشید. معمولا مشغله کاری زمان ما را برای یافتن مدارک میگیرد. پس با استفاده از یک زونکن مناسب این مشکل را برای همیشه میتوانید حل کنید.

نکات مهم در زمان خرید زونکن

زونکن ویژگی های منحصر به فردی دارد به این دلیل توانسته محبوبیت زیادی پیدا کند. خرید زونکن مناسب بایگانی ها بسیار مهم است زیرا یک زونکن بادوام و مناسب میتواند مدارک را برای مدت زیادی در خود نگه دارد. زونکن مناسب و باکیفیت از مواد اولیه خوب ساخته شده است. در زمان خرید دقت کنید که لبه های زونکن با استفاده از نوار استیل پوشانده شده باشد. زونکن لبه دار دوام بیشتری دارد و در اثر جابجایی کمتر آسیب خواهد دید.

نکته مهم دیگر در مورد زونکن بررسی نیاز و نوع استفاده از آن است. اگر قرار است از این وسیله برای مدت طولانی استفاده کنید بهتر است بهترین و باکیفیت ترین آنرا انتخاب کنید. اما برای استفاده در کوتاه مدت میتوانید یک زونکن ساده با قیمت ارازن تهیه نمایید. نیاز شما به بایگانی در زونکن ها نوع خرید شما را مشخص خواهد کرد.

روی جلد زونکن ها معمولا یک حلقه در نظر گرفته میشود تا برداشتن و گذاشتن زونکن داخل قفسه ها آسان تر شود. به این حلقه، انگشتی گفته میشود. درون زونکن ها حلقه هایی از جنس الومینوم وجود دارد که به وسیله یک اهرم به آسانی باز و بست میشوند.

خرید زونکن
قیمت زونکن

ویژگی های یک زونکن بادوام 

? در ساخت زونکن از مقوای ضخیم با قطر مناسب استفاده شده است.

? روکش زونکن روی مقوا کشیده شده است. وجود روکش در زمان مصرف آن مقاومت آنرا بیشتر میکند.

? سایز زونکن مطابق با کاغذهای مورد استفاده معمول یعنی کاغذ A4 می باشد.

? لبه زونکن با فلز پوشانده شده تا دوام آن بیشتر باشد.

? روی عطف زونکن ها محلی برای لیبل یا چسب در نظر گرفته شده است.

? قفل زونکن از فلز مرغوب و محکم است و کار با آن دشوار نیست.

? برای زونکن فانتزی تنوع رنگی مناسب وجود دارد.

? زونکن تیگل دار کارایی بهتری برای نگهداری کاغذ دارد.

موارد استفاده از زونکن های اداری 

در دسته ملزومات اداری زونکن ها از جمله ابزارهای مهمی هستند که کاراریی زیادی دارند. زونکن را در زبان انگلیسی به نام Arch File مینامند و جایگاه مهمی در طبقه بندی مدارک و اوراق دارد. استفاده از زونکن ها در تمام دنیا مرسوم است و با وجود الکترونیکی شدن ارتباطات و نامه نگاری ها هنوز هم توانسته جایگاه خود را حفظ کند.

ادارات و سازمان ها به طور ویژه نیاز دارند تا نامه ها و ایمیل ها به علاوه قبوض و فاکتور و … را در زونکن بایگانی کنند و نگه دارند. حتی در بیمارستانها و مدارس هم این وسیله مورد نیاز است و توانسته کمک شایانی را به بایگانی ها بنماید. تا جایی که نمیتوان این دفاتر را بدون زونکن و بایگانی تصور کرد.

شما به آسانی میتوانید تمام اوراق و مدارک و هر کاغذی که نیاز به نگه داری و آرشیو شدن دارد درون زونکن بگذارید. تنها لازم است کاغذ را پانچ کنید و حلقه ها را باز نمایید. اگر میخواهید کاغذها سوارخ نشود میتوانید آنرا داخب کاور قرار دهید. همچنین برای دسته بندی بهتر از دیوایدرها هم میتوانید استفاده نمایید.

به طور کلی قیمت زونکن آنرا در دو دسته بندی قرار داده است. به مرور و باگذشت زمان نیاز است تا برخی مدارک از دسترس خارج شوند که میتوان آنها را در زونکن ارازن قیمت بایگانی کرد. زونکن ها گران تر اما همیشه برای بایگانی های رزومره مورد استفاده خواهند بود. قیمت بر اساس نوع زونکن، موارد مورد استفاده و جنس جلد متفاوت است. پس یک زونکن ارازن تر از مواد اولیه باکیفیت کمتر ساخته میشود. زونکن گران تر شکل و مدل بهتری دارد و از مواد مرغوب و درجه یک خواهد بود. بهتر است پیش از خرید حتما به نوع و مواد به کار رفته در آن دقت لازم را بنمایید.

فروش زونکن مرغوب را از ما بخواهید !

برای استفاده طولانی مدت و داشتن یک بایگانی بادوام بهترین راه خرید از تولید کننده معتبر است. ما در شرکت تک تحریر تلاش نموده ایم در این سالها بهترین و باکیفیت ترین زونکن را برای شما تولید کنیم. سابقه ما در تولید ضامن کیفیت محصولاتمان خواهد بود. برای تماس و سفارش محصول میتوانید از طریق لینک زیر اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 

محصول اضافه شد!
محصول در لیست علاقمندی ها موجود است!
باز کردن چت
به مشاوره نیاز دارید؟
سلام خوش آمدید.
در مورد سفارش محصولات ما هر سوالی دارید همکاران ما در واتس اپ پاسخگوی شما هستند.