خرید زونکن با کیفیت

Home » مقالات » خرید زونکن با کیفیت
خرید زونکن با کیفیت

خرید زونکن های با کیفیت

خرید زونکن با کیفیت این کمک را به شما می کند تا از زونکن بتوانید سال های سال استفاده کنید بدون آن که ایرادی در زونکن به وجود آید. همانطور که می دانید زونکن یک پرونده ی بسیار بزرگ و محکم می باشد و شما می توانید با توجه به عطف آن هر تعداد برگه که خواستید در آن جایی دهید. زونکن از جنس مقوا، چوب، پلاستیک ساخته می شود اما در بین مشتریانی که خرید زونکن را انجام می دهند زونکن مقوایی و پلاستیکی از محبوبت بالاتری برخوردار هستند. زونکن ها از لحاط فاصله سوراخ هایشان دارای استاندارد متفاوتی می باشند و شما می توانید با توجه به آن ها خرید زونکن را انجام دهید.

شما می توانید با خریده عمده زونکن هزینه را چند برابر کاهش دهید و از آن ها برای بایگانی در اداره یا خانه ی خود استفاده کنید. زونکن ها بر خلاف آن چه می گویند فقط برای بایگانی اسناد و مدارک کاربرد ندارد شما می توانید در داخل آن ها هر چه خواستید نگهداری کنید. خرید زونکن با کیفیت راهی برای نگهداری برگه های مهم شما می باشد و شما می توانید هر زمان که خواستید به آن ها دسترسی داشته باشید.

ویژگی های زونکن با کیفیت

زونکن وسیله ای می باشد که در بایگانی کردن برگه و اسناد و مدارک شما بسیار پر کاربرد می شود و همانطور که اشاره شد می توانید با توجه به عطف زونکنی که سفارش می دهید هر تعداد برگه خواستید در آن جای دهید. زونکن در برابر ضربه و فشار بسیار مقاوم می باشد و با توجه به کیفیت در ساخت آن می توانید اسناد و مدارک خود را سال ها در آن نگهداری کنید و نگرانی در این مورد نداشته باشید. در داخل زونکن حلقه هایی قرار دارد که بسته به نیاز شما می تواند دو حلقه یا چهار حلقه باشد. برای خرید زونکن با کیفیت می توانید با شرکت تک تحریر در تماس باشید تا بتوانید بهترین زونکن ها در اخیتار داشته باشید.

خرید زونکن با کیفیت - زونکن - تک تحریر

با زونکن لبه فلزی بیشتر آشنا شوید

اگر بخواهیم به ویژگی های زونکن لبه فلزی اشاره کنیم باید گفت که زونکن لبه فلزی همانطور که از اسمش پیدا  است در لبه های آن از فلز استفاده شده است. این فلزها به دوام زونکن در برابر فشار و ضربه می افزاید و شما می توانید سال ها از این مدل زونکن استفاده کنید. به زونکن های لبه فلزی، زونکن لبه فلز نیز گفته می شود. جنس این لبه ها معمولا از جنس استیل می باشد که در زمان قرار گرفتن در فضای مرطوب دچار زنگ زدگی نشود. در زمان خرید زونکن با کیفیت توجه داشته باشید از نوع زونکن مطمن باشید، شما می توانید از شرکت تک تحریر که فروش زونکن را انجام می دهید درباره نوع زونکنی که به کار شما می آید سوال بپرسید تا خرید راحت تری داشته باشید.

مطالب پیشنهادی:

دسته بندی مدارک با زونکن

اهمیت زونکن در بایگانی

زونکن تیگل دار چیست؟

از ویژگی های یک زونکن خوب و با کیفیت می توان به زونکن تیگل دار اشاره کرد. از امکاناتی که یک زونکن تیگل دار به شما می دهد می توان به این اشاره کرد که در زمان بسته شدن درب زونکن، تیگل به شما کمک می کند تا محتویات داخل زونکن بیرون نریزد و یا داخل زونکن برگه ها به هم نریزند و در سر جای خود باقی بمانند. از ویژگی های خرید زونکن با کیفیت می توان به داشتن تیگل اشاره کرد. زونکن تیگل دار دارای دو شکاف می باشد که از جنس استیل ساخته می شدو. در زمان بسته شدن درب زونکن حلقه های قفل زونکن داخل این شکاف ها قرار می گیرد و به زبانه های آن گیر می کند و در زمان باز کردن زونکن با کمی فشار می توانید درب زونکن را باز کنید.

خرید زونکن با کیفیت - زونکن

لیبل بر روی زونکن

از ویژگی های خرید زونکن با کیفیت می توان به لیبل زونکن اشاره کرد. اگر شما هم خرید عمده زونکن را برای اداره یا شرکت خود انجام داده اید اما نمی دانید چگونه دسته بندی اسناد و مدارک را با زونکن انجام دهید باید بگوییم زونکن این مشکل را نیز برای شما حل کرده است. اگر به عطف زونکن نگاه کنید، بر روی عطف آن یک مقوا قرار دارد که همان لیبل زونکن می باشد. شما به کمک لیبل زونکن که بر روی عطف زونکن می باشد می توانید دسته بندی اسناد و مدارک خود را به راحتی انجام دهید. اما بعضی اداره هم هستند برای دسته بندی اسناد و مدارک خود از زونکن ها در رنگ ها مختلف استفاده می کنند. شما می توانید با توجه به نیاز خود از زونکن رنگی یا لیبل زونکن برای دسته بندی استفاده کنید.

در همین رابطه بخوانید:

بایگانی مرتب با زونکن

اطلاعات مربوط به انواع زونکن

خرید زونکن با کیفیت - شرکت تک تحریر

کاربرد انگشتی زونکن

از ویژگی دیگر در زمان خرید زونکن وجود انگشتی زونکن می باشد. انگشی زونکن به شما این امکان را می هد تا در زمان جا به جایی زونکن مشکلی ایجاد نشود و جا به جایی به راحتی انجام شود. این انگشتی نیز بر روی عطف زونکن می باشد. این ویژگی ها که گفته شد برای خرید زونکن با کیفیت می باشد. اگر می خواهید قیمت زونکن را تا حد زیادی پایین بیاورید از خرید عمده زونکن استفاده کنید.

خرید زونکن با کیفیت از شرکت تک تحریر

شما در این مقاله باز ویژگی های خرید زونکن با کیفیت آشنا شدید. اگر می خواهید زونکن با کیفیت داشته باشید و نگران اسناد و مدارک خود نباشید می توانید از شرکت تک تحریر خرید کنید. شرکت تک تحریر فروش زونکن های خود را با قیمت مناسب و کیفیت بالا انجام می دهد. شرکت ما انواع زونکن از جمله زونکن اداری، زونکن لبه دار، زونکن لبه فلزی، زونکن پاپکو و… را تولید می کند. اگر به دنبال خرید عمده زونکن هستید می توانید با شرکت ما تماس بگیرید. برای استعلام قیمت زونکن و سفارش زونکن با کیفیت با ما در تماس باشید.

3 Replies to “خرید زونکن با کیفیت”

  1. سلطانی

    پاسخ دادن

    خرید زونکن برای بایگانی در تعداد بالا چقدر هزینه داره؟

  2. Pingback: ضرورت بایگانی با انواع زونکن ، خرید عمده زونکن ، زونکن تک تحریر

  3. شاهین

    پاسخ دادن

    مطلب خوبی بود خسته نباشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 

محصول اضافه شد!
محصول در لیست علاقمندی ها موجود است!
باز کردن چت
به مشاوره نیاز دارید؟
سلام خوش آمدید.
در مورد سفارش محصولات ما هر سوالی دارید همکاران ما در واتس اپ پاسخگوی شما هستند.