خرید انواع زونکن برای بایگانی

Home » مقالات » خرید انواع زونکن برای بایگانی
خرید انواع زونکن برای بایگانی
خرید انواع زونکن برای بایگانی

خرید انواع زونکن برای بایگانی

یکی از مهمترین ملزومات اداری که در بازار لوازم التحریر فروش زیادی دارد زونکن اداری می باشد. به وسیله زونکن میتوان اسناد و مدارک را ساماندهی کرد و به آنها نظم بخشید. به اوراق روی میزکار و خانه سر و سامان داد و دسترسی به قبوض و سایر مدارک را آسان تر کرد.

با خرید انواع زونکن برای بایگانی امکان طبقه بندی اسناد فراهم میشود و میتوان درمیان انبوه کاغذها به مدرک مورد نظر راحت تر دسترسی داشت. در زونکن همه کاغذها از رطوبت و حرارت در امان هستند و آسیب نخواهند دید. اگر در محل کار یا منزل خود از بهم ریختگی کاغذها رنج میبرید بهترین راه حل خرید زونکن است.

زونکن ها ظاهری شبیه کلاسور دارند اما جلد محکم تری دارند. جلد زونکن از مقوا چند لایه یا پلاستیک است. قفلی درون زونکن قرار داده شده که باز و بست کردن انها را آسان تر میکند. برای زونکن مقوایی روکشی از جنس کتان در نظر گرفته میشود و ظاهر آنرا زیباتر میکند. زونکن مقوایی کتان در دو سایز A4 و A5 تولید و عرضه میشود.

روی قفل زونکن یک گیره قرار دارد که با بسته شدن کاغذ را درون زونکن نگه میدارد. برخی از انواع زونکن لبه فلزی هستند که این ویژگی ماندگاری و استحکام آنرا زیاد میکند. قفل زونکن بر دو نوع است که نوعی از آن روی جلد زونکن کوبیده میشود. نوع دیگر آن قفل به صورت کشویی روی زونکن جاگذاری میشود. مزیت قفل کشویی نسبت به قفل کوبیدنی این است که استفاده از زونکن را آسان تر میکند.

خرید انواع زونکن برای بایگانی زونکن تک تحریر

ویژگی زونکن اداری باکیفیت

زونکن اداری همانطور که گفته شد دارای جلد مقوایی یا پلاستیکی است. برای جلد مقوایی زونکن ها روکشی از جنس سلفون در نظر گرفته میشود که در این صورت به آن زونکن فانتزی گویند. خرید انواع زونکن برای بایگانی از همین نوع زونکن فانتزی است که دارای تیگل و لبه فلزی نیز هست.

زونکن تیگل دار را میتوان به آسانی با یک دستمال مرطوب تمیز کرد و جلد براق آنرا پاک نمود. سایز زونکن فانتزی در ابعاد A4 و A5 و A3 تولید میشود و عطف آن 7.5 سانت است. خرید این نوع زونکن برای بایگانی در رنگ های متنوع امکان دسته بندی و طبقه بندی را برای موضوع مدارک آسان میکند. به عنوان مثال میتوان در زونکن زرد رنگ فاکتورها و در زونکن سبز رسیدها را قرار داد.

برای زونکن مقوایی روکش سفید نیز در نظر میگیرند و آنرا زونکن روکش دار یا مناقصه ای مینامند. زونکن روکش دار محلی برای قراردادن عکس دارد تا شناسایی و استفاده از این وسیله را آسان کند. میتوانید عکس مربوط به پروژه را داخل کاور بگذارید و آنرا از دیگر زونکن ها تشخیص دهید. این زونکن را به نام زونکن سفارشی یا تبلیغاتی هم میشناسند. زیرا جایگزین خوبی برای کاتالوگ ها است. علاوه بر ظاهر انعطاف پذیر آن میتوان کاغذها را به راحتی در آن ورق زد و کم و زیاد کرد. پس جای کاتالوگ ها قطور از زونکن تبلیغاتی نیز میتوان استفاده نمود.

جلد زونکن پلاستیکی محکم و قابل شست و شو می باشد. عطف این زونکن ها 8 سانت است. گنجایش زونکن بین 200 تا 500 برگ کاغذ است و از پرکاربرد ترین انواع زونکن در ادارت و سازمانها می باشد. زونکن مانند کلاسور است اما از لحاظ عطف و جنس جلد با آن تفاوت دارد.

مطالب پیشنهادی برای مطالعه بیشتر :

چاپ تبلیغات بر روی زونکن

ویژگی های زونکن فانتزی

زونکن ایستاده زونکن تک تحریر

زونکن ایستاده و کابرد آن برای بایگانی 

خرید انواع زونکن برای بایگانی میتواند مدارک مختلفی را دسته بندی کند. همچنین کاربرد مختلفی از این وسیله را نشان میدهد که میتوان از جمله آن به جای دادن برخی لوازم در زونکن اشاره کرد. یکی از پرکاربرد ترین انواع زونکن ها که کاربردی متفاوت هم دارد زونکن ایستاده است. ای این زونکن برای جا دادن مجله، کاتالوگ و … کابرد دارد و معمولا روی میز مسئول دفتر یا مسئول بایگانی قرار میگیرد.

جنس جلد زونکن ایستاده از کتان، سلفون، پلاستیک یا فلز است. جامجله ای یا زونکن ایستاده به آسانی قابل شست و شو می باشد و به دو صورت جامجله ای تک خانه یا دو خانه و سه خانه تولید میشود. جامجله ای با جلد فلزی برای شرکت ها و ادارات و منازل قابل استفاده است و معمولا عطف 8 سانت دارد. رنگ بندی برای زونکن ایستاده متنوع است و میتوانید متناسب با بایگانی آنرا انتخاب تهیه کنید.

استفاده و خرید انواع زونکن برای بایگانی مانند جامجله ای در منزل معمولا برای جادادن خودکار و کلید و یا خرده ریزهای کوچک است. میتوانید در هرجایی از اتاق خواب تا آشپزخانه از این وسیله استفاده کنید. با گذاشتن زونکن جلوی سیم ها برق روی میز یا کابینت جلوی آنها را بپوشانید. برای جلد زونکن انتخاب های زیادی هست که آن را زیبا و کاربردی تر مینماید.

زونکن فانتزی زونکن تک تحریر

خرید عمده زونکن باکیفیت و ارزان

خرید انواع زونکن برای بایگانی نقش مهمی را در نظم دادن و طبقه بندی اسناد بازی میکند. لازم است تا همه صاحبان مشاغل و کسب وکارها از این وسیله برای بایگانی خود تهیه نمایند. در این مقاله به انواع پر استفاده زونکن ها اشاره کردیم و پیشنهاد ما به مدیران شرکت و مسئولین بایگانی این است که با خرید عمده زونکن در هزینه های خود صرفه جویی کنند.

خرید یک محصول باکیفیت و ارزان میتواند شما را در مدیریت بودجه نیز یاری کند. همچنین خرید را یکبار برای همیشه انجام میدهید و تا مدت ها از آن استفاده مینمایید. اگر به دنبال خرید به صرفه و باکیفیت هستید همین حالا با شرکت تک تحریر تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید. از طریق لینک زیر امکان تماس و سفارش فراهم شده است و همکاران ما پاسخگوی شما خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 

محصول اضافه شد!
محصول در لیست علاقمندی ها موجود است!
باز کردن چت
به مشاوره نیاز دارید؟
سلام خوش آمدید.
در مورد سفارش محصولات ما هر سوالی دارید همکاران ما در واتس اپ پاسخگوی شما هستند.