جلوگیری از نابودی اطلاعات با زونکن

Home » مقالات » جلوگیری از نابودی اطلاعات با زونکن
جلوگیری از نابودی اطلاعات با زونکن

زیاد شدن ادارات و موسسات موجب افزایش تعداد کاغذ های استفاده شده در قسمت های مختلف می شود از همین رو امکان به وجود امدن مشکل در نگه داری این برگه ها بسیار محتمل خواهد بود. به همین جهت استفاده از ابزاری که قابلیت حفظ و نگهداری مدارک و اسناد را برای شما مهیا کند ضروری می باشد. زونکن این قابلیت را برای شما فراهم می سازد به سادگی تمام برگه های خود را که دارای اطلاعات مهمی هستند را دسته بندی کنید و از رسیدن هر گونه آسیب به آن ها جلو گیری نمایید. اطلاعات جزو حیاتی ترین چیز هایی هستند که برای هر شرکت یا اداره ای بسیار مهم می باشند پس جلوگیری از اطلاعات با زونکن باید جزو اولیت های همه شرکت ها باشد.

چرا محافظت از اطلاعات و پیش گیری از نابودی آن ها امری ضروری می باشد؟

هیچ اداره یا موسسه ای بدون در اختیار داشتن اطلاعات خود نمی تواند عملکرد صحیحی را از خود ارائه نماید. در تمامی ادارت و شرکت ها دیده می شود که برای ثبت درخواست ها و یا مکاتبات مختلف از نامه ها استفاده می شود. تمامی این برگه ها باید در قسمت مشخصی از اداره، موسسه یا شرکت بایگانی شوند. امکان این که در هر لحظه نیاز به یکی از این برگه ها احساس شود بسیار زیاد است چرا که گاهی باید برای رسیدگی به یک موضوع نامه های قدیمی مورد بررسی قرار بگیرند و یا این که برای بررسی درخواست های یک نفر از کارکنان باید به اسناد قدیمی رجوع شود تا به بهترین نحو ارزیابی ها صورت بگیرد.

به طور کلی می توان گفت محافظت از اطلاعات و جلوگیری از نابودی آن ها نکته ای بسیار مهم در هر شرکت و موسسه ای می باشد. یکی از بهترین راه کار ها برای جلوگیری از نابودی اطلاعات استفاده از زونکن اداری می باشد. ویژگی های زونکن بسیار مناسب این کار هستند و به راحتی می توانند کار شما را در این زمینه راحت کنند.

اگر در شهر قزوین زندگی می کنید تمایل به خرید زونکن های تک تحریر دارید کافیست برای خرید زونکن با نمایندگی زونکن تک تحریر در قزوین تماس بگیرید.

حفاظت بیشتر با زونکن های مخصوص

چرا برای جلوگیری از نابودی اطلاعات باید از زونکن استفاده کرد؟

هر چه از زمان شروع به کار یک موسسه یا شرکت بگذرد تعداد کارکنان نیز افزایش پیدا می کند و در نتیجه اطلاعات بیشتری از آن ها به شکل نامه منتقل خواهد شد؛ در نتیجه اگر مدیریت صحیح در کنترل این برگه ها نباشد با گذر زمان گم شدن این کاغذ ها بسیار محتمل خواهد بود. برای این که از نابود شدن اطلاعات پیش گیری به عمل آوریم می توان از زونکن استفاده کرد.

زونکن با دارا بودن قابلیت های خاص مثل قیمت زونکن، امکان افزودن یاد داشت، آسودگی در استفاده، دارای قابلیت حمل زونکن و بسیاری قابلیت های دیگر این امکان را برای شما فراهم می سازد که به راحتی اسناد و مدارک خود را بایگانی نمایید و از اطلاعات خود به بهترین نحو نگهداری کنید تا از نابودی آن ها جلو گیری به عمل آورید.

مقالات پیشنهادی تک تحریر: اجزای تشکیل دهنده زونکن

ارتباط میان سایز زونکن و سالم ماندن اطلاعات

زونکن ها در ابعاد مختلفی ساخت و عرضه می شوند تا متناسب با نوع برگه های استفاده شده شرایط بایگانی برای کاغذ ها فراهم باشد. طبیعی است که اگر سایز زونکن با سایز کاغذ یکی باشد، کاغذ مورد نظر در شرایط محیطی بهتری قرار می گیرد و در نتیجه برگه مورد نظر می تواند در مدت زمان بیشتری سالم بماند. معمولا کاغذ های استفاده شده در ادارات و موسسات در سه اندازه ی A3، A4 و A5 هستند. متداول ترین سایزبرای خرید زونکن کاغذ ها A4 می باشد و از همین رو بیشتر زونکن ها نیز در همین ابعاد ساخته می شوند اما در برخی از کار های تخصصی تر مثل نقشه کشی سایز کاغذ مورد نظر معمولا A3 می باشد؛ زونکن ها برای این ابعاد نیز تولید شده اند و کار را برای کسانی که از آن ها استفاده می کنند تا حد زیادی راحت کرده اند.

در مواقعی نیز دیده می شود که کاغذ هایی مثل نامه ها یا فاکتور ها در کاغذ های سایز A5 استفاده می شوند. برای این منظور نیز زونکن های مناسبی در نظر گرفته شده است تا آسیبی به کاغذ های کوچک تر وارد نشود. این تنوع سایزی که در زونکن ها وجود دارد سبب حفاظت از برگه ها می شود و در نتیجه اطلاعات موجود در آن ها همیشه سالم و در دسترس خواهند ماند. این سایز بندی از نابودی اطلاعات تا حد زیادی جلوگیری می کند و اگر خطای انسانی روی ندهد کاغذ ها تا مدت بسیار زیادی از هر گونه صدمه در امانند.

همچنین پیشنهاد می کنیم مقاله راهنمای کامل استفاده از زونکن را نیز مطالعه کنید.

ارتباط میان سایز زونکن و سالم ماندن اطلاعات
حفاظت بیشتر با زونکن های مخصوص

زونکن به خودی خود شرایط لازم را برای محافظت از کاغذ ها فراهم می کند اما انواع خاصی از زونکن وجود دارند که این حفاظت را تا حد زیادی ارتقا می بخشند. زونکن هایی مثل زونکن لبه دار و زونکن لبه فلزی با ارائه دادن ویژگی های منحصر به فرد خود موجبات حفظ سلامت هر چه بیشتر زونکن و محتویات آن را فراهم می کنند و خیال شما را نابود نشدن اطلاعات درون آن ها راحت می نمایند. با خرید زونکن مناسب شرایط خود می توانید به سادگی از نابودی اطلاعات ارزشمند خود در اثر گذر زمان جلوگیری کنید و فرایند بایگانی را به سادگی هر چه بیشتر انجام دهید.

اگر در شهر کرمان زندگی می کنید تمایل به خرید زونکن های تک تحریر دارید کافیست برای خرید زونکن با نمایندگی زونکن تک تحریر در کرمان تماس بگیرید.

سخن پایانی

امروزه انواع زونکن ها را در هر جایی می توان یافت و دلیل آن نیز مشخص است؛ زونکن ها با ارائه قابلیت بایگانی و حفاظت از کاغذ های درونشان می توانند تا حد زیادی به کمک بسیاری شرکت ها، اداره ها و یا موسساتی که کاغذ محور هستند بیایند. قابلیت های زونکن ها برای پیش گیری از نابود شدن اطلاعات درونشان سبب می شود که به عناصر ارزشمندی در هر سازمانی تبدیل شوند.

راحتی در استفاده و دسترسی ساده امکاناتی است که زونکن ها به کارکنان سازمان ارائه می دهند اما بدون شک ارزش مند ترین کاربرد زونکن جلوگیری از نابودی اطلاعات و یا همان بایگانی می باشد چرا که اطلاعات هر اداره یا شرکتی نشان دهنده عمق آن شرکت می باشد و از بین رفتن آن ها می تواند هزینه های بسیاری را برای آن ها داشته باشد. با تهیه زونکن مناسب و سفارش آن خیالتان از بابت تمامی موارد ذکر شده راحت خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 

محصول اضافه شد!
محصول در لیست علاقمندی ها موجود است!
باز کردن چت
به مشاوره نیاز دارید؟
سلام خوش آمدید.
در مورد سفارش محصولات ما هر سوالی دارید همکاران ما در واتس اپ پاسخگوی شما هستند.