کامل ترین راهنمای خرید زونکن

Home » مقالات » کامل ترین راهنمای خرید زونکن
خرید زونکن

خرید زونکن یکی از اصلی ترین گام ها در بایگانی و نگهداری از مدارک و اسناد در سازمان ها و کسب و کارهای مختلف به شمار می رود. با توجه به تنوع بسیار زیاد در انواع زونکن و تفاوت هایی که در ظاهر، جنس و قیمت دارند، در نتیجه لازم است اطلاعات کافی برای انتخاب بهترین گزینه داشته باشید. خرید زونکن اداری ، قیمت زونکن و هر آنچه که باید درباره آن بدانید را در ادامه معرفی خواهیم کرد. با تک تحریر همراه باشید.

دلایل اهمیت خرید زونکن

یکی از مهم ترین سوالاتی که اغلب افراد ممکن است با آن مواجه شوند این است که خرید زونکن چه ضرورتی دارد. به عبارت دیگر زونکن چیست و چه کاربردی دارد؟ زونکن در واقع نوع خاصی از پوشه و فایل می باشد که در جنس های مختلف از قبیل چوپ، پلاستیک و چرم تولید میشود. با توجه به استانداردهای تعریف شده در تولید زونکن، فاصله میان سوراخ ها و همچنین گنجایش آنها با هم متفاوت می باشد.

وجود سوراخ هایی که با فاصله در وسط زونکن در نظر گرفته شده اند باعث میشوند تا بتوان مدارک پانچ شده را در آنها نگهداری نمود. قرار دادن مدارک و اسناد در زونکن نه تنها باعث میشود طول عمر آنها افزایش پیدا کند، بلکه دسترسی به آنها نیز در کمترین زمان ممکن انجام میشود. علاوه براین، خرید زونکن نظم زیادی را در محیط های اداری بوجود می آورد و بر زیبایی ظاهری محیط کمک شایان توجهی می کند.

مطالب پیشنهادی

صفر تا صد طراحی و تولید زونکن لبه فلزی

خرید زونکن اداری

چطور بهترین خرید زونکن را انجام دهیم

در اهمیت بسیار زیاد زونکن هیچ گونه شکی وجود ندارد، اما سوال این است که خرید تمام انواع زونکن می تواند برای کسب و کارهای مختلف مناسب باشد؟ قطعا جواب منفی خواهد بود. چون زونکن ها دارای انواع مختلفی می باشند و هر یک ویژگی های خاصی دارد که با توجه به نوع کسب و کار و هدف از خرید زونکن می توان گزینه مناسب را انتخاب نمود. از جمله فاکتورهای بسیار مهم که در خرید عمده زونکن و یا خرید جزئی آن مد نظر داشت عبارتند از:

جنس زونکن

بدنه زونکن ها از جنس های مختلفی ساخته میشود به طوریکه برخی مقوایی، پلاستیکی و چرمی می باشد. هر یک از این نوع زونکن دارای مقاومت خاصی در برابر ضربه و استفاده مداوم می باشد و با توجه به نوع کاربرد آنها می توان گزینه مناسب را انتخاب نمود. به عنوان مثال اگر خرید زونکن ارزان را مد نظر دارید، زونکن های مقوایی می توانند گزینه مناسبی باشند.

از جمله زونکن های تولید شده توسط تک تحریر می توان زونکن A4 گالینگوری ساده 50 میلی متر طرح کتان می باشد که سطح خارجی آن با روکش PVC طرح کتان پوشانده شده است. رویه داخلی این نوع زونکن لامینه شده و بخاطر تنوع بسیار بالا و 18 رنگ با تقاضای زیادی روبرو می باشد.

نوع دیگری از زونکن های تک تحریر، زونکن متالیک 75 میلی متری طرح کتان می باشد که بخاطر سطح خارجی PVC و متالیک ظاهر زیبایی دارد. برای خرید زونکن متالیک می توانید آنها را در 4 رنگ انتخاب و خریداری کنید.

خرید عمده زونکن

گنجایش زونکن

از مهم ترین فاکتورهایی که برای خرید زونکن باید مد نظر داشت، گنجایش آنها می باشد. گنجایش زونکن ها در اغلب مواقع از 200 برگ شروع شده و تا 500 و حتی بیشتر ادامه دارد. با توجه به تعداد اسناد و مدارک می توان زونکن با گنجایش مناسب را انتخاب کرد. زونکن با گنجایش کم اصطلاحا کلاسور نامیده میشود و انتخاب مناسبی برای اتاق مطالعه و دانشجویان می باشد.

از جمله کلاسورهای تولید شده توسط تک تحریر می توان به کلاسور 2.5 سانتی متر گالینگوری اشاره نمود. ابعاد این کلاسور 32* 56 بوده و از تنوع رنگ بسیار بالا و 18 رنگ برخوردار است.

ابعاد زونکن

زونکن ها در ابعاد مختلفی تولید میشوند که پرکاربردترین آنها زونکن A4 و A5 می باشد. با توجه به اندازه اسناد و مدارک یکی از دو نوع ذکر شده را می توان انتخاب نمود. زونکن A5 گالینگوری ساده از جمله نمونه های تولید شده توسط تک تحریر می باشد که بخاطر داشتن ارتفاع 19 سانتی متری فضای مناسبی را برای نگهداری از اسناد و مدارک با سایز A5 فراهم می کند.

برای نگهداری از اسناد با اندازه های بزرگ و A3 یکی از بهترین انتخاب ها برای خرید زونکن، زونکن کامپیوتری گالینگوری A3 می باشد که روکش آن پی وی سی با طرح کتان می باشد. در حالت کلی نمی توان مشخص کرد که کدام ابعاد زونکن برای استفاده در بایگانی مناسب است و با توجه به نوع اسناد و مدارک کسب و کار و سازمان مورد نظر می توان گزینه مناسب را انتخاب نمود.

خرید زونکن a5 گالینگوری

نوع قفل زونکن

از دیگر موارد مهمی که در انتخاب و خرید عمده زونکن و یا خرید تک و جزئی آن باید مد نظر داشت، نوع قفل به کار رفته در آن ها می باشد. قفل های زونکن و یا حلقه های به کار رفته در وسط آن در شکل و طرح های مختلفی تولید میشوند. رایج ترین نوع حلقه به شکل O بوده که کاربرد زیادی داشته و حرکت و جا به جایی اسناد و مدارک در آنها بسیار آسان و راحت می باشد.

خرید زونکن تیگل دار

تیگل زبانه ایست که سطح خروجی زونکن را به حلقه های قفل متصل می کند تا به مرور زمان و استفاده مداوم از آن بدنه از قفل جدا نشود. در برخی از زونکن ها این قابلیت در نظر گرفته شده است و نقش بسیار مهمی در میزان کاربرد زونکن دارد.

زونکن A4 گالینگوری تیگل دار یکی از نمونه های بسیار پرکاربرد و پرفروش در تک تحریر می باشد که از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است. این گزینه نه تنها برای خرید زونکن لبه فلزی دارای شرایط ایده الی می باشد، بلکه دارای تیگل و لبه محافظ و همچنین حلقه انگشتی است. این نوع از زونکن در 18 رنگ تولید شده و قفل داخلی آن از نوع فولادی طرح شطرنجی و مقاوم می باشد.

زونکن لبه فلزی

خرید زونکن لبه فلزی از پرطرفدارترین انواع زونکن می باشد که استحکام بالای آن باعث میشود تا تقاضای زیادی داشته باشد. در ساخت و تولید این نوع زونکن از ورق های فلز نازک در لبه زونکن استفاده میشود تا در طورت استفاده زیاد از آن جلد زونکن خراب نشود.

قیمت زونکن

با توجه به میزان بودجه مورد نظر برای بایگانی و خرید تجهیزات آن می توان انتخاب های مختلفی برای خرید زونکن اداری داشت. قیمت زونکن بر اساس جنس بدنه، گنجایش، ابعاد، نوع قفل و حلقه انگشتی و غیره تغییر می کند. در نتیجه نمی توان به طور دقیق نرخ و هزینه ثابتی را برای آن در نظر گرفت. در فروش زونکن با توجه به تیراژ سفارش ممکن است نرخ ها با تخفیف مواجه گردد و ارزان تر محاسبه شوند.

خرید زونکن سفارشی

برنامه های بازاریابی و سیاست های تبلیغاتی سازمان و ادارات باعث میشود تا از تجهیزات اداری به عنوان تبلیغ استفاده شود. به عنوان مثال، با خرید زونکن سفارشی که نام و لوگو برند بر روی آنها چاپ شده و یا در طرح های خاصی تولید و طراحی گردند می توان تبلیغات را انجام داد. در خرید زونکن سفارشی لازم است زمان مناسبی را برای سفارش تولید آن به تولیدی مربوطه ارائه دهید تا در فرصت مناسب نسبت به تولید آن اقدام نمایند.

فروش عمده زونکن در تهران

تک تحریر با سالها تجربه در زمینه تولید انواع زونکن و کلاسور، تمام آنچه که برندها و سازمان ها برای خرید زونکن مد نظر داشته اند را در خط تولید خود به کار گرفته است. به طوریکه تنوع بالا، کیفیت و قیمت مناسب را با هم تلفیق نموده و انواع زونکن اداری و تبلیغاتی را تولید و به بازار عرضه می کند. برای سفارش خرید عمده زونکن و یا خرید جزئی انواع زونکن پاپکو و غیره می توانید از راه های ارتباطی پایین صفحه استفاده نمایید. همچنین می توانید برای استعلام از قیمت خرید زونکن بر روی دکمه زیر کلیک کنید تا اطلاعات تماس با تک تحریر را دریافت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 

محصول اضافه شد!
محصول در لیست علاقمندی ها موجود است!
باز کردن چت
به مشاوره نیاز دارید؟
سلام خوش آمدید.
در مورد سفارش محصولات ما هر سوالی دارید همکاران ما در واتس اپ پاسخگوی شما هستند.