چرا به خرید زونکن ها نیاز داریم ؟

Home » مقالات » چرا به خرید زونکن ها نیاز داریم ؟
چرا به خرید زونکن ها نیاز داریم ؟
چرا به خرید زونکن ها نیاز داریم ؟

چرا به خرید زونکن ها نیاز داریم ؟

شاید با وجود الکترونیکی شدن کارها و ارسال مدارک و اوراق، شما هم به این فکر کنید که چرا به زونکن ها نیاز داریم ؟

زونکن ها با سایز و جنس مناسب به دلیل دارا بودن امکان ثبت اطلاعات مهم و نگهداری از مدارک و اسناد، توانسته اند جایگاه محکم و ثابتی را در بایگانی ادارات به دست بیاورند.

تقریبا در همه جا، از سازمان های بزرگ، مدارس، بیمارستانها و … همه به خرید زونکن نیاز دارند و کاغذهای محتلفی را از قراردادها، سوابق بیمار، روزمه کارکنان و حتی قبوض و … را در زونکن نگهداری میکنند.

اما مهمتر از همه این است که جنس جلد زونکن ها مقاوم است و شرایط نگهداری از مدارک را در هرجایی و هر آب و هوایی امکان پذیر میکند. پس کاغذهای مهم شما از نم و رطوبت و فشار در امان خواهند بود و میتوانید تا مدت ها آنها را داشته باشید و از سلامت آنها مطمئن باشید.

زونکن اداری دسترسی ما در کوتاه ترین زمان و بهترین شکل به کاغذها امکان پذیر میکند و موجب میشود حتی سالها بعد هم اگر به مدرکی نیاز داشتیم آنرا سالم در اختیار داشته باشیم. زیرا سالم ماندن کاغذها و سوابق اداری امر خیلی مهم و مورد توجهی است. در حقیت یکی از دغدغه های مهم تمام افراد در هر اداره و جایگاهی دسترسی آسان به مدارک است.

اگر دانشجوی یک دانشگاه باشید بعد از چند سال تحصیل باید تمام سوابق شما از مدارک ثبت نام گرفته تا ریز نمرات و … در بایگانی حفظ شود تا در زمان فارغ التحصیلی بتوانید راحت تر آنرا دریافت کنید. لزوم خرید زونکن و بایگانی در آن تا جایی است که برخی ادارات مانند همین دانشگاه ها، یک اتاق را به بایگانی اختصاص میدهند.

چرا به خرید زونکن ها نیاز داریم ؟ - زونکن تک تحریر

ویژگی ها و امکانات یک زونکن چیست ؟

همانطور که گفته شد، خرید زونکن برای دسترسی آسان به مدارک است. برای رفع نیاز مشتریان و مصرف کنندگان در این مورد یک امکان ویژه برای زونکن در نظر گرفته شده است. روی عطف زونکن ها محلی جهت قرار دادن لیبل وجود دارد که شما میتوانید عنوان و موضوع زونکن را به این ترتیب مشخص کنید تا دسترسی برایتان راحت تر شود.

زونکن در حقیقت همان کلاسور است اما در ابعاد و اندازه بزرگ تر و با جلد و ساختاری محکم تر که استفاده گسترده تری هم دارد. داخل زونکن ها برای سهولت قرار دادن کاغذ نیاز است تا کاغذ سوراخ شود. شما در کلاسور میتوانید از کاور استفاده کنید و کاغذ ها را دسته بندی شده درون کاور بگذارید. زونکن هم این امکان را به شما میدهد و کار شما را برای نگهداری اوراق اسان کرده است.

برای زونکن رنگ بندی خوبی وجود دارد. شما میتوانید علاوه بر چسباندن برچسب و لیبل از این تنوع رنگی هم برای دسته بندی موضوعات در زونکن ها استفاده کنید و هر رنگ را به موضوعی یا پروژه ای اختصاص دهید. این ویژگی علاوه بر زیبایی بیشتر، کارایی زونکن ها را هم افزایش داده است.

ویژگی دیگر زونکن ها قابل شست و شو بودن جلد آن ها است. شما به راحتی و با یک دستمال نم دار میتوانید جلد زونکن را تمیز کنید و از بابت سلامت آن یا خراب شدن نگران نباشید.

برای برخی زونکن ها، روی لبه ها قطعه فلز تعبیه شده تا دوام جلد آنرا بیشتر کند. به این ترتیب زونکن در اثر کشیدگی روی میز ها و قفسه ها چند لایه نمیشود و سالم خواهد ماند. زونکن لبه دار، از جنس مقوا است و بیشتری طرفدار را در بین انواع مختلف این محصول دارد.

 

مطالب پیشنهادی برای مطالعه بیشتر :

فواید بایگانی در زونکن ها
زونکن بهترین وسیله بایگانی
مزایای زونکن اداری در چیست؟

چرا به خرید زونکن ها نیاز داریم ؟ - زونکن اداری
مشخصات زونکن اداری 

ابعاد زونکن اداری متناسب با کاغذ A4 معمول است. البته لبه های زونکن قدری بلند تر است تا محافظت بهتری از کاغذ داشته باشد. شما میتوانید انواع کاغذ را در هر ابعادی در زونکن با سایز 28*32*7.5 جا دهید.

ظرفیت این زونکن ها بین 200 تا 500 برگه است که به عطف آنها بستگی دارد. پس بهتر است در زمان خرید به حجم کاغذ مود نیاز برای بایگانی توجه کنید و متناسب با آن زونکن را تهیه نمایید.

قفل زونکن ها از جنس فلز محکم هستند و در اثر استفاده زیاد و باز و بسته شدن هرگز خراب نخواهند شد. وجود قفل ها و حلقه ها به شما امکان ورق زدن را میدهد تا آسان تر و بهتر بتوانید کاغذ مورد نظر خودتان را پیدا کنید.

روی جلد برخی از زونکن ها، تیگل تعبیه شده تا کار نگهداری کاغذ را راحت تر کند. به این ترتیب تیگل باعث میشود حلقه به جلد محکم شود و کاغذ ها به راحتی نیافتند و یا از هم جدا نشوند.

فروش عمده زونکن را از ما بخواهید !

بهترین و مطمئن ترین راه جهت انتخاب یک محصول باکیفیت، خرید آن از تولید کننده با سابقه است. شرکت تک تحریر سابقه و تحربه لازم در زمینه تولید انواع زونک نرا دارد و بر این اساس بهترین محصول را در اختیار مشتریان قرار خواهد داد. برای سفارش، استعلام قیمت و مشاوره میتوانید از طریق لینک زیر با ما در ارتباط باشید و اطلاعات لازم را دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 

محصول اضافه شد!
محصول در لیست علاقمندی ها موجود است!
باز کردن چت
به مشاوره نیاز دارید؟
سلام خوش آمدید.
در مورد سفارش محصولات ما هر سوالی دارید همکاران ما در واتس اپ پاسخگوی شما هستند.